Barst zaak-Propere Handen opnieuw los? 'Er staat iets te gebeuren'

Barst zaak-Propere Handen opnieuw los? 'Er staat iets te gebeuren'

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 09:30wo 06-02-2019 om 09:30

Het voetbalschandaal in ons land dateert al van oktober, toch is nog niet alles achter de rug. Het gerecht werkt in alle rust verder aan het onderzoek, terwijl ook de KBVB vol in de weer is. Sport/Voetbalmagazine verwacht snel meer nieuws.

De wintermercato ging in ieder geval weer zijn normale gangetje, mét Mogi Bayat in actie. Wie geen actie ondernam, was Dejan Veljkovic. De Servische spelersmakelaar wordt dag en nacht bewaakt door politiemensen, aangezien hij in de zaak Propere Handen optrad als spijtoptant.

'Er gaat binnenkort iets gebeuren'
Volgens Sport/Voetbalmagazine is de kalmte rond het hele schandaal maar van korte duur. 'Er gaat binnenkort iets gebeuren, dat voel je', vertrouwde iemand die het dossier goed kent hen toe.

Waarover die persoon het heeft, is nog onduidelijk. Mogelijks legt de KBVB KV Mechelen en Waasland-Beveren een sanctie (Lees: degradatie) op naar aanleiding van mogelijke omkoping in de degradatiestrijd van vorig seizoen. Al kan het evengoed met fiscale fraude van enkele spelers, trainers of clubs te maken hebben.

Plaats een reactie

ScheveStek +2286
woensdag 6 februari 2019 om 09:32
Weer een andere onderzoeksrechter ofwat?
Vind ik leuk
blondel +3830
woensdag 6 februari 2019 om 09:38
Wat een artikel,ra ra ra ra,wat gaat er gebeuren.?
Vind ik leuk
Reagens +3513
woensdag 6 februari 2019 om 09:38
Degradatie zie ik niet gebeuren.
Maar dat er een paar schapen moeten opgeofferd worden is wel duidelijk. Misschien Leko als opperschaap. Die heeft het nu sowieso al moeilijk op zijn club dus das een makkelijk slachtoffer.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 09:50
Laat dat nu van al de mogelijkheden toevallig iemand zijn die hoewel op dit moment aan Club verbonden is ten tijde vd feite geen enkele link met Club had toch moet er vlug een kwekkertje daarop springen om ons er bij te betrekken. Ze zijn zo lief meneer....
Vind ik leuk
Boer +474
woensdag 6 februari 2019 om 10:04
Das dezelfde of met zijn blauw zwarte VAR altijd, maar sedert zondag is die batterij plat
Vind ik leuk
Reagens +3513
woensdag 6 februari 2019 om 10:06
Moeste mijn reacties beter volgen dan zou je weten dat ik appreciatie heb voor de trainer en de mens Leko. Bvb ook in de polemiek met Vormer waar ik vind dat Leko onterecht de zwarte piet krijgt.
Er wordt in mijn reactie geen enkele link gelegd met Club behalve dat Leko een makkelijk slachtoffer is omdat hij sowieso in de hoek zit waar er klappen vallen. Dat is nu eenmaal de situatie in zijn club en wat mij betreft relevant in de beslissing om hem aan te pakken of niet.
Het punt is dat er al lang beslist is dat er bloed moet vloeien. En in die optiek zie ik het niet gebeuren dat Mechelen en/of W-B degraderen. Maar dan is een figuur als Leko wél geschikt. Want ik denk niet dat Bart Verhaeghe tot het uiterste gaat gaan om die te verdedigen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
woensdag 6 februari 2019 om 09:57
Die zal sowieso vertrekken bij Club, daar is Propere Handen zelfs niet voor nodig volgens mij.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
woensdag 6 februari 2019 om 11:26
Mischien zal hij vertrekken maar altijd met een positief palmares wat als de ploeg zondag wint en genk verliest ,dan spelen we thuis tegen genk na winst,al maar voor 3 luttele puntjes meer,dan gaan de kritikasters op leko hem weer verheerlijken, kijk maar naar het programma van genk
Vind ik leuk
freejazz +2644
woensdag 6 februari 2019 om 12:29
Jij moet niet steeds zo bezorgd zijn om Genk. Het komt wel goed met hen, hoe zwaarder hun programma hoe liever ze het hebben. Toch bedankt voor je steeds terugkerende bezorgdheid.
Vind ik leuk
TageMeister +9210
woensdag 6 februari 2019 om 10:03
als ge niets weet, zwijg je beter !
Vind ik leuk
j.caesar +1929
woensdag 6 februari 2019 om 10:16
Zoals in "thuis" of "familie" wordt er gewacht op de seizoensfinale. Ondertussen wordt duchtig gebreid, kwestie van toch iets nietszeggend te schrijven.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 12:53
Naar wat er enkele maanden terug ook in de kranten verscheen, enkele grote Belgische ploegen werden ook vermeld bij het matchfixen.. Maar dat houden we opvallend stil.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
Patfey +6459
woensdag 6 februari 2019 om 19:30
Zoals? Je hebt eht toch niet over dat gewauwel van Duchesne over jaren terug?
Vind ik leuk
TheLord +415
woensdag 6 februari 2019 om 13:50
Dat ze daarmee maar wachten tot na de playoffs. Eerst sjotten en dan opkuisen tegen volgend seizoen.
Al dat drama in een drukke periode, daar heeft niemand sportief voordeel mee.
Vind ik leuk
Carlowiek +25
woensdag 6 februari 2019 om 15:49
Zo kan ik ook een artikel schrijven zenne.
Er staat iets te gebeuren......, maar wat?
Oei mijn glazen bol is ondoorzichtig geworden.........;
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws