‘Onrust bij KV Mechelen blijft groeien, ontslag staat nu al voor de deur’

    ‘Onrust bij KV Mechelen blijft groeien, ontslag staat nu al voor de deur’

    maandag 20 augustus 2018 om 08:15

    KV Mechelen is slecht begonnen aan het nieuwe seizoen. Malinwa haalde een 2 op 9 en na de thuisnederlaag tegen promovendus Lommel rommelt het Achter De Kazerne.

    Volgens Het Nieuwsblad ligt hoofdtrainer Dennis Van Wijk al onder vuur bij KV Mechelen. Op maandag zou er geen training gepland zijn, maar wil het bestuur rond de tafel gaan zitten met de oefenmeester.

    De club wil luisteren wat de coach te zeggen heeft en bespreken wat er scheelt. ‘Niemand kan garanderen dat de Nederlander volgende week (in de beker) nog op de bank zit. Afwachten of hij zijn bazen nog kan overtuigen’, aldus Het Nieuwsblad.

    Poll

    Moet Dennis Van Wijk al ontslagen worden?

    (551 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +5033
    maandag 20 augustus 2018 om 08:30
    Er is een verschil om tegen de degradatie te spelen en voor den titel
    Vind ik leuk
    Goaltje +1099
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    Ik vind ook dat KVM, al van bij de degradatie, een verkeerde mentaliteit had. Namelijk : wij horen niet thuis in1B en zullen efkes rap, vingers in de neus, terug promoveren. Want wij hebben de beste supporters, mooiste stadium, professionele omkadering, spelers zullen blijven, ... Dat superioriteitsgevoel, die dikkenekkerij, dat boemerangt nu terug op het veld. En voor wie hier commentaar op geeft, beste Intel bvb. : herlees de items en commentaar over dit onderwerp van enkele maande terug.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 20 augustus 2018 om 10:33
    Mocht het aan dikkenekkerij liggen dan zou er een ploeg uit het Brusselse nooit meer dan 30 titels hebben gewonnen.... Ik zal nooit - ook al is het al jaren geleden, de jaren 70 - het gedrag van die heren uit Brussel vergeten toen enkele kinderen hen wilden benaderen tijdens hun wandeling na hun middageten. Dat was dikkenekkerij.
    Vind ik leuk
    Intel +1248
    maandag 20 augustus 2018 om 12:07
    Ja dat is ook een feit he , wij hebben de beste supporters die staan er altijd . En inderdaad alle goeie spelers zijn bijna weg. Maar we zijn nog maar 3 matchen ver he . Bijna een heel nieuw elftal en ze horen ook niet thuis in 1b . Na 3 matchen ga ik mijn ploeg niet laten vallen zenne ik geloof er nog altijd in dat ze kampioen spelen en anders is het ook zo en dikkenekkerij ,? Serieus ze spelen maar in 1b en de prijzen worden pas op het einde vh seizoen uitgedeeld dat ge mij dan pakt op mijn woorden akkoord ma na 3 matchen belachelijk gewoon .
    Vind ik leuk
    Goaltje +1099
    maandag 20 augustus 2018 om 18:58
    “Maar” in 1B ... tsss.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:13
    “Wij zijn goe bezig. Ook al zeggen ze van nie.”
    Vind ik leuk
    Intel +1248
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
    Klein kind , nog effe en het schooltje begint terug..
    Vind ik leuk
    Goaltje +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:48
    Oei, dan moet ik snel zindelijk worden !
    Vind ik leuk
    pitroken +109
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    zeer overschatte ploeg portstampers.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    maandag 20 augustus 2018 om 09:15
    Definitie Portstampers: groep voetballers die na het drinken van enkele glazen/flessen Porto (in dit geval rode wellicht) een wedstrijdje gaan stampen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:12
    Spelers moeten het doen .ploeg heeft teveel ervaring dus te oude spelers aangetrokken .
    Vind ik leuk
    camargue +2499
    maandag 20 augustus 2018 om 10:04
    Teveel ervaring? Dan zou je elke match met overschot moeten winnen! Het gaat volgens mij over de mentaliteit van de spelers in kwestie. Plus, die ploegen uit 1B, onderschat die echt niet hoor. Er zouden er veel uit 1A tegen verliezen!
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 20 augustus 2018 om 10:38
    Het is nooit - de vorige jaren bewijzen dat - de ploeg die in het begin alles wint die naar 1a gaat.
    Verder is die onrust tekenend voor deze tijd. Ongeduld. Ik zie dat ook bij mijn ploeg waar al van in de oefenmatchen alles (spelers, nieuwkomers, trainer) in vraag wordt gesteld terwijl we evengoed 9 punten hadden kunnen hebben ipv 5. Supporters vergeten al te vaak dat er ook een tegenstander is die ook met 11 is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:40
    Als je een volledige nieuwe ploeg koopt is het maar meer dan normaal dat het in het begin niet loopt want je moet als trainer van 0 beginnen. 1B win je niet alleen door het voetbal maar is ook mentale kwestie. En niet te vergeten OHL, Union, Beerschot, Roeselare hebben ook ingekocht om te promoveren. Dus een makkie wordt het niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws