Anderlecht-aanwinst is er klaar voor: Wie weet lever ik hen het dubbele op

    Anderlecht-aanwinst is er klaar voor: "Wie weet lever ik hen het dubbele op"

    vrijdag 14 september 2018 om 08:30

    RSC Anderlecht haalde tijdens de zomermercato Bubacarr Sanneh in huis voor circa acht miljoen euro. De Gambiaan maakt zich niet druk in zijn transfersom, integendeel.

    De bonkige verdediger weet dat er veel van hem verwacht wordt. "Dat hoort bij topvoetbal. Het is volkomen normaal dat de Anderlecht-fans in mij een potentiële sterkhouder zien. Al was het maar door de transfersom", klinkt in Het Laatste Nieuws.

    De Gambiaan maakt zich niet druk, enkel hard werken staat op zijn to do-lijstje. "Wel, ik wil bewijzen dat ik die centen waard ben. Wie weet lever ik straks het dubbele op. (droog) Al moet ik dan veel vooruitgang boeken."

    Sanneh denkt dat het systeem van Hein Vanhaezebrouck hem op het lijf geschreven is. "Bij Midtjylland kom je niet in de ploeg als je niet kunt uitvoetballen, hoor. De driemansdefensie beheers ik ook, zo speelden we in Denemarken meestal."

    Plaats een reactie

    Toca +30787
    vrijdag 14 september 2018 om 08:54
    Ik zou zeggen niet teveel woorden maar eerst daden nu. De druk zal groot zijn en de veel vooral niet Anderlecht fans zitten al ongeduldig te wachten om hem af te maken.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1396
    vrijdag 14 september 2018 om 09:18
    Ni echt "afmaken" hoor, gewoon ne keer grinniken en grijnzen 🙃
    Vind ik leuk
    Toca +30787
    vrijdag 14 september 2018 om 09:56
    Maar andere wel zene. Namen noem ik niet.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1396
    vrijdag 14 september 2018 om 11:49
    Ach Toca vergeef hun, want ze weten niet wat ze doen...
    😉
    Vind ik leuk
    freeman +10268
    vrijdag 14 september 2018 om 09:37
    Zet zich al meteen in de etalage ! Zou hij dat ingefluisterd zijn soms ? lol :-)
    Vind ik leuk
    JanB +5355
    vrijdag 14 september 2018 om 09:27
    Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld en men is al bezig met de doorverkoopwaarde

    En ik die dacht dat abolitionisme reeds lang achter ons lag
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3518
    vrijdag 14 september 2018 om 10:49
    De JPL is gereduceerd tot springplank. Met dat gegeven moeten we leven. Hopelijk veert het voor Sanneh.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:07
    moest die echt zoveel waard zijn, zou die niet in jpl spelen!!! allemaal media stunts, die hebben die gast zelfs nog ni zien spelen en maken er al een wereldster van!! pffffffffffffffff
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:38
    Mooie censuur alvast. Mijn comment verwijderd en artikel aangepast!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2415
    vrijdag 14 september 2018 om 11:06
    De helft bedoelt hij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:21
    OT: ook Lawrence zou uitgevallen zijn, lichte hersenschudding opgelopen op training blijkbaar.out voor Genk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:24
    Die gast is nog niet begonnen of hij heeft al een ego van hier tot aan de maan.Nu heb ik nog grotere twijfels over zijn kwaliteiten . Te hopen voor Anderlecht dat hij geen tweede Stanciu wordt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht-aanwinst is er klaar voor: "Wie weet lever ik hen het dubbele op"