Voorzitter Moeskroen reageert fel op inval en sneert naar KV Mechelen

    Voorzitter Moeskroen reageert fel op inval en sneert naar KV Mechelen

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 16:29wo 14-11-2018 om 16:29

    De problemen stapelen zich op voor Royal Excel Moeskroen sinds het gerecht woensdag een inval deed bij de Henegouwers. Tevens vonden er bij meerdere bestuurders huiszoekingen plaats. Voorzitter Patrick Declerck bijt van zich af.

    ''Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er vanuit Vlaamse hoek voortdurend op dezelfde nagel geklopt wordt. Ik verwijs naar andere clubs die ons beschuldigd hebben. Bij hen zijn er mensen al van hun vrijheid ontnomen, bij ons niet'', deelt hij tegenover Het Nieuwsblad een felle sneer uit naar KV Mechelen.

    Declerck, die sinds 2016 aan het roer staat bij Moeskroen, zegt zich overigens nog geen zorgen te maken. ''Ik voel me op mijn gemak. Het klopt dat sommige mensen zijn meegenomen voor ondervraging, maar dat wil niets zeggen. Niemand hier is van zijn vrijheid beroofd. De club verleent zijn volle medewerking aan het onderzoek.''

    Lees ook: Journalist tipt instanties: 'Kijken jullie ook eens naar Kortrijk-Moeskroen?'

    Plaats een reactie

    Rune1891 +3883
    woensdag 14 november 2018 om 16:32
    Asjeblieft, laat dit een boemerang zijn dat hij net heeft geworpen... ik zou het zalig vinden om die in zijn gezicht te zien kwakken....

    Alleen al voor dat verdomde kiekenkot dat ze een uitvak noemen mogen ze dat ploegje opdoeken
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    woensdag 14 november 2018 om 16:48
    Ah bon, toch een kiekenkot... ja 't is dat ze beslist hebben dat het nodig is zeker voor bepaalde individuen onder controle te houden...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:41
    Als men het te warm voelt worden trekt men snel het communautaire er bij . Wel ik doe mee , het is de eentalige voorzitter van KBVB die Moeskroen een hand boven het hoofd houd
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    woensdag 14 november 2018 om 16:52
    Dat de voorzitter een ééntalig iemand is kunnnen wij niets aan doen want toch verkozen waar iedereen bijzit. Ik vind dat ook niet kunnen maar het is zo.
    Maar als Moeskroen dan toch zo corrupt is waarom zijn al die klachten op niets uitgedraaid. Ook manipulatie ? 't Moet daar ne invloedrijke persoon zijn of de anderen die erbij zitten en er naar kijken... muilezels !
    Vind ik leuk
    Markske +473
    woensdag 14 november 2018 om 17:07
    Voorzitter ééntalig en 76 jaar oud waar de grens op 75 ligt.
    Raskin in de licentiecommissie (was KBVB) Allaerts in het bestuur van Moeskroen (was KBVB). Je moet er toch geen tekening bijzetten zeker.
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    woensdag 14 november 2018 om 17:15
    Ooit van Pierre François gehoord ?
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    donderdag 15 november 2018 om 10:24
    Zeker, maar hoe komt het dan zulk personnage op dergelijke post terecht komt ? Ge gaat me toch niet vertellen dat die andere leden dat aanvaard hebben met het mes op de keel ?
    Dus 1 pot (vuil) nat ! Alle ploegen zijn er vertegenwoordigd en hebben dus boter op hun hoofd !
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    woensdag 14 november 2018 om 17:04
    Die voorzitter is maar een stroman, dat weet toch iedereen.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    woensdag 14 november 2018 om 17:26
    Meent die dat nu echt?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16064
    woensdag 14 november 2018 om 20:29
    Die hypocriete bende moest al lang uit 1A verdwenen zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws