Chelsea kan derde hond worden: Maar het hangt érg af van Hazard

    Chelsea kan derde hond worden: "Maar het hangt érg af van Hazard"

    maandag 8 oktober 2018 om 22:48

    Manchester City en Liverpool FC hielden mekaar in evenwicht afgelopen weekend (0-0), waardoor Chelsea FC op gelijke hoogte kon komen in de rangschikking. Toch zet Alan Shearer The Blues een trapje lager dan hun twee concurrenten. Eén man kan dat alsnog veranderen: Eden Hazard.

    De Rode Duivel is in bloedvorm en tilt Chelsea eigenhandig naar een hoger niveau. "Chelsea is de enige ploeg die City en Liverpool kan uitdagen, maar als dat moet gebeuren, hangt érg veel af van Hazard. Chelsea kan het gat dichten als het Hazard fit kan houden én in de vorm waarin hij nu verkeert. Hij was indrukwekkend op voor België op het WK en heeft die vorm meegenomen uit Rusland naar de Premier League-campagne", vertelt Shearer bij BBC.

    "Hazard heeft het al eerder een heel seizoen lang gedaan, uiteraard, toen hij Mourinho en later Antonio Conte de titel hielp om de titel naar Stamford Bridge te brengen. Als hij dat nog eens kan, hebben ze kans om kampioen te worden. Mogelijk. Ik vraag me echter af waar de andere goals van Chelsea vandaan zullen komen als Hazard stopt met regelmatig te scoren, omdat hoofdaanvallers Olivier Giroud en Alvaro Morata niet bepaald productief zijn."

    Poll

    Hazard kan Chelsea kampioen maken

    (139 stemmen)

    Plaats een reactie

    Gimini +558
    maandag 8 oktober 2018 om 23:21
    Een ploeg die valt of staat op 1 speler wordt geen kampioen
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4430
    maandag 8 oktober 2018 om 23:29
    Hazard heeft het al 3 keer gedaan! Da’s wat hem naar mijn aanvoelen heel uitzonderlijk maakt!
    Hij heeft Lille kampioen gemaakt... Het Lille van toen kan je heus niet vergelijken met het psg van nu hoor! Nadien heeft ie Chelsea kampioen gemaakt. Toen hij het seizoen erop een slecht seizoen draaide haalde Chelsea met dezelfde ploeg zelfs geen Europees voetbal! Een seizoen later met een Hazard in vorm: opnieuw kampioen! Tussendoor neemt hij de duivels ook nog op sleeptouw... Zet Hazard in eender welke ploeg en hij brengt ze naar een hoger niveau! Weinig spelers kunnen hem dat nadoen...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 23:38
    Hier moet ik Gimini toch bijstaan ,Frankrijk is Engeland niet en dit Chelsea is niet zo sterk als onder Mourinho en Conte.Zelfs moest Eden 25 goals maken gaat dit niet voldoende zijn om kampioen te spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:48
    Jorginho, William en Kanté nog niet zien spelen? Bovendien hebben ze met die Arrizabalaga een waardige vervanger voor Courtois en een deftige trainer.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4430
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:05
    Inderdaad, en dan vernoem je kovacic nog niet! Ook echt wel een meerwaarde voor Chelsea!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:10
    Ja tuurlijk, heel Chelsea staat gewoon op nu. Ze hebben laten zien hoe je 200 miljoen moet spenderen. Hier kan Man U nog van leren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:26
    Vooral Sarri laat Chelsea beter spelen
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4035
    dinsdag 9 oktober 2018 om 04:09
    Ik geloof in de kansen van Chelsea. Al was het maar omdat Sarri nu trainer is, ligt hazard 10 keer beter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Chelsea kan derde hond worden: "Maar het hangt érg af van Hazard"