Staelens liep blauwtje bij twee Belgische clubs: Zelfs geen antwoord

    Staelens liep blauwtje bij twee Belgische clubs: "Zelfs geen antwoord"

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 10:45do 06-12-2018 om 10:45

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 10:48do 06-12-2018 om 10:48

    FC Knokke kon in de vorige bekerronde stunten tegen Standard. Nu kan het een topaffiche tegen Racing Genk krijgen als het Union verslaat. Voor coach Lorenzo Staelens is dat echter niet de hoofdzaak.

    Staelens is momenteel de hoofdcoach bij FC Knokke, dat volop tegen degradatie vecht in Eerste Amateurklasse. "Dit bekerduel komt eigenlijk wat ongelegen, de wedstrijden tegen Rupel Boom en Seraing zijn voor ons belangrijker als we voor de winterstop de aansluiting willen realiseren. Maar we gaan op Union voluit, hoor. Dit is een unieke kans om de kwartfinales te bereiken, dit hebben de jongens zichzelf cadeau gedaan in Luik", vertelt hij bij Het Laatste Nieuws.

    Staelens heeft absoluut nog ambitie voor een profclub, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. "Bij Waasland-Beveren en Roeselare had ik mezelf aangeboden, maar kreeg ik niet eens een antwoord. Dan denk je toch eens: 'Zit er dan niemand nog op mij te wachten?'", klinkt het eerlijk.

    Plaats een reactie

    Hierulf +1283
    donderdag 6 december 2018 om 10:47
    Anderlecht zoekt ex-spelers om de staff te versterken :)
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1201
    donderdag 6 december 2018 om 21:55
    Ja maar je kan ermee lachen, maar ik denk dat die een aanwinst voor die adviescommissie zou zijn. Kent Anderlecht, kent de supporters. Ik zie het wel zitten in hem. Liever hem dan Gilles De Bilde die geen onbeschreven blad meer is.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:31
    Hulptrainer zijn,hoofdtrainer dan weer hulptrainer en dan lagere klasse.
    Het is allemaal geen schande, maar geeft weinig profilering aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:59
    Inderdaad. En naar communicatie met de pers toe is het ook geen kei.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160
    donderdag 6 december 2018 om 19:57
    wie zal op jou staan te wachten
    je cv staat leeg bewijs het eerst op lager niveau dat kan er iets loskomen neem.contact met je beste vriend deboeck dan kunnen
    Julie eens goed zagen
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160