Fans van Beerschot-Wilrijk richten ravage aan: Duizenden euro's schade

Fans van Beerschot-Wilrijk richten ravage aan: "Duizenden euro's schade"

maandag 16 april 2018 om 18:03

De supporters van Beerschot-Wilrijk hebben zich na de wedstrijd tegen Royal Antwerp FC van hun slechtste kant getoond. Na de 2-0 nederlaag gingen de Kielse Ratten over de schreef. Er werd ruzie gezocht met de politie, maar ook de Bosuil moest eraan geloven.

Zo zou er volgens Antwerp voor "enkele duizenden euro's" schade zijn in het stadion. "In de mate van het mogelijke willen we die kosten verhalen op de daders", zegt woordvoerder Thomas Deckers van Antwerp aan Het Nieuwsblad. "Kunnen we hen niet identificeren, dan dienen we klacht in tegen onbekenden en zullen we proberen te kosten te verhaal op Beerschot Wilrijk als club."

"De volledige binnenomheining is stuk, er zijn platen losgerukt of stuk gestampt, de toiletten zijn vernield, er is een eetkraam beschadigd en overal hangen stickers van Beerschot Wilrijk", klinkt het.

Plaats een reactie

Toca +22235
maandag 16 april 2018 om 18:11
Zieligaards !!!
Vind ik leuk
1880 +90
maandag 16 april 2018 om 18:18
Laf krapuul. Ik ga er niet voor zorgen, maar ze hebben blijkbaar vergeten dat zij binnen 2 weken gastheer zijn. Goed bezig!
Vind ik leuk
Brubru +1812
maandag 16 april 2018 om 18:28
Spijtig genoeg zitten erbij iedere ploeg marginalen.
Ik ben als supporter van ZW gaan kijken naar KVK-ZW in het bezoekersvak. Voor de match werd in het toilet ook alles dat kon kapot geslagen door een jonge gast. Medesupporters durven niets zeggen uit schrik dat ze op je beginnen kloppen.
En dan zijn ze verwonderd en verontwaardigd dat er stadionverboden volgen. Want ze hebben niets gedaan.
Vraag me af ze thuis ook zo zijn.
Vind ik leuk
Wimz3 +558
maandag 16 april 2018 om 18:42
Krapuul maar die zitten overal, helaas ook bij Antwerp. Waarom is het toch zo moeilijk om die eruit te halen. Kijk nu naar de match Anderlecht tegen Brugge. Er zijn toch genoeg beelden van de ‘supporters’ die bier gooien naar Refaelov. Niemand doet daar iets aan, terwijl de bewijzen voorhanden liggen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9326
maandag 16 april 2018 om 19:12
Voetbal een feest.. Zucht. Zoveel krapuul in één stad, je moet het maar doen..
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:43
Het spijt me voor de brave ex-Ekeren supporters en ex-Wilrijk supporters maar tussen de fans van Beerschot zit een kern van het grootste krapuul dat ik in 40 jaar voetbal kijken ben tegengekomen. Ik geef toe dat er bij Genk ook enkele tientallen zijn die geen al te beste opvoeding hebben gehad maar wat ik die van Beerschot vroeger allemaal heb zien doen was ronduit schokkend.
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 03:09
Het echte hooliganisme zoals vroeger is weer terug! dat kon het kleinste kind voorspellen! wat een 1ste klasse! Eupen, waar 3 man en ne paardekop komt zien, Moeskroen die voor een paar fans spelt, kvm met zo een publiek moet degraderen spijtig genoeg ! en dan heb je Beerschot, die breken de tent af , geweldige competities hier! verbannen, stamnr afnemen en gedaan, opdoeken, geen licentie meer geven