Fans van Anderlecht zien ondanks nederlaag één groot lichtpunt: ''Wat een talent''

Fans van Anderlecht zien ondanks nederlaag één groot lichtpunt: ''Wat een talent''

Gepubliceerd: zondag 13 januari 2019 om 17:30zo 13-01-2019 om 17:30

Laatste update: zondag 13 januari 2019 om 17:44zo 13-01-2019 om 17:44

Anderlecht heeft de winterstage afgesloten met een valse noot. Het Duitse 1. FC. Heidenheim 1846, de nummer zes uit de 2. Bundesliga, was op Spaanse bodem met 2-1 te sterk voor de manschappen van Fred Rutten. De Nederlander gaf tegen Heidenheim de tweede keus als ook veel jongeren een kans. Jérémy Doku (16) mocht zich de tweede helft bewijzen en maakte van iedereen veruit het meeste indruk.

Andere supporters trokken vooral conclusies over spelers die geen indruk maakten....

Lees meer over:Jupiler Pro League

Plaats een reactie

zondag 13 januari 2019 om 17:46
Conclusies trekken na een oefenmatch met aantal niet vaste elftal spelers op eind van een stage. Echte kenners.
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
zondag 13 januari 2019 om 17:52
Nee maar probeer de lichtpunten zelfs uit zulke commentaar te zie en dat is iets wat we al lang weten! We hebben een sterke jeugd met mooie voetballers, in hun plaats hoeven we geen derderangs Oost-Europeanen te halen waar er misschien een percentje voor een makelaar te verdienen valt..
Gericht versterken om deze jeugd te begeleiden, waarschijnlijk lukt dat niet alleen in deze wintertransferperiode, dus zal geduld een mooie deugd zijn! De visie lijkt me wel juist te zitten, nu moeten we vertrouwen hebben, foutjes van de jeugd vergeven en afwachten om hopelijk erna te genieten! COYM
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 17:52]
Vind ik leuk
Toca +52290
zondag 13 januari 2019 om 17:54
Dat is de nagel op de kop makker. Eindelijk is geen gezaag hier.
Vind ik leuk
Ku Ma +580
zondag 13 januari 2019 om 19:41
Docu speelde toch ook tegen Beveren? Of heb ik het mis?
Vind ik leuk
Toca +52290
zondag 13 januari 2019 om 19:45
Nee dat klopt. Is toen ingevallen. Was trouwens niet de eerste keer toen.
Vind ik leuk
Lunam +1990
zondag 13 januari 2019 om 19:28
Zal nu zelf beginnen zagen , met zelfde wordt het niet beter moest je Rutten ook niet halen, maw arme Rutten veel succes volgende maanden. Hein er zijn er die nog geloven in u en meer dan in het elftal, jammer voor uw collega Rutten , RSCA heb het een beetje gehad.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws