Stoppen is nog geen optie: Mijn hart is paars, ik ben paars

    Stoppen is nog geen optie: "Mijn hart is paars, ik ben paars"

    dinsdag 15 mei 2018 om 16:02

    Speelt Olivier Deschacht zondag zijn laatste wedstrijd voor Anderlecht? Het kan, want het contract van de verdediger loopt deze zomer af. Zelf denkt Deschacht evenwel nog niet aan stoppen.

    Deschacht was te gast bij Le Grand Debrief. Daar liet hij zich uit over zijn toekomst in Brussel. "Deze week ga ik eens praten met de trainer en misschien ook de voorzitter", wist hij te vertellen.

    Ondertussen is Deschacht al 37 jaar, maar een seizoen op het hoogste niveau spelen, ziet hij zeker nog zitten. "Zolang ze mij geen drie vier keer voorbij dribbelen, wil ik blijven voortdoen."

    Simons-rol
    Timmy Simons rekte het bij Club Brugge tot zijn 40e. "In welke rol dat is, weet ik niet. Mijn hart is paars, ik ben paars. Een rol bij Anderlecht zoals Timmy Simons bij Club Brugge zie ik zeker zitten."

    Poll

    Kan Deschacht nog een seizoen mee bij Anderlecht?

    (466 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rimka96 +1048
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    Tuurlijk moet hij blijven, Olivier is een legende. Geef hem maar een contract van 3jaar! Hij is sowieso een meerwaarde, al is het in de kleedkamer.. kan hij daar brullen op de jonge gasten.
    Vind ik leuk
    camargue +1607
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    Schachtje komt toch altijd weer op zijn pootjes terecht hoor. Rots in de branding, steeds willen winnen ipv die mannen die zeggen 'we zien wel vandaag' ...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:19
    Gewoon een onbeperkt contract geven en hij kan zelf bepalen wanneer hij stopt.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:24
    dan speelt hij er op zijn 48ste nog! ;)
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:42
    Op naar 1000 matchen :)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:44
    Zover zal Annelien het wel niet laten komen!
    Vind ik leuk
    DDT +3233
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:50
    Zolang zij maar komt ;)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Door die zin was ik niet zo geliefd bij mijn ex-schoonmoeder.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:37
    Waarom niet? Een man op pensioen is niet altijd een zegen :). Hij kan natuurlijk de zaak van papa overnemen en dan is hij nog minder thuis :).
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14072
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:33
    Dat is een feit! :) Maar ik denk wel dat dat daar een hecht gezin is daar en dat Annelien daar ook het waakzame oog is om dat zo te houden.
    Vind ik leuk
    Brick +593
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:06
    Legende
    Vind ik leuk
    freeman +10974
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:14
    Moet stoppen van zijne papa ..... de " zaak " roept !
    Vind ik leuk
    Regiwitt +184
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:17
    Een Paars hart ? Ze spelen int Oranje.....Zo paars zal dat hart niet geweest zijn, als hij eens een gokje waagde #Olibet
    Vind ik leuk
    Roach +1428
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:35
    Uitgespuwd en vernederd tot in het diepste van zijn persoon, uit noodzaak terug bij de ploeg gekomen en zich dan weer onmisbaar gemaakt! Ik zou niet twijfelen over dat contract. Van zijn mentaliteit kunnen er nog veel jonge gasten iets leren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:37
    Ik weet het niet. Hij zou een rol kunnen vervullen als back-up. Hij heeft ervaring. Maar,kan hij zich als winnaarstype blijven schikken in die rol. En uiteraard zal hij ook hogere looneisen hebben dan een jongere (die hij dan eigenlijk ook zijn plaats inneemt)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14432
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:46
    Respect voor zo’n icoon!
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:00
    Gelijk iedereen tot aan zijn 67 ste!
    Vind ik leuk
    wesleyvb +834
    woensdag 16 mei 2018 om 02:46
    Tuurlijk moet hij blijven! en zeker nu met die nieuwe roze truitjes, staat hem/haar beeldig ! Haha nee respect voor Olli, niemand speelt hem eruit dus dat is om respect voor te hebben. maar roze staat hem wel (-:
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Stoppen is nog geen optie: "Mijn hart is paars, ik ben paars"