Haalt Anderlecht zoon van legende in huis? Zij beslissen nu

Haalt Anderlecht zoon van legende in huis? "Zij beslissen nu"

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 09:47wo 13-03-2019 om 09:47

Gewezen topvoetballer Gheorghe Hagi bracht vorige week een bezoekje aan RSC Anderlecht. De Roemeen is nu trainer bij Viitorul, waar ook zijn zijn Ianis aan de slag is. Verschillende buitenlandse topclubs lonken naar de 20-jarige middenvelder.

Hagi junior werd eerder al gelinkt aan KRC Genk, maar ook Anderlecht lijkt een optie te zijn. "Als Ianis goed blijft spelen, dan zullen er voor hem ook kansen liggen. Ik ben bij Anderlecht geweest, zij beslissen nu. Ze bekijken of we interessante spelers hebben (Hagi is ook trainer van Viitorul, nvdr), ook jeugdspelers", aldus zijn vader bij Football Club.

Komende zomer lijkt er een transfer aan te komen voor Hagi. "Ianis heeft al gesprekken gehad met clubs uit de vijf à zes grootste Europese competities. We zullen zien wat daarmee gebeurt, in mei zal ik moeten bekijken wat de beste optie is. We zullen zien of er in de zomer ook een bod komt, voorlopig zijn het alleen gesprekken over intenties."

Plaats een reactie

Rebel +2039
woensdag 13 maart 2019 om 09:59
Oef,dat is een speler,dacht even dat het weer een scout ging zijn na het lezen van de titel.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3512
woensdag 13 maart 2019 om 11:41
Tzijn allemaal talenten als ze uit dat land komen tot ze hier in andl of brugge moeten aantreden dan vallen ze allemaal door de mand
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:10
Marin van Standard is toch een goede Roemeense speler...
Vind ik leuk
Joesay +884
woensdag 13 maart 2019 om 19:20
Hij heeft het dan ook over Anderlecht en Brugge he
Vind ik leuk
Freddyploiks +14861
woensdag 13 maart 2019 om 12:17
Ik heb het precies gehad met Roemenen.
Vind ik leuk
Mario_ +1915
woensdag 13 maart 2019 om 12:27
denk dat een Stanciu onder Rutten helemaal anders had uitgedraaid.
En een Alin Stoica heeft toch mee het mooiste voetbal laten zien bij Anderlecht.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14861
woensdag 13 maart 2019 om 13:09
Twas een grapje hoor. Natuurlijk kunnen we na Stanciu niet alle Roemenen over dezelfde kam scheren...
Vind ik leuk
Heppen1J +844
woensdag 13 maart 2019 om 18:47
Stoica had Veel meer uit zijn carrière kunnen halen talent zat een verschrikkelijke ezelskopals hij goesting had
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:47]
Vind ik leuk
Mario_ +1915
donderdag 14 maart 2019 om 10:41
Dat is ook waar, maar in zijn Anderlechtperiode was hij een parel om te zien . Nog maar weinigen met zulke klasse in de JPL zien rondlopen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:54
zijn zijn?
Vind ik leuk
Neutrale fan +1202
woensdag 13 maart 2019 om 14:45
Anderlecht heeft geen interesse.
Vind ik leuk
deket +244
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Een goede speler en dat was Stanciu ook, dat is achteraf gebleken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws