Clement belaagd op Antwerp: Ik kon mijn kleren weggooien

Clement belaagd op Antwerp: "Ik kon mijn kleren weggooien"

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 13:03di 13-11-2018 om 13:03

Het is niet altijd even makkelijk om als trainer voor de dug-out te staan. Vraag dat maar aan Philippe Clement, die een onvergetelijke avond beleefde op de Bosuil.

Volgens hem grijpt de scheidsrechter nog altijd niet snel genoeg in wanneer de supporters over de schreef gaan. "Bij racistische gebaren of gezangen moet de ref de match stilleggen, maar dat gebeurt zeker niet altijd", zegt hij bij Le Grand Débrief.

Hij kwam ook meteen met een voorbeeld uit de gewonnen wedstrijd tegen The Great Old. "Op Antwerp kreeg ik verwijten en 30 pinten naar mijn hoofd... Maar ik ben niet gaan liggen zoals Sa Pinto. Ik ben sterker dan dat. Maar mijn kleren kon ik wel weggooien", lachte hij.

Plaats een reactie

Kev88 +31
dinsdag 13 november 2018 om 13:08
Niet dat ik dit wil goedpraten maar bier maakt geen vlekken, een beurt in de wasmachine en ge kunt ze terug aan doen. Geld genoeg natuurlijk.
Vind ik leuk
THOR4ever +2780
dinsdag 13 november 2018 om 15:00
Een maatpak in een wasmachine ?????
Vind ik leuk
Markske +530
dinsdag 13 november 2018 om 15:04
Jij draagt niet te veel een pak zeker. Dat steek je niet in de machine of je kan het zeker wegwerpen. Droogkuis, gouden raad van nonkel Markske :-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:20
Zeveraar u kleren int wasmachien steken en ze zijn terug proper hij zal zijn bezoekje op de bosuil nog lang herinneren coyr 🔴⚪🔴⚪
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:28
Ge moet er fier op zijn
Vind ik leuk
Toca +47343
dinsdag 13 november 2018 om 14:05
Inderdaad. Alsof dat de normale gang van zaken is. Ze zal graag wassen zeker.
Vind ik leuk
Kess +399
dinsdag 13 november 2018 om 15:44
Reactie van iemand met het verstand van een goudvis @daisy
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 15:44]
Vind ik leuk
Kess +399
dinsdag 13 november 2018 om 15:45
Reactie van iemand met het verstand van een goudvis
Vind ik leuk
freejazz +2096
dinsdag 13 november 2018 om 16:10
Jij zult er schoon uitzien. Waarschijnlijk zoals je denkt.
Vind ik leuk
Chroom +437
dinsdag 13 november 2018 om 13:40
Een serieuze zware boete opleggen en een paar matchen zonder thuis supporters laten spelen en de rest van dit seizoen bierverkoop verbieden.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:28
Ja slimme, gaan ze zeker doen 🙄
Vind ik leuk
RAFC 1880 +266
dinsdag 13 november 2018 om 18:47
Weet je ben jij echt zo'n loser die alles wil verbieden... Dit mag niet dat mag niet... fucker !!! Wij hebben hebben uit respect Clement zijn drank betaald... moest zelfs zijn handen niet gebruiken... gewoon mond open doen... sorry waren een bavetje vergeten oooooooooooo... zou ons moeten bedanken voor de gratis drank !!!
Vind ik leuk
wesleyvb +1210
dinsdag 13 november 2018 om 20:27
Och we hebben graag 30 pinten op onze kop als we met 2-4 komen winnen na een achterstand van 2-0 (-: Moet wel eerlijk zeggen, ik was blij toen Antwerp weer naar 1ste ging! Stamnr 1 hoort in 1ste klas ! niet enkel voor die stamnr maar zeker voor het karakter van de club en de fans! altijd vuur daar ! Verdiend ook bovenaan! Doe het nog goed he !
Vind ik leuk
RAFC 1880 +266
woensdag 14 november 2018 om 01:25
Eindelijk iemand die nog normaal is !! Thx en zie dat je Brugge klopt dit jaar... jullie verdienen het... volgend jaar spelen we mee voor de prijzen... maar als we jullie kunnen helpen dit jaar door Brugge punten af te snoepen (1998 Lierse) doen we het zeker !!!
Vind ik leuk
w-b forever +1337
dinsdag 13 november 2018 om 13:43
Ja jongens!! en dat van de braafste en beste sups van het land.Allee dat beweren ze toch zelf.
Vind ik leuk
RAFC 1880 +266
woensdag 14 november 2018 om 01:39
Jullie hebben geen supporters meer... fusiehoeren 50% is Standard supporter geworden !!!!!
Vind ik leuk
Pevin +178
dinsdag 13 november 2018 om 14:10
Die drie pinten waren dan ook onverdiend, die 30 verdiend. 😁
Vind ik leuk
freejazz +2096
dinsdag 13 november 2018 om 16:12
Na Oostende klonk het allemaal ietsje anders.
Vind ik leuk
Lupo +577
dinsdag 13 november 2018 om 16:11
wat heeft bier met racisme te maken ? ( dat praat de zaken natuurlijk niet goed )
Vind ik leuk
dendanny +47
dinsdag 13 november 2018 om 19:18
Een zoveelste op een veld verkeerd gegeven hoekschop,die dan na twee fases binnengaat. 2 terechte penalty, en de eerste goal gekregen,na fout op pozuelo en Malinovski....Ze gaan veel bier verkopen in Antwerpen
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 20:53
En dan moet hij dit seizoen nòg eens naar den Bosuil komen! 😅
Vind ik leuk
willyy +131
woensdag 14 november 2018 om 07:23
nog 30 te weinig judas !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws