'Kogel door de kerk: Carcela tekent driejarig contract bij Standard'

    'Kogel door de kerk: Carcela tekent driejarig contract bij Standard'

    vrijdag 20 april 2018 om 08:32

    Mehdi Carcela werd deze winter terug naar Sclessin gehaald. De Marokkaan kwam op huurbasis over van het Spaanse Granada. De vinnige flankaanvaller weet al waar hij volgend seizoen actief zal zijn. Dat schrijft La Dernière Heure.

    Het Waalse dagblad weet het nu al zeker: Carcela zal ook volgend seizoen te zien zijn bij de Rouches. Standard wist bij de Spanjaarden een aankoopoptie te verkrijgen. Die clausule bedraagt 2,5 miljoen euro. Verwacht wordt dat de dribbelkont eind deze maand een contract voor drie jaar tekent op Sclessin.

    De Marokkaan wil volgend seizoen met de Luikenaars weer meedingen naar de titel in de Jupiler Pro League. Ook in de Europa League hopen de Rouches – zoals enkele jaren terug – een mooi resultaat neer te zetten. De komst van Carcela zou alvast een serieuze kwaliteitsinjectie betekenen.

    Plaats een reactie

    Boerken +5722
    vrijdag 20 april 2018 om 08:35
    Bij Belgische topploeg zetten ze hier , om toch maar twijfel te zaaien dat we hier zouden kunnen lezen dat het Anderlecht is !
    Vind ik leuk
    Toca +26807
    vrijdag 20 april 2018 om 08:38
    je bent me voor.; wou juist hetzelfde schrijven.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1191
    vrijdag 20 april 2018 om 08:39
    Dus Anderlecht is de enige topploeg hier in België?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4780
    vrijdag 20 april 2018 om 08:41
    Als een Club-supporter het al zegt zal het wel waar zijn ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Toca +26807
    vrijdag 20 april 2018 om 08:47
    Kom je daar nu pas achter ? ;-)
    Vind ik leuk
    Boerken +5722
    vrijdag 20 april 2018 om 08:49
    Dat niet, eerder op de week waren hier geruchten en ( valse)meldingen over eventuele overstap naar Anderlecht
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11273
    vrijdag 20 april 2018 om 08:41
    Twijfel mag hé, leugens niet.
    Vind ik leuk
    JLo +383
    vrijdag 20 april 2018 om 09:28
    Ik was er heilig van overtuigd dat het over Eupen ging. :)
    Vind ik leuk
    Boerken +5722
    vrijdag 20 april 2018 om 10:07
    Zie wel he, hihi
    Vind ik leuk
    Boerken +5722
    vrijdag 20 april 2018 om 08:35
    Tzou mooi zijn voor standard trouwens !
    Vind ik leuk
    agdh +339
    vrijdag 20 april 2018 om 11:11
    Goeie transfer
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 15:48
    Als hij het elke week kan brengen wel en dat is toch z'n probleem.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +560
    vrijdag 20 april 2018 om 16:24
    Hier zijn ze blij met zo een voetballer, dan nemen ze zijn misselijk arrogant karakter er wel bij! Als je dit in een topclub ergens anders doet, sta je de week erop bij de reserven te spelen of ze gooien je eruit! Bij Standard past hij perfect en zeker bij Sa Pinto, das ook zo een misselijke vent, ideaal koppel!
    Vind ik leuk
    wesleyvb +560
    zaterdag 21 april 2018 om 04:18
    volgend seizoen vliegen zijn stifttanden er ook uit in Genk
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kogel door de kerk: Carcela tekent driejarig contract bij Standard'