RSCA-sterkhouder onthult: Ik wil me tonen in een grotere competitie

RSCA-sterkhouder onthult: "Ik wil me tonen in een grotere competitie"

dinsdag 20 maart 2018 om 12:30

RSC Anderlecht hoopt in de Play-Offs alsnog een gooi te doen naar de titel. Daarvoor rekent paars-wit onder meer op sterkhouder Adrien Trebel. De Fransman had afgelopen wintermercato heel wat opties, toch bleef hij de Brusselaars.

Ontgoocheld over zijn afgesprongen transfer is Trebel echter niet. De linkspoot weet als geen ander dat het snel kan gaan in het voetbalwereldje. "Van vandaag op morgen kun je in een ander land bij een andere club zitten. Ik lig wel nog 3,5 jaar onder contract bij Anderlecht en ik voel me hier uitstekend", klinkt het bij RSCA TV.

De Fransman geeft toe dat Anderlecht verre van een eindstation zal zijn. "Ik heb echter ambities die ik nog wil waarmaken. Eén daarvan is me tonen in een grotere competitie. Nu blijf ik vooral hard werken, in de hoop dat ik een nieuw kampioenschap en een andere cultuur mag ontdekken."

Poll

Kan Anderlecht hem houden komende zomer?

(344 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 20 maart 2018 om 12:29
is een van de weinige spelers die zich elke match 100% geeft
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9327
dinsdag 20 maart 2018 om 12:30
Dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken hé.. Als Marseille nog eens komt, is hij weg.
Vind ik leuk
Toca +22236
dinsdag 20 maart 2018 om 12:39
Trebel is één van de weinige spelers in de kern die ze niet zomaar zullen kunnen vervangen.
Vind ik leuk
Watcher +267
dinsdag 20 maart 2018 om 13:17
als de rosse weg wilt, gaat hij weg. Bij al zijn vorige clubs al vertrokken met miserie..... mauve is next
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:36
You wish, vertrekken met een titel misschien...
Vind ik leuk
Boerken +4644
dinsdag 20 maart 2018 om 13:44
Titel van schoonste kind van Anderlecht !
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:56
dat hij zich eerste eens 100 % bij RSCA bewijst en dan over het buitenland klapt
2 matchen goed spelen en brayat maakt hun kop alweer zot
Vind ik leuk
VaSy +202
dinsdag 20 maart 2018 om 14:23
2 wedstrijden?
Jij bekijkt een wedstrijd toch anders, als je zegt dat Trebel nog maar 2 goeie wedstrijden gespeeld heeft..
Heb je ze dan wel gezien?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:10
Ik wist niet dat Anderlecht überhaupt een sterkhouder had....
Vind ik leuk
VaSy +202
dinsdag 20 maart 2018 om 14:25
Als ge iets zegt om te lache, ziet dan da het grappig is aub. ;)
Vind ik leuk
Boerken +4644
dinsdag 20 maart 2018 om 15:52
Ik vond het toch grappig!
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 16:42
En welke sterkhouders hebben die van Brugge? De groenteboer of de Mestboer..
Vind ik leuk
Toca +22236
dinsdag 20 maart 2018 om 16:55
Vormer zeker, maar die is nu zooo moe.. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:06
Straks krijgen we nog compassie met hem. Hij is en blijft ne bleiter. Hij won gouden schoen door gebrek van concurrentie en Verhaeghe die alles naar hem claimt
Vind ik leuk
Boerken +4644
dinsdag 20 maart 2018 om 21:07
De gene die zorgen dat ze eerste staan wastedgamer.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:09
Touché touché :-)
Vind ik leuk
Boerken +4644
dinsdag 20 maart 2018 om 21:12
that’s the game. Hihi
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

RSCA-sterkhouder onthult: "Ik wil me tonen in een grotere competitie"