Pijnlijke onthulling over Sanneh: ''Nou nou... Kan Coucke dat eens uitleggen?''

    Pijnlijke onthulling over Sanneh: ''Nou nou... Kan Coucke dat eens uitleggen?''

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 10:08wo 19-09-2018 om 10:08

    Anderlecht ging deze zomer op zoek naar een vervanger voor Kara Mbodji. Bubacarr Sanneh stond bovenaan de verlanglijst en Anderlecht moest diep in de buidel tasten om de Gambiaanse verdediger weg te plukken bij het Deense FC Midtjylland. Een jaar eerder mocht hij nog weg voor een spotprijs.

    Paars-wit betaalde liefst acht miljoen euro voor Sanneh, die daarmee de duurste verdediger uit de clubgeschiedenis werd. Stephan Keygnaert, chef voetbal van Het Laatste Nieuws, stelt zich serieuze vragen bij deze hoge transfersom. Zeker nu Keygnaert met een opmerkelijke onthulling over Sanneh komt."

    Coucke tweette eerder "fier" te zijn op de zomermercato van Anderlecht. Nou nou... Kan de voorzitter eens uitleggen waarom Anderlecht voor Sanneh - in onderhandelingen waar hij zelf actief aan deelnam - 8 miljoen betaalde terwijl diezelfde speler vorig seizoen is aangeboden bij KV Kortrijk voor 200.000 euro?", schrijft Keygnaert in zijn krant.

    Lees ook: Anderlecht-aanwinst is er klaar voor: "Wie weet lever ik hen het dubbele op"

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 10:13
    Vertel eens mhr Keygnaert, waarom zou men zich moeten verantwoorden tov jou..
    Vind ik leuk
    Toca +39726
    woensdag 19 september 2018 om 10:13
    Wist niet dat coucke vorig jaar bij kortrijk was ?
    Coucke moet Devroe buitengooien en Keygnaert aanstellen. Dan winnen we de champions league.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    woensdag 19 september 2018 om 10:42
    Hmmmm... de finale tegen Barcelona wordt toch moeilijk hoor...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 19 september 2018 om 10:50
    Juventus* ;)
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    woensdag 19 september 2018 om 11:51
    Mijn excuses; ik heb de transfer van Ronaldo over het hoofd gezien...
    Vind ik leuk
    Smuuw +859
    donderdag 20 september 2018 om 19:23
    En ik maar ddenken dat Brugge de finale haalt ...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    vrijdag 21 september 2018 om 09:31
    Ik heb die droom al gehad, maar het was pijnlijk ontwaken de volgende ochtend.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    woensdag 19 september 2018 om 20:28
    dat denk ik niet maar had coucke da nu 20 jaar eerder gedaan speelde messi nu bij anderlecht dankzij Keygnaert...
    Vind ik leuk
    Toca +39726
    woensdag 19 september 2018 om 21:09
    Waarschijnlijk had hij toen gezegd die messi is te klein. Komt niks van 😂😂
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    woensdag 19 september 2018 om 21:35
    Idd beter geld investeren in een echte topspits als ali dia van southampton...
    Vind ik leuk
    sporting +193
    woensdag 19 september 2018 om 10:14
    HLN hahahahahaha
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    woensdag 19 september 2018 om 10:21
    Is geen hot news ! Dit wisten we reeds heel lang !
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:21
    Ik geloof er de ballen van! #Fakenews
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    woensdag 19 september 2018 om 10:22
    Is dit een sneer naar Coucke of naar KvK?
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 19 september 2018 om 10:44
    Keygnaert is in de eerste plaats Anderlechtsupporter en daarna pas journalist.
    Hij is gefrustreerd omdat 1/ zijn ploeg 1 op 9 haalde en de rivalen een kloofje hebben 2/ zijn krant in tegenstelling tot vroeger niet altijd de primeurs heeft omdat Coucke met zijn veelvoudige tweets die zelf de wereld instuurt.
    Daarom ook zijn "sneer" naar Coucke.
    Maar mocht het verhaal waar zijn .....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2618
    woensdag 19 september 2018 om 12:04
    Om een Anderlecht supporter te zijn, doet hij toch al jaren goed zen best om de club te destabiliseren
    Vind ik leuk
    Filtam +8
    woensdag 19 september 2018 om 12:33
    Keygnaert is een Bruhhe-supporter... Zeker weten!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:58
    Bruhhe-supporters hebben meer niveau
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    woensdag 19 september 2018 om 10:53
    Journalisten en logisch redeneren. Toch ook een combinatie die meer de uitzondering is dan de regel.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    woensdag 19 september 2018 om 10:56
    Ik dacht dat verleden jaar Herman verantwoordelijk was voor de transfers en niet Coucke... ?!
    Hoe kan Coucke nu verantwoordelijk gesteld worden dat Sanneh niet vorige zomer aangetrokken is 🤦‍♂️
    Sanneh zat niet in de portefeuille van Bayat... hierdoor kon Bayat en Herman er persoonlijk niks aan verdienen en dan was zo een speler niet interessant
    Vind ik leuk
    Gheintje +226
    woensdag 19 september 2018 om 11:22
    Die journalist bedoelt waarschijnlijk dat hij Sanneh vorig jaar met Oostende moest aankopen om hem dan mee te nemen naar Anderlecht:p
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 19 september 2018 om 11:26
    Ik denk eerder dat hij niet begrijpt waarom Anderlecht 8 M wil betalen voor een speler die vorig jaar voor 200.000 naar een andere club kon. We zullen zien wat de speler in de toekomst presteert, anders zou het wel eens kunnen dat het prijskaartje net als bij Stanciu als een molensteen rond zijn nek blijft hangen.
    Vind ik leuk
    Thomas13 +12
    woensdag 19 september 2018 om 11:08
    Bij het HLN zijn ze beetje gefrustreerd dat ze niet meer zoals vroeger de eerste lijn hebben naar RSCA. Vroeger stond het eerder in het HLN dan dat het bestuur ervan op de hoogte was. Waarschijnlijk heeft hij dit vernomen van Mogi Bayat
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    woensdag 19 september 2018 om 11:25
    Midtjylland heeft aandelen in Perigo en zag de naam Coucke verschijnen
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    woensdag 19 september 2018 om 11:59
    oud nieuws
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    woensdag 19 september 2018 om 12:23
    die werd niet door Midtjyland aangeboden he....die hebben hem voor 200k aangekocht.
    want als je zo redeneert..... Milinkovic-Savic is ook aangeboden voor 400k en nu 90M
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:35
    Alsof die 5 miljoen die Club voor Resaeh betaalde te rechtvaardigen valt. Enkel Bayat werd er tot nu toe beter van , Club in ieder geval (nog) niet. Nu al de floptransfer van seizoen?
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 19 september 2018 om 14:01
    Dit heeft er dus niets mee te maken.......
    Vind ik leuk
    DeSelle +115
    woensdag 19 september 2018 om 15:27
    Keygnaert zit in de zak van Bayat. Hoeveel modale spelers uit de Bayat catalogus worden niet omhoog geschreven? Dus met dit verhaaltje stoken ze wat vuurtje om de nieuwe manager aan te vallen. Het spelletje wordt heel vuil gespeeld.
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    woensdag 19 september 2018 om 17:34
    Toen ik hier een paar maanden geleden een reactie plaatste dat ik die transfersom wel héél veel geld vond, werd ik bijna uitgelachen. Een beetje verdediger kost nou eenmaal vele miljoenen, kreeg ik te lezen in de reacties. Ik blijf er bij... Een verdediger uit de Deense competitie, die evenveel kost als het gemiddelde budget van een Deense eersteklasser, is gewoon een hele dure vogel. En dan moet hij nog bewijzen dat hij dat geld waard is hé, want die kans heeft hij in Denemarken zelden gekregen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws