Verrassende uitspraak van Clement voor Europees duel: Doel is bereikt

    Verrassende uitspraak van Clement voor Europees duel: "Doel is bereikt"

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 18:40do 20-09-2018 om 18:40

    KRC Genk speelt donderdag zijn eerste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League tegen Malmö. De Limburgers hopen natuurlijk om Europees te overwinteren, maar voor Philippe Clement heeft de club zijn doel al bereikt.

     "Ons doel in Europa is bereikt. Wat er nu nog bijkomt, is bonus", vertelde de coach aan Het Belang van Limburg. Maar voor mij als coach verandert dat in se niks. Ik wil altijd en overal winnen. Alle matchen zijn even belangrijk."

    "Als ik onze poule overschouw, zie ik één topfavoriet. Besiktas. Dat is een team met allemaal spelers die ervaring hebben op een hoog niveau. Neemt niet weg dat we ook in die duels gaan proberen te winnen en dus te verrassen", besloot Clement.

    Lees ook: OPSTELLING: Genk op volle kracht, drie bekende gezichten bij Malmö

    Plaats een reactie

    Toca +39539
    donderdag 20 september 2018 om 19:13
    Te bescheiden doel Philippe.
    Vind ik leuk
    Kettos +2237
    donderdag 20 september 2018 om 20:24
    Druk weghouden is hij kampioen in, mss moet Hein dat ook doen, doel is POI en Europa bereiken, al die zever over crisis direct de kiem in gesmoord :D
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    Toca +39539
    donderdag 20 september 2018 om 20:41
    Voila el pimpi heeft het al gezegd voor mij.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2042
    vrijdag 21 september 2018 om 14:04
    Ik zeg al jaren dat Genk zijn Limburgse aard niet moet verloochenen en zich naar buiten toe bescheidener moet opstellen. Al die grootspraak van de voorbije jaren is niks voor ons. Met Erik Gerets en Philippe Clement zijn er nu 2 sleutelfiguren die het adagio ‘geen woorden maar daden’ belichamen. Ik stel verheugd vast dat ook De Condé watvoorzichtiger is geworden (voorlopig toch). Ik sta dus 100% achter dit soort uitspraken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2042
    vrijdag 21 september 2018 om 14:26
    Ik zeg al jaren dat Genk zijn Limburgse aard niet moet verloochenen en zich naar buiten toe bescheidener moet opstellen. Al die grootspraak van de voorbije jaren is niks voor ons. Met Erik Gerets en Philippe Clement zijn er nu 2 sleutelfiguren die het adaggio ‘geen woorden maar daden’ belichamen. Ik stel verheugd vast dat ook De Condé watvoorzichtiger is geworden (voorlopig toch). Ik sta dus 100% achter dit soort uitspraken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws