Supporters doen smeekbede aan Ryan: Ga niet naar Anderlecht!

Supporters doen smeekbede aan Ryan: "Ga niet naar Anderlecht!"

vrijdag 6 januari 2017 om 13:00

Anderlecht zou graag een nieuwe doelman hebben na de winterstop, liefst eentje op huurbasis. Mathew Ryan past in dat plaatje en wordt dan ook gelinkt aan paars-wit. Dat is helemaal niet naar de zin van de fans bij Club Brugge.

Ryan wordt via Twitter dan ook gecontacteerd door veel blauw-zwarte aanhangers. De boodschap is duidelijk. Als hij zou tekenen voor Anderlecht is de liefde over. De supporters van Club hoeven voorlopig echter weinig te vrezen, het is momenteel maar één van de geruchten bij Anderlecht.

Poll

Moet Anderlecht Ryan halen?

(1681 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 6 januari 2017 om 13:22
Natuurlijk wil hij voor de beste ploeg van België spelen
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 14:03
Een vetkwab in de goal, een manke verdediging, geen middenveld en een spits die alles moet oplossen. Superploeg inderdaad!
Vind ik leuk
krulle +101
vrijdag 6 januari 2017 om 14:19
Als hij voor de beste ploeg in België wil spelen zal het zeker niet bij Anderlecht zijn. Zalig de armen van geest .....







Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 16:20
Zelfs jullie moeten toegeven dat Anderlecht nog altijd meer aanzien heeft dan Club Brugge. Meer geschiedenis, meer titels, meer uitstraling... als ik Ryan was zou ik het wel weten!
Vind ik leuk
E.V +946
vrijdag 6 januari 2017 om 13:50
Laat die jongen nu toch ook eens genieten van een beetje luxe....hij mag de Brugse akkers toch achter zich laten...
Vind ik leuk
Julien +338
vrijdag 6 januari 2017 om 13:59
Hahahahahahah !!! Van mij mag Ryan op de Noordpool gaan keepen.
Wat kan het mij schelen waar hij naartoe gaat. Maar die reacties van verontruste "die hard"
Club-supporters, sorry maar ik bepis me bijna van 't lachen. Zijn ze dan Rensenbrink, Degryse en Staelens vergeten ? En die werden niet verhuurd maar getransfereerd ! In die tijd kon dat nog. Maar ik begrijp het, de tijden veranderen en toen waren die supporters nog niet geboren ... Neen, toen waren alle "die-hard" -supporters nog welopgevoede mensen die konden vergeven en zelfs verzoenen.
Vind ik leuk
reality +158
zaterdag 7 januari 2017 om 17:39
supporters die denken dat zij mogen of kunnen beslissen waar spelers naar toe gaan moeten dringend eens naar de psychiater, die idioten zijn blijkbaar van een andere planeet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Supporters doen smeekbede aan Ryan: "Ga niet naar Anderlecht!"