FIFA 19: Dit zijn de tien snelste spelers uit Jupiler Pro League

    FIFA 19: Dit zijn de tien snelste spelers uit Jupiler Pro League

    vrijdag 14 september 2018 om 10:45

    De ratings van FIFA zijn deze week onthuld, en daar staan enkele opvallende cijfers bij. Zo vinden we de snelste van België niet bij een topclub, maar wel bij... KV Kortrijk.

    Imoh Ezekiel zou met een quotering van 93 de allersnelste speler van deze competitie zijn. Veel heeft hij daar voorlopig niet aan, want de Nigeriaan kreeg nog geen enkele basisplaats. Op de tweede plaats zien we de naam van Krépin Diatta. De aanvaller van Club Brugge is met 91 net iets trager.

    De nummer drie is ook al een verrassing: aanwinst Buya Turay van STVV. Daarna zien we nog sneltreinen Zakaria Bakkali, Emmanuel Dennis en Stallone Limbombe. Idir Ouali, Clinton Mata, Dieumerci Ndongala en Francis Amuzu vervolledigen de top tien.

    1. Imoh Ezekiel (KV Kortrijk) 93
    2. Krépin Diatta (Club Brugge) 91
    3. Buya Turay (STVV) 91
    4. Zakaria Bakkali (Anderlecht) 90
    5. Emmanuel Dennis (Club Brugge) 89
    6. Stallone Limbombe (AA Gent) 89
    7. Idir Ouali (KV Kortrijk) 89
    8. Clinton Mata (Club Brugge) 88
    9. Dieumerci Ndongala (KRC Genk) 88
    10. Francis Amuzu (Anderlecht) 87 

    Poll

    Wie is de snelste speler in België?

    (694 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 11:08
    Groenveld
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:18
    Het veld is altijd groener aan de andere kant...
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    vrijdag 14 september 2018 om 16:14
    Als het gras groener is aan de overkant is het gewoonlijk kunstgras
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:06
    Of omdat er meer str*nt onder ligt :o)
    Vind ik leuk
    BS90 +4529
    vrijdag 14 september 2018 om 11:12
    Ezekiel de snelste? 5 jaar geleden misschien wel ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:14
    Bakkali snel??
    Snel muug zeker?!
    Dat em het maar eens toont vant weekend!!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14304
    vrijdag 14 september 2018 om 12:07
    Ik denk toch dat ze er enkele over het hoofd zien.. Mamadou Fall is aalvlug. Ampomah is ook sneller dan pakweg Bakkali.
    Vind ik leuk
    Smuuw +652
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Jullie weten het natuurlijk beter zonder ulle apparatuur?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:34
    Is dit snelheid mét de bal of zonder?
    Vind ik leuk
    K1908 +533
    vrijdag 14 september 2018 om 15:48
    zonder, altijd...
    Maar iemand die sneller is zonder bal en op dat niveau voetbalt, zal over het algemeen ook wel sneller zijn met bal.
    Ik denk niet dat er een aparte stat is in FIFA in ieder geval
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    vrijdag 14 september 2018 om 16:36
    Hoe zouden ze dat bepalen?
    Vind ik leuk
    Smuuw +652
    zaterdag 15 september 2018 om 00:28
    Elke speler heeft een chip in de schoen en draagt verschillende sensoren. Bij bepaalde sterspelers hebben ze zelfs speciale opname sessies
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FIFA 19: Dit zijn de tien snelste spelers uit Jupiler Pro League