'Liverpool contacteert Club Brugge en Standard in dossier Awoniyi'

'Liverpool contacteert Club Brugge en Standard in dossier Awoniyi'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 18:15wo 20-03-2019 om 18:15

Taiwo Awoniyi is één van de grote revelaties van de terugronde. Bij KAA Gent lukte niets, maar bij Moeskroen heeft hij zeven goals op negen wedstrijden. Liverpool zou hem graag nog een seizoen uitlenen in België.

Dat meldt Sport/Footmagazine. Ondanks zijn veelbelovende prestaties acht Liverpool hem nog niet klaar voor de hoofdmacht. Het wil hem nog een seizoen uitlenen. Omdat Awoniyi de Belgische competitie al goed kent werden onder meer ook Club Brugge en Standard al gecontacteerd. 

Awoniyi kopen wordt vrijwel onmogelijk voor een Belgische ploeg, want hij zou ongeveer vijftien miljoen euro moeten kosten. Voor de 21-jarige Awoniyi zou het volgend seizoen al de zesde uitleenbeurt worden. Naast twee passages bij Moeskroen en eentje bij KAA Gent verdedigde hij ook nog de kleuren van FSV Frankfurt en NEC Nijmegen.

Daarnaast zou Schalke 04 zou inmiddels al interesse getoond hebben om Awoniyi voor één seizoen te huren.

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 18:23
Van mij mag hij een jaartje naar Club komen als Wesley weg is want Openda is nog te groen achter zijn oren
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
woensdag 20 maart 2019 om 18:35
Waarom KRC Genk en RSCA niet ? :)
Vind ik leuk
K1908 +2991
woensdag 20 maart 2019 om 18:45
Geen probleem, Liverpool zijn een beetje de Calimero's van Engeland, dit is gepast.. :-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:56
Grappige reactie jaloers mss
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
woensdag 20 maart 2019 om 19:01
Neen, niet jaloers. Was gewoon een automatische reactie... :)
Vind ik leuk
K1908 +2991
woensdag 20 maart 2019 om 19:14
Helemaal niet, 25 jaar geen kampioenschap, pijnlijk...

Daarnaast is het gewoon ook waar, de Liverpool supporters zijn degenen in Engeland die bij tegenslag gemakshalve naar andere factoren wijzen. Scheidsrechters en dergelijke en 'iedereen is altijd tegen ons'.

Ook de enige ploeg die zo hevig reageert waneer een tegenstander zegt dat hij bijvoorbeeld niet onder de indruk is van Anfield (dixit Dries Mertens).

Nog paralellen nodig? :-)
Vind ik leuk
MadMigi +33
woensdag 20 maart 2019 om 20:27
25 jaar geen kampioenschap maar wel een prijzenkast van jewelste waaronder 5 CL bekers om nog van de andere Europese bekers enz te spreken.

Driesje heeft het recht om niet onder de indruk te zijn, maar hij en zijn ploeg gingen toch maar tegen het canvas. ps ga zelf eens checken hoe de sfeer er is, 't is heus niet normaal.

Wat betreft de schuld van... Ene old whisky nose had de scheidsrechters jaren in zijn zakken. Lijkt nu toch minder te zijn. Staan dan ook niet in de top 4 in de PL.

En parallellen is met 4 l-en. ;-)
Vind ik leuk
Vlad +4871
woensdag 20 maart 2019 om 22:29
Hij bedoelt mss de oorlellen van een para?😉
Vind ik leuk
K1908 +2991
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Correct, excuus voor 't foutje, zal er nog wel maken.. :-)

De sfeer zal zeker de moeite zijn, daar twijfel ik niet aan, in Jan Breydel ook, maar daar gaat het dan ook niet om.

Spreken van een prijzenkast die zo lang geleden gevuld werd is mijn specialiteit als Anderlechtsupporter, wel speciaal dat dat nu wel in acht wordt genomen. Ik dacht dat dat vergane glorie was na wat ik hier allemaal al las. ;-)

Btw, met die Whiskey nose stelling bevestig je nogal mijn uitspraak.. :-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:21
Lul!!!! Al je reacties, zijn nerdie getint, Liverpool, de Calimero club... Als rsca supp, moet je dit maar durven zeggen... Supp Sans cervelle!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:33
Ho, rustig Guido!
Vind ik leuk
K1908 +2991
donderdag 21 maart 2019 om 08:50
hahahahahahahahahaha
Dit is goud! :-)

Kan je het schelden wel achterwege houden?
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
woensdag 20 maart 2019 om 18:55
Omdat Standard en Club al contacten gelegd zullen hebben met Liverpool ivm Awoniyi, veronderstel ik.
Vind ik leuk
Zelfkweek +1462
woensdag 20 maart 2019 om 19:59
Omdat ze een topclub zoeken .....😉
Vind ik leuk
j.caesar +1923
woensdag 20 maart 2019 om 21:23
Omdat de eigenaar beslist !
Vind ik leuk
Vlad +4871
woensdag 20 maart 2019 om 22:31
En die wil hem aan het werk zien bij een topclub...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:23
Genk zal niet gauw spelers huren zonder aankoopoptie. Uiteindelijk leid je dan spelers op, en een ander profiteert er van.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:06
Goeie spits,maar 15 miljoen???,nee hoor.
Vind ik leuk
K1908 +2991
woensdag 20 maart 2019 om 19:16
Goh kan echt nog wel ontploffen. Die gaat buiten belgië ook nog potten breken op termijn denk ik...
Die prijs komt wel vooral van het feit dat hij 'in Engeland gecontracteerd is'. totaal van de pot gerukt natuurlijk.
Vind ik leuk
freeman +14161
woensdag 20 maart 2019 om 19:15
Zou het Club niet aanbevelen hem te gaan halen . Een speler huren voor één seizoen , zonder mogelijkse aankoopsoptie is niet aangeraden ! Beter een spits kopen als mogelijkse vervanger van Wesley !
Vind ik leuk
Kris1 +1284
woensdag 20 maart 2019 om 19:43
Ik denk dat hij evenveel potentieel heeft als Wesley. Hij is hetzelfde type en misschien zelfs trefzekerder dan Wesley.
Zeker laten komen al is het maar voor één seizoen. Bij Club zie ik er hem 20 of meer maken. Als supporter zou ons dat plezier moeten doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws