KV M€ch€l€n versus de Rat Killers, supporters vechten het uit met elkaar

    KV M€ch€l€n versus de Rat Killers, supporters vechten het uit met elkaar

    zondag 21 oktober 2018 om 20:02

    De wedstrijd tussen KV Mechelen en Beerschot-Wilrijk werd ook een wedstrijd in een wedstrijd. Niet tussen bepaalde spelers, wel tussen de twee supporterskernen.

    Terwijl de spelers van Malinwa de 3-0 overwinning konden vieren tegen Beerschot-Wilrijk, streden beide supporterskernen ook tegen elkaar. Nog voor de aftrap begon het steekspel al.

    De supporters van Malinwa ontrolden een tifo als antwoord op het omkopingsschandaal. De supporters in het bezoekersvak hadden al snel een antwoord klaar. Zij zwaaiden met geldbriefjes en onthulden het spandoek ‘KV M€ch€l€n’

    Ook tijdens de wedstrijd werd er nog gestreden. De ‘Rat Killers’ of ‘Rattendoders’ zaten in het thuisvak, terwijl een fan van de bezoekers op een bepaald moment tijdens de wedstrijd geld probeerde te geven aan KV Mechelen-middenvelder Rob Schoofs.

    Het bleef ook niet bij enkele acties en spandoeken, maar er kwamen ook nog gezangen aan te pas. Meer dan eens klonk het “Vejkovic Olé Olé” en “Malinwa Maffia” bij de bezoekers. KVM-supporters kwamen met “Ratten Buiten” en “Wij zijn geen fusieclub”. Eén ding is zeker, beide clubs zullen niet meteen vrienden worden.

    Foto’s: Photonews

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5563
    zondag 21 oktober 2018 om 20:05
    Moet kunnen. Beter zo dan met elkaar op de vuist gaan.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    zondag 21 oktober 2018 om 20:22
    Schitterend!!!
    Vind ik leuk
    Geertkeano +227
    zondag 21 oktober 2018 om 20:32
    en de ratten zijn aan het bleiten
    Vind ik leuk
    Ivo1963 +26
    zondag 21 oktober 2018 om 20:47
    En jullie gaan in de toekomst janken, schreeuwen, bleiten ... en ophouden bestaan :-))))
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:12
    Da’s ook onder voorbehoud 😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:34
    Ongelooflijk zwakke club dito actie. Btw wat hebben de spelers ermee te maken. Ah ja die staat dichtste bij jullie haha hoe bekrompen..... WILRIJK
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:13
    Dat zijn de achterlijke hopeloze die er terug waren toen de successen in de lagere afdelingen er kwamen . Iedere echte Beerschot supporter leeft met jullie mee en hoopt op een betere afloop dan bij ons . Maar voor je begint onnozel te doen met Wilrijk er bij te sleuren zie maar dat je zelf niet moet gaan zoeken naar een ploeg om te fusioneren bij een negatieve uitspraak . De echte Beerschot Wilrijk supporters hopen van niet want zo een traditieclub hoort net als wij in de hoogste afdeling .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:32
    Eerlijk? Nog liever een faillissement en leeft mijn KV verder in mijn hart. Op zo een manier nee. Der bedank ik voor? Maar dat ben ik.... 1 stem
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:12
    Den beerschot, het blijft toch marginaliteit troef..
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:10
    Je zult er toch mee moeten leren leven en zulke hopeloze reacties werken dit nog meer in de hand . Ieder familielid van een kinderverkrachter is niet altijd ook een crimineel hé
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:19
    Maar wel famille van een beerschotsupporter :p
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:30
    In welk landsgedeelte opereerde uw vriend Dutroux ?🤓🙄
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws