Tielemans heeft antwoord klaar op de criticasters bij AS Monaco

    Tielemans heeft antwoord klaar op de criticasters bij AS Monaco

    zondag 19 augustus 2018 om 17:15

    Youri Tielemans maakte vorige speeldag geen goede beurt bij AS Monaco en de kritiek bleef ook aanhouden na het 0-0 gelijkspel tegen Lille zaterdagavond.

    De Rode Duivel repliceerde de criticasters na afloop op een persconferentie. “Ik vind dat het persoonlijk beter en beter gaat. Ook fysiek zet ik stappen. Ik maak me helemaal geen zorgen”, was Tielemans duidelijk.

    AS Monaco moet wel betere resultaten halen, zo vindt de middenvelder. “We moeten wekelijks progressie blijven maken. We hebben een nieuwe, jonge groep. Die automatismen moeten nog komen”, aldus de spelverdeler.

    Plaats een reactie

    Kris1 +791
    zondag 19 augustus 2018 om 17:43
    Zijn de trainingen in België dan ondermaats als je fysiek nog moet groeien na een jaar Frankrijk ? Speelde al bij onze nationale ploeg, heeft vista en techniek maar zou fysiek niet sterk genoeg zijn voor de Franse competitie. Als dat de PL was dan begreep ik het.
    Vind ik leuk
    camargue +2412
    zondag 19 augustus 2018 om 18:00
    Ik dacht toch ook dat de JPL fysiek wel zwaarder was dan de Franse. Dat hoor je toch van spelers die daar gespeeld hebben? Wanneer je dan al meer dan 1 jaar in die competitie aan het rondlopen bent dan kun je je daar toch vragen bij stellen ...
    Vind ik leuk
    DDT +3387
    zondag 19 augustus 2018 om 18:11
    Fysiek is lichaamsbouw, niet het lopen 😉
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    zondag 19 augustus 2018 om 18:24
    Ik denk beiden. Tielemans is inderdaad eerder klein en niet zo gespierd. Ik begrijp wat jij bedoelt maar vraag me af of er meer fysieke duels waarbij je lichaamskracht een grote rol speelt in de Franse competitie plaats vinden. België is toch veel duels en minder voetbal( denk aan Antwerp-Club) en Engeland is nog twee trappen hoger. De Franse competitie staat toch voor verfijnder en technisch voetbal ?
    Vind ik leuk
    camargue +2412
    zondag 19 augustus 2018 om 18:35
    Inderdaad, hij had misschien beter naar Italie of Spanje verkast, daar had hij waarschijnlijk beter tot zijn recht gekomen. Zie maar eens waar Praet ondertussen staat.
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 19 augustus 2018 om 18:58
    Ik kan je volledig volgen maar kan niet naast het feit kijken dat Youri bij de nationale ploeg zit en Dennis niet.....
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    zondag 19 augustus 2018 om 19:17
    terecht of niet terecht?
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 19 augustus 2018 om 19:20
    Weet ik niet..ik stel het vast en vraag het hier..
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    zondag 19 augustus 2018 om 20:09
    ik weet het ook niet, maar zou nu toch beide oproepen nu KDB gekwetst is.
    Vind ik leuk
    camargue +2412
    zondag 19 augustus 2018 om 19:36
    En aan wie zou dat liggen denk je? Dennis is waarschijnlijk nooit gevolgd geweest ...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:37
    Volgens mij is de Franse competitie niet zo veel beter als de onze behalve 3 a 4 ploegen dan !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws