Anderlecht-sterkhouder op weg naar de uitgang: Hij gaat zeker vertrekken

    Anderlecht-sterkhouder op weg naar de uitgang: "Hij gaat zeker vertrekken"

    donderdag 24 mei 2018 om 19:04

    RSC Anderlecht is deze zomer bezig aan een heuse make-over. Er werden een pak spelers aangetrokken, er zullen er ook een pak vertrekken. Uros Spajic is al naar Rusland, maar hij is zeker niet de laatste die vertrekt.

    Zo moeten de fans van Anderlecht niet meer hopen op een langer verblijf van Leander Dendoncker. Voorzitter Marc Coucke bevestigt in Van Gils en Gasten dat Dendoncker andere oorden opzoekt.

    "Dendoncker gaat zeker vertrekken, als er zich een club aandient. Het vorige bestuur had hem dat beloofd en dat gaan we zo houden. Hij wil echt weg en hij is ook op een punt in zijn carrière gekomen om een stap te zetten", zegt hij.

    De Premier League lijkt de bestemming te gaan worden voor Dendoncker. West Ham United toonde in het verleden interesse en ook Crystal Palace zou hem inmiddels op het lijstje hebben staan.

    Plaats een reactie

    freeman +11549
    donderdag 24 mei 2018 om 19:29
    Zijn naam op hun lijstje ?
    Maar .... aan welke prijs ?
    Vind ik leuk
    zapperboy +804
    donderdag 24 mei 2018 om 19:53
    Is hij minder dan De Ligt van Ajax ?
    Anders is 50 miljoen een aardig prijsje.
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1956
    donderdag 24 mei 2018 om 20:01
    Je hebt een nulletje te veel getypt .
    Vind ik leuk
    Intel +1248
    donderdag 24 mei 2018 om 19:39
    Ja ,hij wou al een tijd weg hij mocht ni en wat doen ze dan hem een rij achteruit schuiven , dat ge er dan geen zin meer in hebt kan ik wel snappen niemand in de defensie bij rsca was goed dit jaar maar hij kreeg wel de meeste schuld terwijl hij eigenlijk een middenvelder is . En al die ploegen die hem toen wouden of dat die nog gaan komen ? Ik denk niet dat ge hem nog snel voor rsca zult zien spelen ze hebben echt met zijn voeten gespeeld vind ik .
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:20
    Ze hebben niet met zijn voeten gespeeld. En voor zijn loon wil ik ook gerust in de verdediging gaan spelen hoor. Als dat al niet motiverend genoeg is voor mijnheer om zijn best te doen voor zijn dure contract.
    Vind ik leuk
    Intel +1248
    donderdag 24 mei 2018 om 21:51
    Ieder zijn mening , en wie was er wel een heel seizoen gemotiveerd bij rsca , ook wat teveel gebeurd daarvoor ...
    Vind ik leuk
    Toca +36800
    donderdag 24 mei 2018 om 20:05
    Mss als hij op het wk iets kan tonen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:21
    .....als,er zich een club aandient. FC De Kampioenen heeft blijkbaar interesse...
    En zo iemand staat wel op de lijst van Martinez. Onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws