Thorup spreekt duidelijke taal bij KAA Gent: Moet ik dan met de U19 spelen?

Thorup spreekt duidelijke taal bij KAA Gent: "Moet ik dan met de U19 spelen?"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 14:00ma 15-04-2019 om 14:00

KAA Gent heeft nog altijd nul punten in Play-Off 1. Europees voetbal halen via de competitie wordt heel moeilijk, maar Thorup weigert om een B-elftal op het veld te zetten.

Nochtans kan KAA Gent rust gebruiken voor de bekerfinale op 1 mei. Toch laat Thorup zijn sterkste spelers niet op de bank. "Dat zou het makkelijkste zijn, maar dat zal ik nooit doen. Door te proberen zo hoog mogelijk te eindigen, bereiden we ons ook al voor op volgend seizoen", vertelt hij bij Het Laatste Nieuws.

Thorup weet ook niet hoe dat voordelig zou zijn. "Wat betekent dat, alles op de beker zetten? Dat ik met de U19 moet spelen? Of dat ik net met het team moet spelen waarmee ik naar de finale wil? Dat zijn vragen die ik me niet eens stel. De finale wordt een belangrijk moment, voor het geld, voor Europees voetbal... Daar moeten we goed op voorbereid zijn. Maar nu moeten we ons voorbereiden op Anderlecht."

Plaats een reactie

VeeDeeVee +20283
maandag 15 april 2019 om 14:09
Wie legt nu ook een bekerfinale tijdens de Play-Offs.. Leg dat gewoon erna.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:28
Wees blij vorige seizoenen speelde men dat nog in de winter !
Vind ik leuk
Marcenkie +258
maandag 15 april 2019 om 18:50
Vorig jaar putteke winter. Eind mei zou zoveel beter zijn. Wie beslist da eigenlijk?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
CL +213
maandag 15 april 2019 om 14:11
Hoop voor U dat de beker gewonnen zal worden. Anders denk ik dat U terug naar het hoge noorden mag vertrekken. U bent zeker niet beter dan Uw voorganger
Vind ik leuk
Steven007 +119
maandag 15 april 2019 om 14:40
Moet je je tegenwoordig nog voorbereiden op Anderlecht?
Vind ik leuk
Reagens +3532
maandag 15 april 2019 om 14:46
1 à 2 jeugdspelers inpassen.
Bvb in de plaats van Asare (hebben we alternatief voor in de jeugd) en Sörlöth (volgend seizoen weg)
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1083
maandag 15 april 2019 om 14:48
Het wordt tijd dat kvilitaia speelkansen krijgt. Hij blijft starten met Yaremchuk, maar die is geschorst tijdens de finale. Dan kan je eventueel nog aanpassingen doen tijdens de komende 2 wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
Reagens +3532
maandag 15 april 2019 om 15:31
Kvilitaia. Of mss David in een ander systeem.
We scoren echt ongelooflijk moeilijk.
Vind ik leuk
GILOT +43
woensdag 17 april 2019 om 02:40
Zo zie je maar (d)een medaille heeft twee kanten...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws