Raes moet storm van kritiek slikken: Pak je boeltje en vertrek!

    Raes moet storm van kritiek slikken: "Pak je boeltje en vertrek!"

    zondag 18 maart 2018 om 07:15

    Standard versloeg zaterdagavond Racing Genk in een flauwe bekerfinale. Frank Raes kreeg de moeilijke taak om de saaie match te becommentariëren, maar deed volgens heel wat kijkers de wenkbrauwen fronsen.

    Poll

    Ben jij fan van Raes?

    (5238 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 07:34
    Wanneer worden wij verlost van de commentaar van Frank Raes ?
    Ook Extra Time heeft dringend behoefte aan jong bloed. Als de man zelf niet beseft dat zijn tijd gekomen is, help hem dan.
    Vind ik leuk
    BS90 +4029
    zondag 18 maart 2018 om 07:36
    Zo is dat! Dit moet de slechtste commentator van de Benelux zijn (toegegeven, ik kijk geen Luxemburgs voetbal)
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 maart 2018 om 10:00
    neenee je vergeet FLUPKE JOOS nog

    Als we het volledig WK gaan moeten luisteren naar Raes en Joos? DAN HEBBEN WE DIKKE PECH !!!
    Vind ik leuk
    vanhimst +838
    zondag 18 maart 2018 om 13:07
    calimeros volledig met u eens maar als het te erg wordt zet ik steeds de klank af
    Vind ik leuk
    vanhimst +838
    zondag 18 maart 2018 om 13:05
    en neem Joos daar ook maar bij die twee zijn een ramp als commentatoren van een voetbalmatch en in extra-time een even grote ramp die mogen alle twee van het scherm verdwijnen arme VRT zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    hoekschop +631
    zondag 18 maart 2018 om 08:04
    Wanner worden we verlost van die twitter artikels?
    Vind ik leuk
    SD +6119
    zondag 18 maart 2018 om 08:57
    Wat mij vooral stoorde is dat Frank enkele keren royaal er naast zat in zijn appreciaties
    Vind ik leuk
    Mike1208 +85
    zondag 18 maart 2018 om 08:58
    Allemaal VTM kijkers zeker?
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 maart 2018 om 10:07
    VTM is niet beter
    Kijk maar naar Milaan San Remo
    Gelukkig zat Tom Boonen erbij

    tom coninx, merijn casteleyn, maarten breckx

    zowel vtm als één zetten hun betere mensen NIET in voor goede sportjournalistiek
    Vind ik leuk
    collaer68 +11
    zondag 18 maart 2018 om 09:10
    Kijk op een ander kanaal naar de voetbal,dan heb je er helemaal geen last van.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 maart 2018 om 10:08
    Die van één worden we betaald met ons belastingsgeld hé !!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12272
    zondag 18 maart 2018 om 09:52
    Als de wedstrijd op niks trekt, focus je uzelf maar op andere zaken he..
    Vind ik leuk
    talana +4
    zondag 18 maart 2018 om 09:57
    wat een hoop gelul was da van 'raes'. hij en joos mogen vertrekken
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 18 maart 2018 om 10:09
    inderdaad
    hopelijk laat je dit ook eens weten aan het beleid bij één

    ik deed dit al meerdere keren
    Vind ik leuk
    Bonanza +488
    zondag 18 maart 2018 om 11:18
    Maar geen fan van Joos ook niet!
    Vind ik leuk
    Luvabo +189
    zondag 18 maart 2018 om 11:18
    Ik zet geluid van TV af en luister naar de radio, daar heb ik gisteren Vandenbempt en Snelders op de radio tegen elkaar horen lullen, dat moest wel want over dat schabouwelijk spektakel was niets zinnigs te zeggen.....dus wat betreft Raes die kon enkel tegen zichzelf praten.........
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:42
    Als Raes moet gaan enkel op voorwaarde dat hij Joos meeneemt...
    Vind ik leuk
    Intel +929
    zondag 18 maart 2018 om 13:29
    Waarom kijken jullie er dan naar ? Of zet het geluid dan af ? Altijd da gejank op Twitter of hier , extra time is ni goed stadion was ni goed en sports late night ook ni haha komen jullie iets te kort mannen
    Vind ik leuk
    wesleyvb +616
    zondag 18 maart 2018 om 15:12
    Frank Raes moeten ze aanwerven bij Standard, ook zo een grote arrogante bek
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Raes moet storm van kritiek slikken: "Pak je boeltje en vertrek!"