Clijsters haalt zwaar uit naar Belgische media: 'Belachelijk, ik ben beschaamd'

    Clijsters haalt zwaar uit naar Belgische media: 'Belachelijk, ik ben beschaamd'

    dinsdag 19 juni 2018 om 11:15

    De Rode Duivels wonnen maandag met 3-0 van Panama. Zoals verwacht dus een ruime zege, al blijft er wel kritiek komen van de media. Dat zat duidelijk heel hoog bij ex-toptennisster Kim Clijsters.

    Clijsters haalt via Twitter opvallend hard uit naar de media. Ze antwoordt op collega Steve Darcis, die de pers ook veel te kritisch vond na de 3-0 zege. De uitspraken van Clijsters zijn veelzegggend.

    "Zo belachelijk... Ik schaam me bijna te veel om te luisteren naar televisie of de krant te lezen. Typisch Belgische houding", klaagt ze aan. Gaan haar woorden effect hebben in de komende dagen?

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Poll

    Zijn de media en de supporters soms te hard voor trainers/spelers?

    (2421 stemmen)

    Plaats een reactie

    JanB +5297
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:15
    Dus als dik betaalde vedetten er de eerste helft niks van bakken moet de vox populi zwijgen en instemmen ?
    Vind ik leuk
    Diego A M +3188
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:43
    Voor sommigen is het nooit goed. Ik hoor dikwijls mensen die nog nooit voetbal gezien hebben commentaar geven dat ze rap zullen thuis zijn, dat ze niks kunnen enz., dit Is gewoon de mentaliteit. Wk is om de 4 jaar. Voor welke club we ook supporteren, laat ons dat nu vergeten en als blok achter rode duivels staan. Laat de analysten maar hun triestige analyses maken, daar hoeven wij niet aan mee te doen. Rode duivels verdienen meer respect
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8706
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:50
    Ze zijn zeer goed betaald, is andere discussie...blijven mensen dus met gebreken
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10432
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:55
    Wat heeft geld hiermee te maken JanB? De eerste helft was zwak, so what?! We winnen 3-0, al de rest is gezever! Heb jij eigenlijk ooit op een voetbalveld gestaan? MOETEN winnen is één van de meest moeilijkste dingen. Het gaat vaak makkelijker tegen de 3de dan tegen de voorlaatste...
    Vind ik leuk
    JanB +5297
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:57
    Mijn beste vriend
    Waarschijnlijk heb ik op een hoger niveau gespeeld dan je wel zou denken
    Echter, hij stoort mij enorm dat mensen die zééééééééééér goed hun boterham verdienen (en daar is NIKS mis mee voor alle duidelijkheid) blijkbaar zéér lange tenen hebben
    Je hebt 100% gelijk dat het resultaat bepalend is
    Echter, je kan toch niet beweren dat je gisteren om 18u45 zot van euforie was na het zien van die prestatie
    Indien zo, dan moet ik me neerleggen bij het feit dat je snel tevreden bent
    Vind ik leuk
    Diego A M +3188
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:12
    Brazilië gezien, Duitsland gezien, Frankrijk gezien? Grote topfavorieten! Was je na deze matchen zot van euforie? Waar is Italië, Nederland of betalen ze daar misschien niet zoveel. Als je een toernooi wil winnen, moet je groeien. Dat moet jij als ex speler op hoog niveau toch weten?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:50
    Dat doet er niet toe Diego. Winnen is 1 ding, maar winnen wil daarom niet zeggen dat alles pijs en vree is. Der zijn hiaten in het spel, en als dat niet aangekaart mag worden omdat het 3-0 was, awel dan is dat zielig. Clijsters zou beter gewoon zwijgen.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3188
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:04
    Zeg ik hier ergens dat het goed was omdat ze winnen met 3 0??? Trouwens net het journaal op één gezien en de buitenlandse pers is positief!!! En daar gaat het mij om: Hier breken ze maar al te graag spelers af. Is toch zo gemakkelijk!!Er zullen hiaten in het spel zijn bij elke ploeg maar het negativisme is in België heel groot. We zijn 1 van de kleinste landen en toch horen we tot de favorieten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:09
    dat hoor je mij niet zeggen, ge kunt een kritische houding storend vinden. Maar een hosanna houding na de match tegen panama vind ik dan ook weer zwaar misplaatst. We zijn een klein land ja, en we zijn net zo kritisch omdat je met deze lichting niet anders kan dan bij de favorieten te horen. Bij hoge verwachtingen valt nu eenmaal meer kritiek omdat de algemene verwachting hoger gespannen is. Vanuit een underdog rol is het logisch je positiever bent. Neem nu IJsland. die halen een draw, maar ik denk dat die IJslanders allemaal blij en enthousiast zijn met dat punt, ook al was het met beton voetbal. Daar moet je als Belg zijnde met dit spelers materiaal dus ook niet mee afkomen. En Clijsters haar blabla over typisch belgisch. Ze zou als sporter beter moeten weten. In het buitenland is het nog 10 keer erger dan hier hoor.
    Vind ik leuk
    Brubru +3779
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:27
    Clijsters heeft gewoon gelijk. Je moet eens de commentaren lezen op HLN na de match.
    Lukaku zou volgens die mensen niet meekunnen in 4de provinciale, Mertens raakte 1 keer de bal goed, Hazard is blind, De Bruyne speelt tegen de ploeg, enz enz.
    Dat is kritiek om de kritiek en helemaal niet objectief meer.
    Idem de commentaar op een andere voetbalsite bij de competitiematchen van Anderlecht. Het zijn allemaal sukkels, leeglopers, ... maar wel de reactie eindigen met WeareAnderlecht. Hypocrieten ja!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8706
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:36
    Je hebt gelijk maar waarom toch weer onze ploeg er bij sleuren...word er moe van
    Vind ik leuk
    LDN +107
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:18
    appels en peren, Clijsters klaagt over de pers, jij over het commentaar op hln. Het commentaar op hln is een categorie apart. Je hebt een beerput, een beerput gemixed met zwavel en dan het commentaar op hln.be
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:02
    Ooit al eens krantsites int buitenland bekeken. Daar ist 10 keer erger. En wie er zich aan stoort tja, als prof zijnde zoude moeten weten dat 95% gewoon zielige roepers zijn zonder enig verstand van voetbal.
    Niet tegenstaand. We moeten niet wat krom is recht gaan praten. Panama is zeker niet de zwakste op het tornooi. Maar nu gaan zeggen dat het allemaal ok was, is de waarheid onrecht aandoen. en die vbn die gij aanhaalt, kan wel kloppen, maar wie zich daaraan stoort aub e. Als je daar al niet tegen kan, dan heb je in de topsport gewoon niks te zoeken.
    Vind ik leuk
    JanB +5297
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:14
    Dus jij bent een supporter die alléén geniet als jouw ploeg wint; punt uit ! ?
    Hoe ze spelen maakt niet uit; alleen het resultaat telt
    Sorry hoor, maar ik ben een supporter die niet slaafs achter een ploeg aanholt, maar ook oog heeft voor de tekorten (komt Courtois niet een paar keer magistraal tussenbeide na falen van Carrasco, dan scoren die Panamezen één of twee maal !)
    Ik vrees dat we dààr van mening verschillen
    Maar OK, het weze zo !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3188
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:25
    Waar leest gij dat het mij niet uitmaakt hoe het spel is?
    Ik geniet zeker als ze winnen met goed voetbal maar dat wil niet zeggen dat je ploeg moet afbreken als het eens wat minder is. Vorige wedstrijd tegen costa rica waren we al bijna wereldkampioen en 1 wedstrijd later was er niks meer goed.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8706
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:38
    Courtois is volgens jouw optiek een goedbetaalde voetballer en die bal pakken is volgens jou zijn zakelijk job! Is toch maar hetzelfde...als iemand een steek laat vallen mogen we hopen dat een andere die kan oprapen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:03
    Voor eens ben ik het eens met jan. Blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit :P
    Vind ik leuk
    JanB +5297
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:18
    Toch één verstandige mens op deze aardkluit !-)
    Vind ik leuk
    K1908 +235
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:21
    Tuurlijk, iedereen is zot, behalve jullie beiden...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:16
    en het kudde schapen gaat ook iets zeggen :P
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 03:20
    Ah jan en geof, ik neem het jullie niet kwalijk, niet iedereen kan voetbalkennis hebben.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    woensdag 20 juni 2018 om 09:59
    Lol dakcota. Wat Jan hier zegt is gewoon dat hij geen voorstander is van winnen tout court. Niks mis mee en kan ik hem perfect in volgen.

