Boskamp kraakt invallers bij de Rode Duivels: 'Niet om aan te gluren'

    Boskamp kraakt invallers bij de Rode Duivels: 'Niet om aan te gluren'

    woensdag 17 oktober 2018 om 12:30

    De Rode Duivels raakten dinsdag niet voorbij Oranje. Het werd 1-1. Jan Boskamp zag de Belgen in de eerste twintig minuten domineren, maar nadat Eden Hazard, Romelu Lukaku en Dries Mertens het veld hadden verlaten, werd het volgens de analist beduidend minder. Vooral de invallers wisten geen indruk op hem te maken.

    "De eerste twintig minuten waren echt om van te genieten", liet Boskamp na afloop van de wedstrijd weten aan VTM. "Laat ons nog maar een jaar of zeven met jongens als Lukaku, Hazard en De Bruyne doorgaan." Over de invallers was hij minder te spreken. "Ze wilden zich laten zien, maar de tweede helft was niet om aan te gluren."

    "Zeventig procent van deze kern is meegegaan naar het WK", vervolgt Boskamp. "Dan verwacht je dat ze het gras opvreten. Je moet laten zien aan de bondscoach: mij niet vergeten, hé. Maar de tweede helft was waardeloos."

    Plaats een reactie

    SD +9378
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:42
    Die invallers zijn ook niet echt op elkaar ingespeeld; daarvoor heb je meer wedstrijden nodig.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:13
    Als je al van het begin met 6 invallers speelt en dan nog eens 6 vervangingen doet kun je nooit goed spelen.Vervang dan in de 2de helft uw invallers en laat uw basis staan.
    Vind ik leuk
    Frefke +625
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:00
    Het was om niet aan te gluren...
    Gebrek aan kwaliteit, maar daarvoor waren ze ook "maar" invaller !
    Vind ik leuk
    camargue +2395
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:33
    had hij enkel Bats in de plaats van Lukaku gezet, 't zou dan wel iets anders uitgedraaid zijn denk ik. Lukaku was gisteren weer nergens, pfffffff
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:10
    In de 16 heeft hij dan ook geen enkel bruikbare bal gehad
    Vind ik leuk
    camargue +2395
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:34
    speel je met 11 of met 10? Wanneer je daar gaat staan wachten achter een verdediger of 2 of 3 dan kun je nog 3 weken voetballen zonder dat die gevaarlijk is. Pas op, hij is een zeer goede speler, maar kan geen man voorbij met de bal aan de voet. Gisteren had Martinez vroeger moeten ingrijpen vind ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:36
    Je mag het niet alleen op Lukaku spelen je zag zo dat ze na de 1-0 geen zin meer hadden
    Vind ik leuk
    camargue +2395
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:55
    klopt wel ja, was maar vriendschappelijk. ze waren zeker al aan hun volgende competitiematchen aan het denken :) Maar naar de toekomst toe kan het toch niet dat je hem daar laat staan op een eiland tussen 2,3 verdedigers zonder dat hij iets bijbrengt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:58
    Wat mij verwonderde dat hij zelf op snelheid niet voorbij zijn man raakte.
    Vind ik leuk
    camargue +2395
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:00
    inderdaad, daarom was ik content dat Bats erin kwam. Hij is snel, balvast, kan een mannetje voorbij en gaat niet voor de goal staan wachten op een eventuele voorzet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws