Rutten beleeft frustrerende avond: Dan maak je wel dat ene doelpunt

Rutten beleeft frustrerende avond: "Dan maak je wel dat ene doelpunt"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 21:15zo 10-02-2019 om 21:15

Anderlecht heeft opnieuw teleurgesteld voor eigen publiek. Coach Fred Rutten zat in zak en as na de 0-0 tegen Zulte Waregem, maar heeft geen tijd om te rouwen.

""Je doet alles wat in het vermogen zit en dan verdien je eigenlijk een overwinning, maar je komt uiteindelijk niet tot scoren", klinkt het bij Sporza. "Dan is het best wel zuur dat je maar één punt hebt."

"We hebben een aantal kansen gehad. Ook in de eerste helft, ook al vond ik die niet zo goed als de tweede helft. Toen zat er wat meer leven in, maar ook meer overleg. Maar toch kan het overleg veel beter. Vlak voor de rust kregen we enkele goede kansen om te scoren. Als je dan met 1-0 de rust ingaat, is de wedstrijd gelopen."

In de tweede helft liep Anderlecht zich vast op de defensie. "Zulte Waregem had het goed neergezet, daardoor was er weinig ruimte voor ons. De momenten dat je kan scoren, moet je ook een beetje geluk hebben. Als je bovenin speelt zoals andere jaren maak je wel dat ene doelpunt. Zolang alles open is, moeten we ervoor blijven gaan. Dat gaan we ook doen, maar het is hard werken."

Plaats een reactie

TageMeister +9210
zondag 10 februari 2019 om 21:18
Jupla is juni nen anderen trainer... Who is next?
Vind ik leuk
Dirk H +3480
zondag 10 februari 2019 om 21:25
Als je een (tweedehands)puzzel krijgt kunnen er wel eens stukskes ontbreken
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:25]
Vind ik leuk
w-b forever +2063
zondag 10 februari 2019 om 21:31
Vercauteren heeft al meermaals bewezen een goeie coach te zijn en kent het huis van binnen en buiten.Dan kan een mens zich toch niet voorstellen waarom men voor een rutten kiest en die nog nauwelijks prijzen heeft gepakt.
Vind ik leuk
Bonanza +1140
zondag 10 februari 2019 om 21:40
De kansen van Zjul hadden er.toch in gemoeten? Of toch minstens 1tje. Ligt dit aan trainer?.Tja,.mss een beetje wel. Zjul is geen 10. Laat Verschaeren daar gezellig voetballen en geef die een technisch sterke speler ter ondersteuning. In slotkwartier beter Amuzu gebracht met zijn snelheid maar we hebben niemand die een goal kan maken. Toch een supergroot probleem. En Kara...tja...komt dat nog wel goed?

Ik zou Rutten toch graag een kans geven,hoor, tegen Standard was de eerste helft best in orde. Alleen spijtig dat men geen spits gehaald heeft, dat was meer nodig dan Bolasie.
Vind ik leuk
polle1 +452
zondag 10 februari 2019 om 22:05
verschaeren op de 10 en zulj op de 8 en op de 6 kayembe
Vind ik leuk
Patfey +6460
maandag 11 februari 2019 om 09:46
Zeg ik ook al een tijdje😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:52
Toch nog een " goed weekend" voor Anderlecht?Gent verliest
Vind ik leuk
MoCa +690
zondag 10 februari 2019 om 21:52
Toch een positieve noot van de avond : Gent laat de 3 punten thuis liggen tegen Moeskroen !!!!
Vind ik leuk
Toca +52338
zondag 10 februari 2019 om 21:55
We staan terug op plaats 6 😁😁
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:18
Winaar vant weekend 😊😊
Vind ik leuk
Marcenkie +255
zondag 10 februari 2019 om 21:56
Rutten verdient de overwinning???? Jongens toch.....in zo'n match moet ge de tegenstander wegdrukken....ge moet winnen....wintermercato....gebuisd... Spagaat... 10 op 10.....grasmat...gebuisd....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:43
Als, als, als...... Heb ik nog van een Rutten gehoord.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:30
Tja als je Milic verkiest boven Cobbaut ...of was deze laatste gekwetst...Om dan nog maar te zwijgen van onze nieuwe fantastische aanwinsten...