'Het voetbal-equivalent van een kat die met een halfdode muis door het huis loopt'

'Het voetbal-equivalent van een kat die met een halfdode muis door het huis loopt'

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 21:44zo 24-03-2019 om 21:44

Spannend is Cyprus – België niet. De Rode Duivels mochten gaan rusten met een 0-2 voorsprong na goals van Eden Hazard en Michy Batshuayi. Cyprus is duidelijk een maatje te klein voor de Belgen.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +20225
zondag 24 maart 2019 om 21:58
Doorduwen verdorie, geen compassie.
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 24 maart 2019 om 22:11
Dane commentator is net als de wedstrijd 😪😪😪. Zijn bijkomende informatie is vaak fout 🙄
Vind ik leuk
Marcenkie +255
zondag 24 maart 2019 om 22:26
Carrasco en Januzay... Pfff slaapverwekkend...echt niks beters??slechte wissels...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 22:28]
Vind ik leuk
THOR4ever +3429
zondag 24 maart 2019 om 22:43
Zou Dennis graag eens wat meer minuten zien spelen.
Vind ik leuk
Neutrale fan +2014
zondag 24 maart 2019 om 23:31
Niets mis met Januzaj. Carrasco is idd wat minder te begrijpen
Vind ik leuk
Makke53 +424
zondag 24 maart 2019 om 22:44
Ploeg in 2de helft in slaap gevalle, op plaatst moesten ze zelfs achter den bal lopen! Carrasco, Janusjbazar weg ermee! Zet er iets met meer pit op. Power in de passing. Wa lopen zonder bal.
Enfin, de tegenstander is nu ook wel om uw concentratie bij te verliezen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:44
Ik vind het ook bijzonder jammer dat er niet meer gebruik gemaakt wordt van dit soort matchen om wat te experimenteren en dan bedoel ik na de rust effe doorduwen, de 0-3 maken en dan Vanaken en Trossard inbrengen... de wissel met Carrasco is toch echt wel ontgoochelend, iedereen weet nu toch onderhand dat die over de top is en in China niks meer gaat bijleren ...
Vind ik leuk
Gimini +1331
zondag 24 maart 2019 om 23:50
Slecht gecoacht de tweede helft en slechte wissels. Misschien tijd dat Martinez vervangen wordt. Zeker als we het EK willen winnen , met Martinez lukt dat nooit of te jamais.
Vind ik leuk
Freddyploiks +15321
maandag 25 maart 2019 om 09:03
Wie dan? Mourinho is vrij? Neen serieus, wie dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws