'Anderlecht biedt Thelin aan bij club uit Jupiler Pro League'

'Anderlecht biedt Thelin aan bij club uit Jupiler Pro League'

maandag 21 augustus 2017 om 07:15

Bij Anderlecht speelde Lukasz Teodorczyk zondag niet van bij het begin, Isaac Kiese Thelin mocht eens starten. De Zweed liet echter weinig zien. Volgens Het Nieuwsblad zou hij aangeboden zijn bij Waasland-Beveren.

Dat is opvallend nieuws, want Thelin wordt alleen maar gehuurd door Anderlecht. Hij is eigendom van Bordeaux. Anderlecht besliste deze zomer om zijn uitleenbeurt met één seizoen te verlengen, maar in de voorbereiding bleek al dat de spits moeite blijft hebben met het tempo. Tegen STVV versierde hij niet één doelkans.

Anderlecht is op zoek naar een andere club die hem zou willen huren van Bordeaux, Waasland-Beveren is dan een logische kandidaat. Door het vertrek van Zinho Gano moet coach Philippe Clement de jonge Cherif Ndiaye opstellen, maar die werd vorige zaterdag al bij de rust gewisseld tegen Lokeren. Clement heeft snel een waardig alternatief nodig voor Gano. 

Plaats een reactie

Toca +3679
maandag 21 augustus 2017 om 07:23
Zo dom is clement niet...
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 07:30
Roef en Thelin zaten zaterdagavond in de tribune in Beveren... dus vrees van wel...
Vind ik leuk
Garland +1709
maandag 21 augustus 2017 om 08:11
Die Thelin wil je toch niet gratis hebben? Onbegrijpelijk dat Anderlecht hem langer aan boord hield.
Vind ik leuk
Bacco +1227
maandag 21 augustus 2017 om 08:44
Thelin... weer een misser van formaat. Heeft verleden seizoen niets bewezen. Heeft vooral laten zien waarom Anderlecht hem niet moet huren, waarna Anderlecht hem opnieuw...ging huren. En nu zien ze eindelijk in dat hij toch niet voldoet. De schuldige in dit dossier: Weiler! En die durft nu nog een extra aanvaller te vragen ook... Hopelijk legt Anderlecht eens wat Belgisch talent vast, bv Siebe Schrijvers. En Benito Raman krijgt geen kans bij Standard, nochtans is dat een speler met het DNA van Anderlecht. Als ik trainer was van Anderlecht, dan zou ik hem op mijn verlanglijstje zetten. Hij is ook Belgisch, snel, kan een goal maken, technisch dik in orde en een flankaanvaller - daar heeft Anderlecht dringend nood aan!
Vind ik leuk
GBAU +591
maandag 21 augustus 2017 om 09:01
En kan goed zingen
Vind ik leuk
Bacco +1227
maandag 21 augustus 2017 om 09:07
OK, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn nog meer voetballers met een raar kantje. Maar intrinsiek kan hij wel goed voetballen. Hij is snel, technisch begaafd, kan een goal meepikken,... Bij Anderlecht loopt Bruno rond, maar ik schat Raman hoger in. Moest ik Anderlecht zijn, ik zou niet twijfelen. Anderlecht heeft flankaanvallers nodig. Raman zou hier een oplossing kunnen bieden en mag weg bij Standard denk ik.
Vind ik leuk
GBAU +591
maandag 21 augustus 2017 om 09:42
Ik ben echt wel grotendeels akkoord hoor, want ik houd ook wel van vinnige spelers en hij is daar een schoolvoorbeeld van.
Echter geloof ik nooit dat Anderlecht hem zou overwegen.
Enerzijds omdat Weiler hem fysiek niet sterk/groot genoeg vindt waarschijnlijk en anderzijds omdat Anderlecht niet dezelfde PR-ramp wil meemaken met hem als Gent in 2015.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 10:25
een 'waardig' alternatief, daar voldoet hij toch absoluut niet aan, dan haalt ge even goed of eigenlijk beter nog: niemand
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 11:30
Dan kunnen ze beter ook Teo uitlenen, want over het algemeen worden waardeloze rsca spelers beter als ze er weg gaan. Dus laat Thelin en Roef maar gaan. Is het beste voor deze spelers als ze nog iets van hun carriere maken. Het is een stap vooruit.
Vind ik leuk
Boerken +1173
maandag 21 augustus 2017 om 12:51
Veel adelbrieven kunnen ze hem niet meegeven!
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 18:07
DOEN
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Anderlecht biedt Thelin aan bij club uit Jupiler Pro League'