'Leko twijfelt over basisopstelling, twee sleutelposities nog onduidelijk'

    'Leko twijfelt over basisopstelling, twee sleutelposities nog onduidelijk'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:00

    Club Brugge opent op vrijdagavond Speeldag 11 met een thuiswedstrijd tegen Waasland-Beveren. Beide clubs willen de draad weer oppikken na het voetbalschandaal. Voor de komst van de Waaslanders zit Ivan Leko nog met enkele dilemma’s.

    De Kroaat twijfelt nog over twee sleutelposities in zijn elftal, afgaande op de opstellingen van Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad. Eerst en vooral is er de centrale as. Mats Rits doet het daar niet onaardig, maar vaste waarde Marvelous Nakamba is helemaal fit na een langdurige blessure.

    Daarnaast is het nog onduidelijk wie de tweede spits wordt naast Wesley Moraes. Recordaankoop Kaveh Rezaei is dan wel uit blessure, HLN ziet eerder Emmanuel Dennis aan de aftrap verschijnen. Daarnaast heeft Leko ook nog Jelle Vossenn en Siebe Schrijvers als alternatieven.

    Blauw-Zwart begint voor het eerst dit seizoen niet als leider aan een competitiewedstrijd. Indien de Bruggelingen vrijdagavond de drie punten pakken, staat het voor minstens één dag weer op kop van het klassement. KRC Genk speelt op zaterdagavond thuis tegen AS Eupen.

    Plaats een reactie

    jericho666 +2242
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:05
    De dilemma's van vandaag: Via welke vennootschap zijn winstpremie wordt betaald en hoeveel % int zwart?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:12
    Is dit humor?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2242
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:14
    Nee, oprechte interesse
    Vind ik leuk
    Toca +36144
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:17
    T wordt op den duur wel wat eentonig he. 🤔
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:19
    Miss beter een juridisch forum zoeken Jericho. Dit artikel gaat over het sportieve, dus eigenlijk vind ik je reactie ongepast.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2242
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:22
    Ne mens heeft al eens wat structuur nodig om op terug te vallen
    Vind ik leuk
    tom1981 +515
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:24
    Heb jij structuur dan? Of nodig?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1882
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:22
    Ha toca het begint te vervelen he is altijd tzelfde liedje zet die plaut af zei BDW tis weer gekraak en geklaag 666
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:20
    😂
    Vind ik leuk
    freeman +11465
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:06
    Toch een luxe voor Leko !
    Vind ik leuk
    Weareleko +85
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:59
    Mss toch Wesley op de bank laten en spelen met Dennis en Schrijvers.
    Vind ik leuk
    freeman +11465
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
    Beste zou zijn dat Wesley zijn eerste rode speeldag krijgt ? Kan dan later de match tegen Genk wel opgesteld worden .
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:22
    Tof om hier over voetbal te kunnen discussiëren. Jammer dat er soms op de man wordt gespeeld en het sportieve luik links gelegd wordt. Ik kijk uit naar de reacties over de voetbalkunsten, discussies over tactiek en opstellingen niet over toogpraat en halve waarheden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws