Boskamp sneert naar Rode Duivel: “Hij moet niet van die gekke dingen gaan roepen”

Boskamp sneert naar Rode Duivel: “Hij moet niet van die gekke dingen gaan roepen”

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 13:14di 19-03-2019 om 13:14

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 13:35di 19-03-2019 om 13:35

Romelu Lukaku is geblesseerd en is onzeker voor de komende interlands met de Rode Duivels tegen Rusland en Cyprus. De aanvaller zit in bloedvorm bij Manchester United, maar doet soms gewaagde uitspraken.

Zo liet Lukaku tegenover Otro weten dat hij vaak racisme tegenkomt. Ook in eerder interview zei Big Rom dat de media vaak racistisch is en daarom meer kritiek uit op zijn persoon. "In België ben ik een Belg wanneer ik goede dingen doe, maar wanneer het slecht gaat wordt meteen verwezen naar mijn Congolese roots.”

Johan Boskamp kan die uitspraken niet pruimen. "Ik weet echt niet wat hem bezield heeft. Ik zie het niet, dat racisme jegens hem waarover hij het heeft. Niet in Engeland, en niet in België. Romelu moet niet van die gekke dingen gaan roepen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat hij zich die druk bewust oplegt", laat hij weten aan Humo.

Poll

Heeft Boskamp hier gelijk?

(250 stemmen)

Plaats een reactie

ScheveStek +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 13:27
Och.. Best geen aandacht meer aan geven.

Dat minderwaardigheidscomplex van die jongen kent geen grenzen.

Ik heb nog nooit iemand "Vieze Congolees!" weten roepen als hij een kans mist..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 19 maart 2019 om 13:35
"Vuile zwarte" heb ik wel al degelijk gehoord. Pas op, ik vind ook dat hij overdrijft hoor, maar we moeten ook niet gaan ontkennen dat er veel van dat gespuis roindloopt.

Dat hij in de media zo zou worden behandeld is totaal van de pot gerukt, door hemzelf dan welteverstaan!
Vind ik leuk
Bonanza +1140
dinsdag 19 maart 2019 om 15:00
Van een minderwaardigheidscomplex heeft hij geen last,hoor. Wees maar zeker van niet.
Vind ik leuk
ScheveStek +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 17:53
Vertel gij mij dan eens wat die jongen zijn probleem is?

Ik snap het echt niet.
Gaat hij echt blijven luisteren naar die negatievelingen?

Is hij ondertussen niet oud genoeg geworden om dit te kunnen negeren?
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
dinsdag 19 maart 2019 om 13:32
Big Rom kletst wel vaker uit zijn nek. Zo is heel de persdatabase eens onderzocht geweest naar uitspraken van Romelu cfr 'verwijten van congolees te zijn'. Blijkt dat de media en pers in geheel zich nooit in die aard heeft uitgesproken over Lukaku. Dat em gewoon es zwijgt zeg.
Vind ik leuk
TageMeister +9207
dinsdag 19 maart 2019 om 14:49
eindelijk iemand die durft te zeggen waarop het staat
Vind ik leuk
woutersca +195