Krant neemt het op voor Leko: 'Niet veel meer dan een bagatel'

    Krant neemt het op voor Leko: 'Niet veel meer dan een bagatel'

    donderdag 18 oktober 2018 om 23:41

    Vorige week veranderde de wereld van Ivan Leko. In het dossier Propere Handen werd de trainer van Club Brugge opgepakt. Hij moest een nacht in de cel verblijven, maar was dat wel terecht?  

    Volgens de advocaat van Ivan Leko zat zijn client onterecht vast.  "Het enige wat nog opklaring vergt, is een betaling uit 2015 - lang voor hij trainer werd van Club Brugge. Hij moet nagaan of een bepaalde geldsom toen werd aangegeven, maar dat kan nooit een zaak zijn van witwassen", stelt Walter Van Steenbrugge in Het Laatste Nieuws.

    De krant stelt na de woorden van Van Steenbrugge: 'Niet veel meer dan een bagatel, als het klopt. Maar ondertussen viel de hemel wel op Leko’s kop. Internationale media smulden ervan. Niet spilfiguren Mogi Bayat of Dejan Veljkovic prijkten op de voorpagina’s. Wel die van Leko.'

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 23:55
    Is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1232
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:59
    Dat is toch al verjaard?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:00
    Hoe lang ga je deze account hebben snulletje
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:02
    Is hij al geschorst?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:05
    Jij sneller waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    vrijdag 19 oktober 2018 om 01:51
    Gewoon rapporteren
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:58
    Zit jij nu nog altijd in die instelling.
    Vind ik leuk
    Elise +436
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:03
    Je zult het maar meemaken en dit voor de ogen van 9 op 10 Belgen al iets in het zwart deden of betaalden. De grote zwijgt men van en welke lijken gaan er nog vallen rond hoofdrolspeler Bayat
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:39
    En als die 9 op de 10 Belgen betrapt worden, worden die evenzeer gestraft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:50
    Denkt niet dat de gewone bedriegende Belg zijn hoofd, de kranten tot in Venezuela gaan halen... daar gaat het om...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:31
    De gewone Belg wordt ook niet betaald als publiek figuur. Als Lukaku jr. Zijn rijbewijs kwijt is komt da ook in de krant, als nen onbekende Bekg hetzelfde doet niet...

    Als je dit niet wil, blijf je weg uit de schijnwerpers, deze zijn der ni alleen voor alst goed gaat...
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:01
    9 op de 10 belgen krijgen geen geld op hun rekening gestort afkomstig van een makelaar die verdacht wordt van matchfixing.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 07:02]
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:02
    Afkomstig van OHL die het eerst naar de makelaar heeft gestort en die daarna naar Leko.Dit is zelf verteld door OHL .Dus daar zie ik niet veel verkeerd aan voor Leko.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:40
    Vast volledig legaal ja. Geen twijfel mogelijk.
    Vind ik leuk
    Watcher +947
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:08
    De krant, welke krant. Geef dan de naam of schrijf er niet over
    Vind ik leuk
    freeman +11547
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:10
    Of hoe soms van een mug een olifant kan gemaakt worden ....?
    Wie zonder zonden is , werpe de eerste steen !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:14
    Hij kreeg geregeld geld gestort van een matchfixer, maat dat is een mug??? Wel ja, het hangt ervan af hoe je het bekijkt... Er kreeg ooit eens een scheidsrechter toevallig geld van Constant en daar spreekt men nog van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:47
    En van Holsbeek dan... De enige reden waarom het stil blijft is omdat ze dan failliet zijn... Hopelijk komt de waarheid uit...
    Vind ik leuk
    freeman +11547
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:03
    Wat zijn jou bronnen ? Nergens werd er over melding gemaakt ?
    De Constant daarentegen heeft het ZELF uiteindelijk toegegeven ....
    Mijn insziens een vergelijking die geen steek houdt !
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3854
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:16
    Dat is toch altijd zo. Zwaar overdrijven. De schandpaal. Leko 's carrière was gedaan, ontslag bij Club onvermijdelijk en wat nog allemaal. Niets van aan. Boete misschien.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:37
    Ze nemen het niet op voor Leko. Ze pennen gewoon de "verdediging", die Van Steenbrugge al meer dan een week blijft gebruiken, neer en zeggen "als dat klopt, is het een bagatel".

    En die "zonder zonde" zever is ok wa afgezaagd aant worden. Beter zou zijn "Wie zijn gat brandt...."
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:51
    Ik hoop dat wanneer jij je gat verbrand, het door heel Belgie en daar rond verteld wordt wat voor een verschrikkelijk persoon jij bent!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:32
    Als hij riant betaald wordt als publiek figuur heb je een punt.
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:04
    Riant?Bij OHL ,denk het niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:42
    De grote bedrijfsmensen en grote dokters die meer verdienden dan hem bij zijn tijd van OHL...hun schandalen zie je nergens..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:47
    De kranten sleuren hem eerst mee de dieperik in en nu gaan ze het voor hem opnemen??? En Van Holsbeek? Toch ook een bekende kop, die al veel langer meegaat in het Belgisch voetbal?? Geen woord hebben we er nog van gehoord!
    Vind ik leuk
    Xytox +991
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:12
    Het Laagste Nieuws kiest altijd de kant van FCB, daarom ook dat ze zo'n hoogstaande objectieve verslaggeving brengen. Van Holsbeek is ook ondervraagd, maar die zat niet ieder weekend bij Veljkovic op de sofa...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:47
    Maar wel bij Bayat op de schoot. 😀
    Het is wel opvallend dat er rond Leko zoveel te doen is terwijl er over andere verdachten weinig spectaculairs verteld word. Natuurlijk is het zo dat je als publiek figuur bent dat al je acties uitvergroot worden in de pers. Maar ook die anderen zijn publieke figuren en toch lijkt het alsof zij de storm kunnen ontlopen. Nu ja het zij zo, we gaan niet als kleine kinderen met de vinger naar anderen gaan wijzen, als Leko iets fout deed zal hij gestraft worden, en hopelijk ook de anderen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:48
    Vhbeeck is spilfiguur.... Ff wachten.. En Laatste nieuws regelde transfers voor anderlecht... Ff wachten komt. BInnen kort uit. Meneer Stefan Kneygaert baas sport laatste nieuws corrupt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws