'Leko stuurt aan op een recordtransfer bij Club Brugge'

    'Leko stuurt aan op een recordtransfer bij Club Brugge'

    vrijdag 18 mei 2018 om 12:00

    Club Brugge kreeg afgelopen winter een stevige kwaliteitsinjectie achterin. De Kroatische huurling Matej Mitrovic bleek meteen een sobere, maar secure verdediger. Hij moet aardig wat kosten, maar Ivan Leko hoopt toch dat hij blijft.

    Mitrovic is momenteel nog eigendom van het Turkse Besiktas. Als Club hem definitief wil aankopen, zou dat maar liefst 4,5 miljoen euro kosten. Veel geld voor een verdediger, ook al omdat hij meteen de recordtransfer van Club zou zijn. Pogingen van Club om de prijs te drukken hebben voorlopig geen succes.

    Volgens Sporx is het vooral zijn landgenoot Ivan Leko die hoopt dat hij blijft. Besiktas is echter ook nog op zoek naar goeie verdedigers, vooral door het vertrek van steunpilaar Dusan Tosic. Supportersforum Stamnummer 3 hoopt in ieder geval dat Club van Mitrovic de duurste blauw-zwarte transfer ooit zal maken. Voorlopig zijn dat nog steeds Hans Vanaken en Koen Daerden met vier miljoen euro. 

    Poll

    Moet de optie van Mitrovic gelicht worden?

    (1929 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 18 mei 2018 om 12:09
    Als je met de grote jongens in Europa wil spelen dan moet je zo'n transfers durven doen. Als hij echt zo goed is dan kan hij in Europa mee en dan kan je hem daarna nog met winst verkopen.
    Vind ik leuk
    blondel +1237
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:34
    Met winst verkopen?Een reserve speler bij Besiktas,wie gaat daar meer dan 4,5 mil voor geven.Dik zot ,zeg ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:10
    Vind 't een hele goei verdediger voor Club maar niet aan die prijs. Max 3M. En anders een alternatief zoeken. En scholz mag vertrekken ook nog wat mij betreft, Pff zeg.
    Vind ik leuk
    Toca +26905
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:23
    Dat 1.5 miljoen voor Scholz hadden ze idd beter in hunne zak gehouden..
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:16
    Koen Daerden hahaha , de boeren dachten eventjes dat ze even groot waren dan RSCA
    hahaha domme boeren
    Vind ik leuk
    Zero123 +247
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:18
    Of de joden die dachten om eens 10 miljoen te leggen voor een roemeen...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2190
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:46
    die roemeen heeft nooit 10 gekost. En ons broek aan gescheurd hebben we ook niet gedaan. Daerden daarentegen ...
    Vind ik leuk
    Crusader +648
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:57
    https://www.anderlecht-online.be/nl/article/164471

    Vind ik leuk
    Geofpurple +2190
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:29
    En uw punt is? zoals ik zei amper verlies en geen 10, zelf geen 9 miljoen
    Vind ik leuk
    Crusader +648
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:01
    Voor één miljoen kan je al een serieus broekske kopen...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2190
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:17
    dit valt onder de noemer , spijkers op laag water
    Vind ik leuk
    JanB +3828
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:42
    Onze sociaal incapabele Kurt laat weer zijn infantiele woordenschat op ons los
    Vind ik leuk
    Riddlin +1213
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:43
    Daerden was goed. Gewoon pech gehad met blessures
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:43
    Je geheugen laat je enorm in de steek ... dat geld was hij zeker waard. Alleen jammer van zijn blessures ... opgelopen bij de Rode Duivels en de zwaarste opgelopen tegen rsca. Het zijn die zaken die zijn carrière hebben geremd, niet het gebrek aan talent.
    Vind ik leuk
    Brubru +2384
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:52
    Koen Daerden was wel een heel goede speler. Blessures hebben zijn carriere gekraakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:55
    Reageer niet meer op Kurt & calimeros, dat zijn gastjes die toen nog niet eens geboren waren. Je verliest je tijd met reageren.
    Vind ik leuk
    gothog +235
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:01
    Drink nog een fristi Kurtje
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:51
    Liefst een volkse ploeg nooit vergelijken met die brusselse maffiabende!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:27
    Lap.... hebben ze da caps lock kieken eindelijk binnen gehouden, is kurtkoekoek weer op vrije voet...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:30
    Leuk dat je uit je depressie bent gesukkeld. Genk gaat je er terug indompellen dit weekend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:01
    wij moeten onze club niet verkopen door de hoge schuld van 30 miljoen euro,rekordkampioenneke
    Vind ik leuk
    Geertvdd +228