    Je hebt gewoon 2 strekking van supporters.

    1 waarbij winnen telt, en de rest doet er niet toe.
    1 die het spel vooropstelt is dat met winst des te beter, is dat met verlies, dan gade die ook nie horen klagen.

    Eingelijk niks met voetbalkennis te maken of dan wel een gebrek eraan. Is gewoon een simpel standpunt je inneemt naar persoonlijke voorkeur.

    Weiler won de titel met rsca , maar hoe? Gentleman als trainer, zeker weten, maar hoe die rsca liet spelen kreeg er zeer van aan mijn ogen.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 14:29
    het gaat hier over een wereldbeker,max 7 wedstrijden op een tornooi dat 4 jaar lang op zich laat wachten. jij speelt liever goed en eruit tegen pakweg japan of senegal ipv minder spelen en wereldkampioen worden?

    Maar jan gaat natuurlijk wat verder dan wat jij hier zegt. Plus weiler stond ook niet op die wereldbeker, mensen moeten beseffen wat voor verschil dat is. die stadions alleen al. de druk van de naties ... ploegen als panama die 10-0-0 spelen en zonder de druk van het moeten winnen spelen.

    maarja, mensen zoals 'jan' hier willen natuurlijk enkel champagnevoetbal he.. hence, hij kent er niets van
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    woensdag 20 juni 2018 om 14:37
    Ik wil geen kampioen worden a la façon portugal neen. Vind ik niks van eer aan. mij gaat het ook niet om die werelbeker an sich. Doen hier alsof RD een wereldpartij gespeeld hebben, terwijl dat in de verste verte niet het geval was. Een kritische noot mag je hier gewoon niet droppen of je krijgt bij manier van spreken een heel hoop shit over je kop.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 14:43
    lol. tja. ik vrees dat jij niet veelmeer van voetbal zal genieten dan anno 2018a
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    woensdag 20 juni 2018 om 14:54
    maakt mij weinig uit ze. Zie het huidige wk, 17 matchen ver 1 match die het kijken waard was. Der rest was 'geeuw' factor. Dat is typisch aan een wk trouwens. Dat was 4 jaar geleden en 8 jaar geleden ook al zo. De echte goeie matchen kun je op 1 hand tellen op zo'n tornooi.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Maar die beleving is toch geweldig? hoe die kleine landen er soms voor gaan, senegal gezien gisteren, ik hou daarvan. voor champagnevoetbal zou ik je willen begeleiden naar de arcvhieven van sporza. 1980 -1990 was een egweldige periode.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    woensdag 20 juni 2018 om 15:39
    net daarom kijk ik ook , de beleving rond zo een tornooi is toch net dat ietsje anders idd.
    Vind ik leuk
    User251 +1508
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:28
    Het feit dat die mannen zeer veel verdienen heeft hier niks mee te maken, ze zijn blijkbaar niet de enige met lange tenen...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10432
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:43
    Denk je nu echt dat Panama er niks van kent? Ze hebben zich kunnen kwalificeren in een werelddeel waar voetbal nogal populair is. En welke ploeg heeft er al met 3-0 gewonnen? Neen, de 1ste helft was niet om aan te zien. Maar we hebben gewonnen, HOERA!
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 03:21
    freddy maak je niet druk. VP zit vol met kenners die op het hoogste niveau hebben gespeeld tegen een ploeg die 10-0-0 speelde... wat weten wij er nu van.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    woensdag 20 juni 2018 om 14:57
    Zelf in het analistenpanel zitten er idioten en die worden dan nog betaald om zever uit hun nek te lullen. En dat moet dan een 'kenner' voorstellen, aka geert de vlieger ik kijk naar u ja meneer panama is de zwakste op dit wk? Niet zwanzen e gast.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 15:02
    we gaan nu niet discussieren in twee verschillende 'posts' geof, maar tocheven vragen. je weet toch dat belgie 10-0 wint tegen dit panama moest het niet op een WK geweest zijn?
    er is zeker een verschil
    Vind ik leuk
    K1908 +235
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:20
    Zij hebben geen lange tenen! Ik wel en anderen kennelijk ook. Het is degoutant hoe ze telkens worden afgebroken door mensen die zelf nog niet aan hun enkels komen!
    Ik zit in italie, elke belg krijgt hier in de gazetto dello sport veel betere punten dan we zelf geven, nochthans is dat niet de mildste krant!

    Wees fier op onze jongens! 3-0, is dat tevens niet een evenaring van onze grootste wk-overwinning ooit? (Dacht ik, niet zeker van)
    Vind ik leuk
    allary +1
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:41
    Het was mss niet om eurfories van te zijn. Er zat wat afval in hun voetbal. Maar zelf als voetballer moet je toch ook wel weten als ze een dubbele bus parkeren. Kan je niet verwachten dat ze veel ruimte hebben om dan prachtig voetbal te leveren.

    Maar goed het kon zo wie zo wat sneller en nauwkeuriger. Zeker voor zulke toppers. Maar om daarvoor te klagen en de eerste helft af te breken vind ik ook wel wat erover.

    Ik vind dat Kim daarin wel gelijk heeft. In België mag je nog 10 goeie dingen doen. Als je 2 fouten maakt gaan ze enkel maar over die slechte dingen praten.
    Vind ik leuk
    RD +622
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:40
    De enige reden dat die mannen dik betaald worden is omdat wij, de mensen, naar de stadions gaan, merchandise kopen, tv-abonnementen aangaan, etc...
    Zo komt er geld in het laatje. Als mijn baas 100k op een week voorlegt, doe ik zeer snel een nolook handtekening. Voor zo'n opmerkingen te maken, denk eens aan hoe het komt dat ze zoveel kunnen verdienen.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1014
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:02
    betaal jij hen misschien?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    RD +622
    woensdag 20 juni 2018 om 12:28
    Onrechtstreeks wel ja.
    Vind ik leuk
    Markske +275
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:24
    Enige ploeg van de zogenaamde favorieten die zijn wedstrijd gewonnen heeft.
    Elke ploeg is voor de eerste wedstrijd wel een beetje nerveus en speelt wat onder zijn niveau. Van mij mogen ze nog zes zwakke wedstrijden spelen en winnend afsluiten.
    Het gaat hier om de knikkers en is geen schoonheidswedstrijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:33
    We doen zoals met kinderen .. Motivatie het is zeer gemakkelijk om iemand neer te krijgen maar het neemt jaren om deze terug rechtop te krijgen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:34
    Het is hier nooit goed, ze heeft gelijk. Triestig. Het is precies alsof wij Belgen er lol in hebben als het minder gaat. Ik heb ook schijt aan onze zure reacties. De prijs van de azijn zal snel de hoogte ingaan :)
    Vind ik leuk
    Patfey +4873
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:23
    Of omlaag door de productie op het internet😉
    Vind ik leuk
    JODES +578
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:27
    Bijna tegelijk, Patfey.
    Vind ik leuk
    Patfey +4873
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:29
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    JODES +578
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:26
    Toch niet! Als er zoveel azijn gaat blijven gepist worden, dan komt er een overaanbod en zal de prijs dalen... ;-)
    Vind ik leuk
    pierke53 +13
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:39
    We winnen nu op de openingsmatch met duidelijke cijfers en t'is weer niet goed,hou daarmee eens op en wees blij dat we winnen. Hoe we spelen speelt geen rol we winnen!!!!! Negatieve kritiek geven is gemakkelijker dan op bouwende ander doe het zelf op het veld. Winnen en minder mooi voetbal geven zo gaan we ook naar de finale. Voila ik heb gesproken, doe zo verder ik sta achter u voetballers.
    Vind ik leuk
    BS90 +4457
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:43
    Wie denkt dat zoiets typisch Belgisch is volgt duidelijk de media in andere goeie landen niet. In Panama zullen ze positiever zijn ja...
    Vind ik leuk
    hoekschop +1635
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:44
    Dat is eigen aan de verzuurde Belg. Die doet niet liever dan klagen. Maar geen probleem, nog een paar jaar en dan bengelen we terug aan de staart van het peloton. Daar kan de Belg meer van genieten.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13506
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:02
    Schoenmaker blijf bij je leest..
    Vind ik leuk
    SD +7967
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:05
    Clijsters heeft geen verstand van voetbal, die zou dan ook beter zwijgen
    Vind ik leuk
    Brubru +3779
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:32
    Ik denk dat ze meer van voetbal kent dan 90 pct hier op dit forum. Maar als iemand iets positiefs durft zeggen in dit land wordt je uitgescholden, dat is Belgie.
    Vind ik leuk
    Hhti +1403
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:23
    Van basket daarentegen!?
    Vind ik leuk
    koalaM +190
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:09
    Zo'n talentrijke lichting moet tegen kritiek kunnen. Iemand als De Bruyne moet toch ook weten dat hij gisteren vooral slechte passes heeft gegeven ? Zijn vrije schoppen trokken ook op niet veel, geen toeval dat Hazard de laatste vrije trap nam. Uiteindelijk geeft hij de assist aan Lukaku, dat noemen ze één flits.
    Kritiek is nodig om de groep scherp te houden. Ik denk dat de belgische journalisten nog mild zijn in vergelijking met andere landen. Het is bvb niet logisch dat je tegen Panama (met alle respect) zoveel kansen weggeeft. Wat ga je doen als je dat weggeeft tegen Brazilië of Portugal ? Conclusie: eerste horde genomen maar het moet beter, veel beter.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:06
    heel terecht comment dit, sluit ik me helemaal bij aan.
    Vind ik leuk
    KimmeSl +19
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:48
    Perfect verwoord..!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:37
    Tipisch Belgisch, alleen maar de negatieve zaken op de voorgrond brengen i.p.v. de vast te houden aan de positieve zaken. Een schoudeklopje kan meer betekenen dan steeds maar de focus leggen op het minder goede.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3900
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:08
    Een mens wordt niet beter van de pluimen in het gat te steken. Je wordt beter bij het schaven aan de mindere kantjes. Zo ook als persoon. maar goed elk zijn logica zeker
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:40
    https://m.hln.be/tag/we-are-all-red-together
    Vind ik leuk
    ickx22 +416
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:56
    De cynische Vlaming die voor de N-VA stemt, de N-VA waar de partijtop juicht als De Rode Duivels een match verliezen. Laat dit WK België terug verenigen!!!! Belgique tous ensemble!!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8706
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:45
    Laten we nu vooral NIET iets communautair ervan maken...daar gaat de discussie niet over!
    Vind ik leuk
    Gimini +453
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:21
    Het is de beginfase van het WK, ze moeten alleen zien zich te plaatsen voor de volgende ronde , een zege , hoe dan ook behaald, is altijd schitterend. Dat pieken hoeft nu nog niet , laat ze het niveau maar rustig opbouwen, op het juiste moment pieken , dat is de kunst , zo wordt je wereld kampioen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:38
    Altijd is er kritiek op onze spelers In plaats van blij te zijn en ze op te beuren Neeen kritiek geven vinden ze leuker Ik vind dat ze het prima doen En ga er zelf maar eens aan beginnen Een tornooi op dit niveau is geen lachertje En ja de zenuwen spelen natuurlijk ook parten Ik heb alleen maar respect voor de ploeg Ze doen wat ze kunnen En neem het ze niet kwalijk als het eens wat tegen zit Het is makkelijker om mensen in de grond te boren dan ze te complimenteren Ik sta volledig achter onze ploeg Zij willen ook winnen En ze doen wat ze kunnen Niet meer en niet minder Chapeau voor atleten die elke wedstrijd er voluit voor gaan
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1545
    woensdag 20 juni 2018 om 07:47
    Ze moet niet zeuren of anders moet ze ook de buitenlandse pers aanpakken, of hebben die mensen ook allemaal de belgische houding. Zo dadelijk gaat ze nog zeggen dat wat ze in de eerste helft zag goed voetbal van de nr 3 op de FIFA ranking was. 2 zeer belangrijke spelers hebben reeds geel genomen waaronder onze belangrijkste verdediger.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clijsters haalt zwaar uit naar Belgische media: 'Belachelijk, ik ben beschaamd'