Allez, Michel. Chante avec nous, niet langer in het Jan Breydelstadion

    "Allez, Michel. Chante avec nous", niet langer in het Jan Breydelstadion

    Gepubliceerd: zondag 22 juli 2018 om 08:17zo 22-07-2018 om 08:17

    Club Brugge ontvangt zondagavond Standard voor de Supercup. Het is ook de langverwachte terugkeer van Michel Preud'homme. Het belooft ook een warm welkom te worden.

    De voorbije seizoenen werd Michel Preud'homme meermaals bespot in stadions over heel België. Het welbekende liedje "Allez, Michel. Chante avec nous" werd meermaals gezongen. Ook bij zijn ex-clubs Gent en Standard, waar hij successen mee kende.

    Dat zal niet zo gebeuren in het Jan Breydelstadion. Voor de wedstrijd tegen Standard doen de supporters al een oproep om dat liedje niet te zingen. "Een warme oproep om hem respect te tonen. Hopelijk blijven de negatieve reacties uit. Na al die tijd leerde hij ons terug het gevoel om prijzen te pakken."

    Plaats een reactie

    Pis Tolee +827
    zondag 22 juli 2018 om 08:34
    Misschien ineens erbij vragen om ook te stoppen met bier en bekers te gooien naar de spelers van de tegenpartij...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3886
    zondag 22 juli 2018 om 11:33
    En dat Preudhomme zelf eens begint met zich te gedragen als een normaal mens. Ben benieuwd naar zijn eerste woede uitbarsting!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3952
    zondag 22 juli 2018 om 12:03
    Gezien hoeveel bekers bier Vormer naar zijn hoofd kreeg in het astridpark?
    Vind ik leuk
    firedwarf +3226
    zondag 22 juli 2018 om 15:30
    das wel iet totaal anders eh, das gewoon de brusselse vriendelijkheid om ne hollander deftig bier te leren drinken ipv da piswater uit het noorden :D
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3952
    zondag 22 juli 2018 om 16:46
    Wij hadden dat indertijd ook met Boussoufa, die jongen had nog nooit geen sneeuw gezien, laat staan ermee gespeeld...
    Vind ik leuk
    Boerken +7084
    zondag 22 juli 2018 om 19:11
    Wel in gepist
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:48
    Nog veel te weinig ;-)
    Vind ik leuk
    Joesay +706
    zondag 22 juli 2018 om 08:37
    Of proppen van hun papieren tiffos
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +1028
    zondag 22 juli 2018 om 08:46
    Dat kan er nog door :))
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:02
    Wij hebben tiffos!!!!!!
    Vind ik leuk
    Joesay +706
    zondag 22 juli 2018 om 10:04
    Neen dat zijn papieren A3'tjes