'Leko twijfelt over basisopstelling, twee sleutelposities nog onduidelijk'

'Leko twijfelt over basisopstelling, twee sleutelposities nog onduidelijk'

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 09:00vr 19-10-2018 om 09:00

Club Brugge opent op vrijdagavond Speeldag 11 met een thuiswedstrijd tegen Waasland-Beveren. Beide clubs willen de draad weer oppikken na het voetbalschandaal. Voor de komst van de Waaslanders zit Ivan Leko nog met enkele dilemma’s.

De Kroaat twijfelt nog over twee sleutelposities in zijn elftal, afgaande op de opstellingen van Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad. Eerst en vooral is er de centrale as. Mats Rits doet het daar niet onaardig, maar vaste waarde Marvelous Nakamba is helemaal fit na een langdurige blessure.

Daarnaast is het nog onduidelijk wie de tweede spits wordt naast Wesley Moraes. Recordaankoop Kaveh Rezaei is dan wel uit blessure, HLN ziet eerder Emmanuel Dennis aan de aftrap verschijnen. Daarnaast heeft Leko ook nog Jelle Vossenn en Siebe Schrijvers als alternatieven.

Blauw-Zwart begint voor het eerst dit seizoen niet als leider aan een competitiewedstrijd. Indien de Bruggelingen vrijdagavond de drie punten pakken, staat het voor minstens één dag weer op kop van het klassement. KRC Genk speelt op zaterdagavond thuis tegen AS Eupen.

Plaats een reactie

jericho666 +2949
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:05
De dilemma's van vandaag: Via welke vennootschap zijn winstpremie wordt betaald en hoeveel % int zwart?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 09:11]
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:12
Is dit humor?
Vind ik leuk
jericho666 +2949
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:14
Nee, oprechte interesse
Vind ik leuk
Toca +44306
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:17
T wordt op den duur wel wat eentonig he. 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:19
Miss beter een juridisch forum zoeken Jericho. Dit artikel gaat over het sportieve, dus eigenlijk vind ik je reactie ongepast.
Vind ik leuk
jericho666 +2949
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:22
Ne mens heeft al eens wat structuur nodig om op terug te vallen
Vind ik leuk
tom1981 +645
vrijdag 19 oktober 2018 om 10:24
Heb jij structuur dan? Of nodig?
Vind ik leuk
Lodecol13 +2667
vrijdag 19 oktober 2018 om 10:22
Ha toca het begint te vervelen he is altijd tzelfde liedje zet die plaut af zei BDW tis weer gekraak en geklaag 666
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:20
😂
Vind ik leuk
freeman +12718
vrijdag 19 oktober 2018 om 10:06
Toch een luxe voor Leko !
Vind ik leuk
Weareleko +129
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:59
Mss toch Wesley op de bank laten en spelen met Dennis en Schrijvers.
Vind ik leuk
freeman +12718
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
Beste zou zijn dat Wesley zijn eerste rode speeldag krijgt ? Kan dan later de match tegen Genk wel opgesteld worden .
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:22
Tof om hier over voetbal te kunnen discussiëren. Jammer dat er soms op de man wordt gespeeld en het sportieve luik links gelegd wordt. Ik kijk uit naar de reacties over de voetbalkunsten, discussies over tactiek en opstellingen niet over toogpraat en halve waarheden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws