Preud’homme haalt uit naar speler van Moeskroen: “Dat vond ik een probleem”

Preud’homme haalt uit naar speler van Moeskroen: “Dat vond ik een probleem”

Gepubliceerd: vrijdag 1 maart 2019 om 23:10vr 01-03-2019 om 23:10

Laatste update: vrijdag 1 maart 2019 om 23:13vr 01-03-2019 om 23:13

Standard Luik kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Moeskroen. De Rouches kwamen op voorsprong, maar konden daar niet lang van genieten. Na afloop reageerde coach Michel Preud’homme tegenover Sporza.

"Ik houd geen goed gevoel over aan deze wedstrijd. Als je op voorsprong komt, moet dat genoeg zijn. We moesten in de organisatie blijven en dat deden we niet. We werden gepakt in de duels en bleven niet in blok voetballen”, vertelt Preud’homme.

De oefenmeester haalt ook uit naar Moeskroen-speler Boya. “Ik wist dat het een moeilijke wedstrijd zou zijn. Dat is ook gebleken. Ze hebben veel power en techniek. Eén bepaalde speler is wel heel veel blijven liggen. Dat vond ik een probleem, het ritme van de wedstrijd werd gebroken."

Poll

Heeft Preud'homme hier gelijk?

(445 stemmen)

Plaats een reactie

Vlad +4226
vrijdag 1 maart 2019 om 23:59
Een koekje van eigen deeg noemen ze dat...
Vind ik leuk
Tornado79 +1354
zaterdag 2 maart 2019 om 00:34
Ik vond vooral dat hij telkens terecht neer ging... elke keer stuks op zijn enkel.
Gelukkig zonder erg...
Vind ik leuk
TageMeister +7914
zaterdag 2 maart 2019 om 03:28
Dit is een alleenrecht voor Mpoku en Carcela...

Een geluk dat hij het niet over de ref heeft, want heb grote stukken match gezien met enkele Standardfans en die verschoten ook voor gele kaarten die spelers van Moeskroen kregen en andere fouten waar een Luikse speler niets voor kreeg...
Vind ik leuk
Zetterberg +12754
zaterdag 2 maart 2019 om 07:49
Dan moet hij blij zijn dat de var niet is gaan controleren of Marin op zijn voetje was gaan staan. Dat besefte Marin maar al te goed...
Vind ik leuk
freejazz +2590
zaterdag 2 maart 2019 om 09:30
1 speler van Moeskroen bleef veel liggen..........De vorige bekerfinale vergeten zeker ?
Vind ik leuk
Dan4red +1155
zaterdag 2 maart 2019 om 12:00
moet niet komen blijten...we hadden het gisteren gewoon moeilijk in de 2de helft tegen een beter Moeskroen... ze hebben gestalte, techniek en snelheid in de ploeg...dit Moeskroen van in't begin van het seizoen, en ze zouden zeker meegedaan hebben voor de tickets van PO I. Moet zelf zeggen dat dit Moeskroen, na RC Genk het beste voetbal gebracht heeft tegen Standard thuis !!! Dus verdiend gelijkspel en het zou me niet verbazen Boya volgend jaar op Standard spelen !!!
Vind ik leuk
zaterdag 2 maart 2019 om 12:44
Boya is de grootste fan van Carcela en imiteert hem dan ook !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws