‘Franse en Duitse clubs staan in de rij voor Theo Bongonda’

‘Franse en Duitse clubs staan in de rij voor Theo Bongonda’

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 09:01di 12-02-2019 om 09:01

Theo Bongonda maakte veel indruk tegen RSC Anderlecht. De 23-jarige is in vorm na de winterstop. Het Laatste Nieuws meldt dat Franse en Duitse clubs in de rij staan voor de aanvaller.

Bongonda keerde terug naar Zulte Waregem om zijn carrière nieuw leven in te blazen. Het doel van de Belgische jeugdinternational is dan ook om een mooie transfer te versieren. Hij kwam afgelopen zomer over van het Spaanse Celta de Vigo.

Bongonda probeerde het aldus al in Spanje en ook bij het Turkse Trabzonspor ging het niet van een leien dakje. Zulte Waregem hoopt alvast een mooie winst te maken op de geïnvesteerde 1,6 miljoen euro.

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 09:08
Zouden hem beter houden , is het nu gewoon bij Essevee . Dan moet Essevee terug op zoek naar een andere speler !
Vind ik leuk
Brubru +4735
dinsdag 12 februari 2019 om 09:24
Een goede Bongonda is te goed voor ons.
Dat de terugkeer maar voor 1 jaar zou zijn was algemeen geweten op voorwaarde dat hij terug niveau haalde uiteraard
Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd want na twee goede jaren bij Celta was hij zoals zoveel jonge voetballers met te veel geld op het verkeerde pad geraakt.
Benieuwd.
Vind ik leuk
Hierulf +1808
dinsdag 12 februari 2019 om 09:22
Eerst in België aan de top 'regelmatig' presteren aub...
Vind ik leuk
TageMeister +7113
dinsdag 12 februari 2019 om 09:39
de vraag is welk bedrag heeft ZW in gedachten
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:44
Als ik Zulte Waregem ben, zou ik toch zeker 2,5 miljoen netto vragen hoor op zijn minst.
Vind ik leuk
TageMeister +7113
dinsdag 12 februari 2019 om 09:57
ik vrees dat ze eerder 5 in gedachten zullen hebben
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:52
Hij is duidelijk de betere speler maar... zo iemand moet passen in de ploeg en het systeem !
Kijk Morioka bij Beveren en RSCA 😩
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18498
dinsdag 12 februari 2019 om 10:55
Gouden voeten, maar er staat geen kop op. Of toch niet altijd.
Vind ik leuk
firedwarf +3647
dinsdag 12 februari 2019 om 14:11
een meerdagsvlieg :D ALs hij der goesting in heeft speelt em een paar matchen de panenn van het dak ma als het tegenzit heb je niets aan deze speler helaas... Krijgt dat grillige er ondanks zijn ervaringen in Spanje en Turkije precies niet uit... Dury heeft em ook al op de bank moeten zetten voor de winterstop en dergelijke dusja...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws