Martinez onthult: ‘Zij verdienen een cap tegen Oranje’

    Martinez onthult: ‘Zij verdienen een cap tegen Oranje’

    maandag 15 oktober 2018 om 17:00

    De Derby der Lage Landen is altijd een speciale wedstrijd. Dinsdag nemen de Rode Duivels van bondscoach Roberto Martinez het op tegen het Oranje van Ronald Koeman.

    De Spanjaard moet alvast keuzes maken. Twee Rode Duivels lijken hun kans te gaan krijgen tegen de Nederlandse nationale ploeg. "Dennis Praet is volwassener geworden in Sampdoria. Hij is niet meer dezelfde jongen die ik hier bij de beloften zal spelen”, wordt Martinez geciteerd door Het Nieuwsblad.

    Castagne kreeg eerder al zijn kans en zal tegen Oranje waarschijnlijk ook worden ingezet door Martinez. “Ook Timothy Castagne verdient morgen een cap, net als Praet. Dennis is belangrijk geworden bij zijn club. Een goed teken voor de lange termijn."

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (256 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +36144
    maandag 15 oktober 2018 om 17:14
    Zolang we maar winnen van die Hollanders is het allemaal goed voor mij.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:27
    Oei oei, wat een spanning bij jullie!
    Vind ik leuk
    Toca +36144
    maandag 15 oktober 2018 om 17:31
    Valt wel mee. Maar k wil wel graag winnen. Daarom dat ik niet teveel b spelers wil zien.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:43
    Als jullie dat echt willen zal Martinez inderdaad niet teveel B-keus moeten opstellen. Dan wordt het niveau al snel vrij matig. Ik weet trouwens niet of wij wel op volle oorlogssterkte aantreden. Van onze B-keus worden we ook bepaald niet beter.
    Vind ik leuk
    Toca +36144
    maandag 15 oktober 2018 om 17:54
    Heb eigenlijk nog maar weinig wedstrijden van Nederland gezien om te oordelen of ze nu onder Koeman sterker zijn geworden maar ik hoor van wel. Nu als het wat minder loopt reken ik op Lukaku morgen 😉
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:06
    We zijn ook niet teveel te zien geweest de laatste jaren he :P
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:41
    Ben je al eens gaan lezen op het forum van VI.nl ?
    Dat is nog een ander paar mouwen daar wat spanning betreft...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:04
    Hollanders of Belgen? We zitten gezellig op elkanders site.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1083
    maandag 15 oktober 2018 om 18:10
    Met een B-ploeg kunnen we ook winnen tegen dit Nederland. Niet vergeten dat Duitsland niet veel meer voorstelt, en iets typerend aan de Nederlanders zijn dat ze te rap zelfvertrouwen krijgen en zichzelf daardoor in de voeten schieten.
    Vind ik leuk
    blondel +2572
    maandag 15 oktober 2018 om 20:21
    Absoluut geen voetbalkenner jij.Als je NL tegen Frankrijk hebt gezien zou ik niet zo vlug zo een uitspraak doen.Ben eens curieus wat je gaat zeggen indien Nl wint van ons.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:42
    Gewoon een onbelangrijke oefenmatch .
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11541
    maandag 15 oktober 2018 om 19:03
    Helemaal akkoord Stefaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws