OFFICIEEL: Standard heeft zijn grote vis te pakken

    OFFICIEEL: Standard heeft zijn grote vis te pakken

    donderdag 14 juni 2018 om 17:18

    Samuel Bastien is een speler van Standard. Dat deelden de Rouches donderdag officieel mee. De middenvelder is de eerste grote transfer van Standard in het tijdperk Michel Preud'homme 2.0.

    Bastien was de afgelopen jaren actief in Italië. De afgelopen twee seizoenen speelde hij voor Chievo Verona in de Serie A. Naar verluidt betaalden de Rouches circa drie miljoen euro om hem daar los te weken. Bastien speelde voor Chievo ook nog op huurbasis bij Avellino. Anderlecht verhuurde hem destijds aan de club uit de Serie B.

    Voor Bastien is Standard thuiskomen. In zijn jeugd alvorens hij naar Anderlecht trok, speelde hij al voor de Rouches. Na zes jaar keert hij terug in Luik. Standard deelde de duur van het contract van Bastien niet mee. 

    Plaats een reactie

    freeman +7803
    donderdag 14 juni 2018 om 17:50
    Nog een kampioenenmaker erbij !
    Vind ik leuk
    SD +5326
    donderdag 14 juni 2018 om 18:31
    Grote vis ???? eerst bewijzen !
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:51
    Het is blijkbaar een gewoonte dat "flops" van ons onderdak vinden bij topclubs!
    Vind ik leuk
    Toca +27623
    donderdag 14 juni 2018 om 19:00
    Waarom is Bastien een grote vis??
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    donderdag 14 juni 2018 om 19:01
    Omdat dat meer clicks oplevert.
    Vind ik leuk
    Toca +27623
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Goeike :-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    donderdag 14 juni 2018 om 20:01
    Als iemand die zelfs niet alle wedstrijden gespeeld heeft bij een matig Chievo al een grote vis is, dan is onze competitie wel heel erg triestig.

    Wie weet kan Michel er iets uithalen het komende seizoen. Maar de grote trom is nu overdreven op dit moment.
    Vind ik leuk
    Dan4red +26
    donderdag 14 juni 2018 om 19:24
    Ik hoop dat er nog "grotere" vissen bijkomen ;-) COYR !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:00
    Waar en hoeveel matchen speelde Kums de grote vis mister Wenger ?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:00
    Een kleine garnaal zeker. Zielig van VP dat ze met zo'n titels mensen willen lokken. Straks leest niemand hier nog als ze zo verder blijven doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Standard heeft zijn grote vis te pakken