Limbombe stuurde eigen ploegmaat wandelen: Maakt mij geen zak uit!

    Limbombe stuurde eigen ploegmaat wandelen: "Maakt mij geen zak uit!"

    zondag 4 november 2018 om 09:00

    Stallone Limbombe liet zich zaterdag weer opmerken bij KAA Gent. Dat deed hij onder meer met een onvervalste panenka. Dat getuigde van lef, zeker gezien het niet bepaald zijn specialiteit is.

    Bij Het Nieuwsblad geeft hij toe dat zo'n penalty bij hem vaak... mislukt. "Ik wilde altijd zo’n panenka trappen. Ja, in Moeskroen had ik het ook gedaan als we een strafschop hadden gekregen. Een keeper verwacht niet dat je dat doet bij een 1-1-stand, dus gewoon doen. Of ik op training oefen op panenka’s? Normaal gezien mag ik ze niet trappen. Op training trap ik er vaak, maar dan mis ik die."

    Opvallend genoeg wilde Birger Verstraete de penalty ook nemen. "Hij zei: ik heb al vier strafschoppen gescoord. Kijk naar de bank, ze willen dat ik trap. Ik zei dat me dat geen zak uitmaakte. Ik stond op het blad om strafschoppen te trappen. Bicky niet. Achteraf kwam hij me zeggen dat ik lef had. Ik denk wel dat ik op het blad blijf staan."

    Plaats een reactie

    zondag 4 november 2018 om 09:27
    Toffe ploegmaat...
    Vind ik leuk
    wesleyvb +928
    zondag 4 november 2018 om 09:29
    allemaal goed en wel, maar had hij deze stuntelig gemist en dannog op deze manier, met een panenka, dan wou ik zijn ploegmakkers toch eens zien! die speelde dus de volgende match niet ! spelers die alleen aan hun eigen denken, eigenwijs zijn, gaat zich toch eens wreken daar !
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:37
    Spelers mogen rechtuit zijn onder elkaar zowel op het veld als in de kleedkamer zo creëert men een hechte groep. Het kan alleen maar de groep mentaal versterken ipv dat hypocriet gedoe en alles in de media uiten.
    Vind ik leuk
    Lunam +1488
    zondag 4 november 2018 om 09:47
    Denk dat deze wel weer eens uit zijn context zal getrokken zijn, kan mij niet inbeelden dat dergelijke verwoording zal meegedeeld worden aan de pers.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5062
    zondag 4 november 2018 om 10:19
    Als hij aangeduid was heeft hij 100% gelijk
    Vind ik leuk
    mapolean +876
    zondag 4 november 2018 om 11:14
    Een paar weken uit de kern zetten aub... Vindt zichzelf belangrijker dan het team...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:35
    Ge hebt het dan toch over Birger Verstraete die de penalty komt opeisen, terwijl hij niet aangeduid was? 🤔
    Vind ik leuk
    SD +9475
    zondag 4 november 2018 om 11:35
    Daarme heeft hij bewezen hoe hoog zijn IQ wel is.
    Vind ik leuk
    9000 +356
    zondag 4 november 2018 om 12:52
    Stallone is goed. Hij weet dat ook: dat leidt misschien tot zelfvoldaanheid en niet meer denken jezelf steeds te blijven uitdagen en verbeteren. Een eeuwige speelvogel zie ik in hem.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:37
    Limbombe is zeker niet iemand die snel zelfvoldaan is.
    Hij is gewoon ene die graag veel lol trapt, en zo moet je zijn uitlatingen ook zien.
    Niet teveel van au sérieux nemen.
    Dat weten zijn eigen ploegmaten maar al te goed! 😉
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:25
    Als uitgerekend hij is aangeduid voor die strafschop te nemen wat is hier dan in feite het probleem?.
    Vind ik leuk
    Den Didi +312
    zondag 4 november 2018 om 15:35
    Ik mis hem toch op Den antwerp

    Zoals eerder wat ik heb gezegd ze op Gent veel plezier aan hebben
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws