Mister Michel reageert: Dat is het grootste verschil met mijn zoon

    Mister Michel reageert: "Dat is het grootste verschil met mijn zoon"

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 11:30do 15-11-2018 om 11:30

    Krijgt Anderlecht na 'Mister Michel' nu ook een 'Mister Michael'? Officieel is dat nog niet, maar het heeft er alle schijn van dat Michael Verschueren de nieuwe sportief manager wordt. Dat kan vader Michel Verschueren natuurlijk toejuichen.

    De oudste Verschueren reageert opgetogen in Het Laatste Nieuws. "We moeten nog steeds in de voorwaardelijke wijze spreken, want dat Michael de leiding krijgt over het sportieve departement, moet nog worden bekrachtigd. Maar uiteraard zal ik heel fier zijn als dit zou gebeuren. Michael heeft zeker de kwaliteiten om deze job uit te oefenen.”

    Michael is echter absoluut geen kopie van vader Michel. "Ik hoop ook dat hij zich heel goed laat omringen, want zoiets kan je niet alleen. Maar hij kent Anderlecht en hij staat dicht bij de fans. Het grootste verschil met mij is wel dat hij geen mediaman is. Hij zal met de pers moeten leren omgaan."

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10668
    donderdag 15 november 2018 om 11:47
    Geen mediaman...die hebben we al voldoende in de club!
    Vind ik leuk
    freeman +12009
    donderdag 15 november 2018 om 11:54
    idd geen concurrentie voor de Hein en Coucke ! :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 12:00
    En wat Hein is zou moeten leren, dat is dat hij stil moet staan tijdens een interview. Ik zie hem regelmatig wiebelen en dat komt toch wel storend over. Precies alsof hij zich aan het opwarmen is.
    Vind ik leuk
    freeman +12009
    donderdag 15 november 2018 om 12:53
    Vroeger te veel de lambada gedanst in Harelbeke ...
    Vind ik leuk
    Minunten +350
    donderdag 15 november 2018 om 11:47
    Zolang zijn rijmwoordenboek klaar ligt komt dat wel goed.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    donderdag 15 november 2018 om 11:57
    Rap een cursuske aan de papa vragen en da komt goed ;-)
    Vind ik leuk
    freeman +12009
    donderdag 15 november 2018 om 11:52
    Het grootste verschil is waarschijnlijk dat Mr Michel meer van voetbal afwist ....?
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    donderdag 15 november 2018 om 12:10
    En ij baseert je natuurlijk op je tooggesprekken met zoontje Verschueren en diens vader...
    Vind ik leuk
    VaSy +926
    donderdag 15 november 2018 om 13:36
    Er is nog nergens dat bewijs of het tegendeel bewezen.
    Dus waarom erop 'roepen' :)
    Vind ik leuk
    Toca +40273
    donderdag 15 november 2018 om 12:13
    Heb een paar maanden geleden een kort gesprek gehad met Michael en weet echt wel waar hij over praat hoor. Spreekt Coucke sowieso onder tafel over voetbal. Niet dat dat een garantie is. Maar dat is het nu ook niet en hij praat en voelt als 1 van ons.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10668
    donderdag 15 november 2018 om 14:11
    Kijk eens aan, een betrouwbare bron die dit zegt...dat doet me verheugen!

    Thx Toca!
    Vind ik leuk
    Toca +40273
    donderdag 15 november 2018 om 14:31
    Bedankt voor het blinde vertrouwen..
    Zijn liefde voor Anderlecht zal wel gedrild zijn door pa Verschueren denk ik.. ;-)
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    donderdag 15 november 2018 om 14:07
    m.a.w. er een minder "hautain" voorkomen op nahouden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws