‘Leverkusen en drie andere clubs lonken naar sterkhouder Club Brugge’

‘Leverkusen en drie andere clubs lonken naar sterkhouder Club Brugge’

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 22:14za 12-01-2019 om 22:14

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 22:18za 12-01-2019 om 22:18

Landskampioen Club Brugge kende een sterk seizoen vorig jaar en ook in de Champions League maakte het veel indruk. Blauw-Zwart moet dan ook vrezen voor een paar vertrekkers. Nu zouden vier clubs naar Dennis lonken.

Volgens Turkse media zijn Fenerbahçe en Besiktas bereid een bod neer te leggen. De Turkse topclubs krijgen echter concurrentie van Borussia Mönchengladbach en Bayer Leverkusen. De Duitsers zouden overigens al gesprekken hebben met Club Brugge.

Eerder werden namen zoals Wesley Moraes en Hans Vanaken al in verband gebracht met een vertrek uit het Jan Breydelstadion. Coach Ivan Leko kent al veel geblesseerden in zijn kern en het is nog maar de vraag of de Kroaat iemand in de winterperiode wil laten vertrekken.

Plaats een reactie

Jules +174
zaterdag 12 januari 2019 om 22:48
Laat ze maar lonken...
Of minstens een getal met minimum 8 cijfers. Dat zou een minimum bedrag moeten zijn voor elke talentvolle basisspeler bij een Belgische topclub, die nog enkele jaren onder contract ligt...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:48]
Vind ik leuk
Rune1891 +4729
zaterdag 12 januari 2019 om 23:26
Cools is een andere zaak, Bij hem ben ik al content als ze de portkosten van de verzending betalen
Vind ik leuk
wesleyvb +1088
zondag 13 januari 2019 om 01:11
Cools, daar trekken ze nu al subsidies voor, die is meer met zijn haar bezig dan met voetbal.
Vind ik leuk
Heppen1J +509
zondag 13 januari 2019 om 20:55
wat gaat hij doen in het buitenland
hoog in de tribune gaan zitten
en nagelbijten
Vind ik leuk
Kris1 +1003
maandag 14 januari 2019 om 18:39
Ik vind dat Club Dennis nu niet mag laten gaan. Dan liever Wesley laten vertrekken om te cashen. Dennis is de meest onvoorspelbare speler in de kern, zijn marktwaarde kan alleen maar stijgen. Wesley zal nooit de goalgetter worden en zij waarde zal niet meer stijgen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws