OPSTELLING: Leko kiest voor deze elf tegen Waasland-Beveren

OPSTELLING: Leko kiest voor deze elf tegen Waasland-Beveren

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 19:26vr 19-10-2018 om 19:26

Na alle commotie wordt er weer gevoetbald in de Jupiler Pro League. Landskampioen Club Brugge opent speeldag 11 tegen Waasland-Beveren. Coach Ivan Leko hoopt alles weg te spoelen met een driepunter en kiest voor deze elf.

Plaats een reactie

Zero123 +1228
vrijdag 19 oktober 2018 om 19:39
Oei,wesley op de bank.
En nu VP, mag dit?
Vind ik leuk
Kingambo +2895
vrijdag 19 oktober 2018 om 19:43
Leko wil niet te aanvallend spelen zodoende de match achteraan op SLOT te houden.😜
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 19:48
De trainer van Lotenhulle heeft gesproken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:49]
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:04
De koning van de mierenneukers is ook nog op post.. Wilt ge drie punten bijschrijven achter FCB.

Woensdag is het tegen Monaco A voor CL en jullie lekker vingers draaien....



[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 20:13]
Vind ik leuk
Kingambo +2895
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:10
Paars ??? Haha , voor den Beerschot direct...met mijn vingers draaien niet wel in mijn haren krabben als ik die Europese coëfficiënt weer zie dalen 😜🤪
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:13
Talk back woensdagavond..rond 11
Vind ik leuk
Kingambo +2895
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:21
Het is talk again, talk back is bvb wanneer de kleine kindjes iets op een onbeschofte manier tegen de grote mensen terug zeggen...begrijp
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:33
Zuste....ben geen anglofiel.. Frans was en is mijn tweede taal.
Vind ik leuk
Kingambo +2895
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:50
Talk again vrijdag 22:50 - 1-1...tja grootjan wat hebt ge daar op te zeggen
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:54
Heb mijn reactie al gegeven,.zie ander Posts..

Zwak zwakker zwakst

Was niet om aan te zien.

Twee duurste aankopen voor de vuilbak..mitro ontzettend zwak..

Op mijn 62 na 40 jaar competitie als back kan ik beter dan hem.

Weet neit als er een gode pass verzonden werd.

En rezaei. ..afvoeren.

8/9 mio € weggesmeten geld..

Vind ik leuk
hoekschop +4299
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:58
Gaby, je moet je ploeg steunen. Ook als het wat minder gaat.
Vind ik leuk
hoekschop +4299
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:10
Moet dat niet #ILBAK zijn?
Vind ik leuk
Lunam +1990
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:26
Wesley op de bank, moest hij geschorst geweest zijn was dit een kleine ramp geweest dat hij niet kon aantreden, maar nu zet Leko hem doodleuk op de bank. Wat een heisa voor niets.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws