Vandenbempt hekelt beslissing: Misschien is er straks andere bondscoach

    Vandenbempt hekelt beslissing: "Misschien is er straks andere bondscoach"

    maandag 21 mei 2018 om 21:30

    Het nieuws van de dag is ongetwijfeld dat Radja Nainggolan niet meegaat naar het WK. Hij heeft daarna meteen zijn afscheid bij de Rode Duivels aangekondigd. Peter Vandenbempt vindt dat bijzonder spijtig.

    Martinez ging afgelopen weekend nog op bezoek, maar dat haalde niets uit. "Ik denk dat Martinez al voor 80 procent had beslist, maar een goed gesprek met Nainggolan en hem uitleggen dat hij geen sleutelrol zou krijgen, had hem op andere gedachten kunnen brengen. Maar blijkbaar is dat gesprek in die richting geëvolueerd dat Martinez zijn conclusies heeft getrokken om hem niet mee te nemen", klinkt het bij Sporza.

    "Nainggolan heeft uit dat gesprek zeker die conclusies getrokken. Hij heeft die boodschap via zijn vrienden gisterenavond de wereld ingestuurd. Blijkbaar heeft Martinez vanmorgen nog geprobeerd om hem te bellen om hem van de beslissing op de hoogte te brengen, maar hij was niet bereikbaar. Toen hij hoorde dat hij niet eens bij de 28 was, heeft hij beslist om er een streep onder te trekken."

    Vandenbempt vindt de beslissing wel heel spijtig. "Die emotionele beslissing is ongelukkig. Misschien is er straks een andere bondscoach. En misschien moet Martinez na het WK een andere tactiek hanteren als deze tactiek niet werkt."

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    Toca +28475
    maandag 21 mei 2018 om 21:47
    Peter toch. Welke andere tactiek? Daar heeft het niks mee te maken maar met vriendjespolitiek.
    Vind ik leuk
    ekakia +321
    maandag 21 mei 2018 om 21:50
    Peter Vandenbempt is altijd enorm professioneel op journalistiek vlak. Zelfs hij kan het -op een heel propere manier- niet laten om even na te trappen op Martinez. Dat zegt toch wat.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3324
    maandag 21 mei 2018 om 21:53
    Wat een commotie gedurende de hele dag voor een man die, als hij geen bekende voetballer was waarschijnlijk door de buurt amper bekeken werd en waarmee de mensen liever niet gezien werden...
    Als er iemand in het dorp rondloopt als Radja vol tattoo's en met hanekam (oké, het uiterlijk tot daaraan toe), drank en drugs gebruikt, zich aan geen enkele regel houdt, de domste dingen uitkraamt, dit dan ook nog allemaal te pas en te onpas op het internet gooit... Dan wordt die waarschijnlijk gezien als de verschoppeling van de maatschappij :)
    Toch raar dat geld de perceptie dusdanig kan veranderen
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    maandag 21 mei 2018 om 22:03
    Nu al drugs ook? Wel hoop dat je uw kinderen niet leert om zoveel vooroordelen te hebben als de papa.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3324
    maandag 21 mei 2018 om 22:05
    Ik heb er geen oordeel over, ik stel alleen vast... Dan kan je niet over een vooroordeel spreken he!
    Maar om over vooroordelen te spreken: Jij oordeelt toch in al je reacties over Martinez...
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    maandag 21 mei 2018 om 22:08
    Wist niet dat hij ooit positief getest heeft op gebruik van drugs?
    Vind ik leuk
    RD +453
    maandag 21 mei 2018 om 22:28
    Wat een gelul is dit nu. Naingolan neem je mee omdat het godverdomme een hele goeie voetballer is. Deze selectie komt nergens.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3416
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:37
    En met een rebellerende bankzittter plots wel?
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:45
    Waarom zou hij rebelleren? heeft hij ooit een plaats in het elftal opgeëist?
    Vind ik leuk
    TageMeister +3416
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Heeft hij ooit in de pas gelopen?
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
    Op het veld? Altijd? Jij claimt rebellie, dus jij moet bewijzen dat die er was, voor mij is het tegendeel bewijzen makkelijk, het volstaat te stellen : “nooit iets van gemerkt” :).
    Vind ik leuk
    TageMeister +3416
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:10
    te laat komen , roken , drinken, Uitgaan tot 6-7 U smorgens en dan dronken tegen gehouden door de politie... Als je op een andere planeet leefde heb je daar idd nooit iets van gemerkt :-)
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:47
    En dat allemaal op het voetbal veld? Ja, dan zat ik inderdaad op een andere planeet, want echt niet gemerkt :).
    Vind ik leuk
    TageMeister +3416
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:36
    een WK is geen matchke spelen en naar huis é
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:43
    Maar het enige dat telt is wel dat matchke.
    Vind ik leuk
    Olli +241
    dinsdag 22 mei 2018 om 17:12
    Dus als een voetballer rookt en/of drinkt...loopt hij niet "in de pas". Maar alle chirurgen, rechters, politiekers die aan de uppers, downers, coke en what not zitten die mogen wel hun postjes (en navenante inkomsten) houden?
    Vind ik leuk
    RD +453
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:13
    Heeft hij ooit zich niet voor 100% ingezet?
    Vind ik leuk
    TageMeister +3416
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:36
    das een makkelijke ! JA ! net zoals dat elke voetballer al is overkomen :D
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:44
    Ook een makkelijke, wanneer?
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +387
    maandag 21 mei 2018 om 22:05
    Daar sluit in me volledig bij aan. Ik zou zelfs zeggen dat als hij er modaal had uitgezien en zich modaal zou gedragen dan had de belangstelling voor deze kerel allicht veel beperkter geweest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 22:19
    Logisch, want dan had hij in de selectie gezeten.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +971
    maandag 21 mei 2018 om 22:19
    Geld veranderd de perceptie niet, het feit dat em op een balleke kan stampen wel
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3324
    maandag 21 mei 2018 om 22:24
    Tja, maar het is maar doordat hij met tegen dat balleke te stampen veel geld verdient...
    Moest hij bij even goed kunnen voetballen maar door omstandigheden slechts bij fc doeternietoe spelen in 4e provinciale?
    Vind ik leuk
    Roach +892
    maandag 21 mei 2018 om 22:49
    Dat kan je over het gros van de profvoetballers zeggen, hoor. Het is niet dat ze daar grossieren in academische titels hè...
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:07
    Dat is dan pokeraar het WK om gaat :).
    Vind ik leuk
    SD +7074
    maandag 21 mei 2018 om 22:42
    Martinez is betaald om knopen door te hakken en daar heeft geen enkele journalist of analyse zaken mee, want een beproefde taktiek verandert je niet om een speler in te passen. Het enige verwijt aan Martinez is dat na een lange afwezigheid Naingolan opriep en opstelde,in een oefenwedstrijd. Hij had hem beter thuis gelaten.
    Vind ik leuk
    Patfey +4570
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Beproefde tactiek? Zullen we tegen Portugal zien.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3612
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:25
    beproefde tactiek? Speelt die dan met een taktiek? dat is nieuws. Tell me
    Vind ik leuk
    Boerken +6365
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:16
    Ik zou het een beetje verdoken discriminatie noemen !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3612
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:23
    Der zitten er hier een paar heiliger dan de paus. Martinez is pastoor en gaat met een bende schoolkinderen en wat chinezen naar rusland.

    Jongens toch, al dat gezever over Radja, Martinez hoeft hem niet, heeft er niet eens een uitleg voor die steek houd,

    Radja neem je mee om zijn voetballende kwaliteiten. Ja hij rookt, ja hij feest, ja hij eens te laat. Et alors?? Voetbal speel je op het veld en niet daarbuiten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vandenbempt hekelt beslissing: "Misschien is er straks andere bondscoach"