Coucke maakt geen Spaanse vrienden, dure grap voor Anderlecht dreigt

    Coucke maakt geen Spaanse vrienden, dure grap voor Anderlecht dreigt

    dinsdag 13 maart 2018 om 07:56

    RSC Anderlecht trekt dan toch niet naar de Spaanse zon. Marc Coucke had geen zin om geld uit te geven aan een buitenlandse stage, maar zit nu mogelijk met een probleem. Dat meldt Sportwereld.

    Anderlecht is momenteel op teambuilding in de Ardennen. Dat was – op papier – goedkoper dan een stage van vijf dagen in La Manga. Maar bij het vijfsterrenhotel Principe Felipe is men woest dat Anderlecht zijn kamers annuleerde. Het hotel weigerde zelfs Manchester City om Anderlecht te kunnen ontvangen.

    Geld zijn we kwijt
    "We zijn erg ontgoocheld in Anderlecht", stelt Chad Harper, de sportief directeur van La Manga Club die alle voetbalploegen ontvangt in de krant. “Niet alleen hielden we het hotel vrij voor hen, we bestelden ook al het eten en reserveerden onze trainingsaccommodatie. Ons werd gezegd dat de voorzitterswissel bij Anderlecht aan de basis ligt van de afzegging, maar dat is ons probleem niet. Dat geld zijn we kwijt.”

    Het Hotel Principe Felipe wil nu dat Anderlecht opdraait voor alle kosten, een grap van enkele tienduizenden euro's. Paars-wit hoopt een compromis te regelen, maar dat wordt niet eenvoudig. 'Het probleem is dat Marc Coucke nog niet bevoegd is om te beslissen en Herman Van Holsbeeck niet goed meer durft', schrijft Sportwereld.

    Plaats een reactie

    Bonanza +462
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:04
    Professioneel.....
    Vind ik leuk
    ElPimpi +783
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:10
    Boring
    Vind ik leuk
    Tja +153
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:22
    Is het met of zonder annulatieverzekering? Hahaha...denken jullie nu echt dat Coucke dat niet gecontroleerd zal hebben?! En so what...is dit een Voetbalprimeur?!!!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5044
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:25
    Wat afgelopen maanden ons hebben geleerd is dat blijkbaar als er ene een scheet laat op Anderlecht dat een voetbalprimeur is...
    Vind ik leuk
    Boerken +5977
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:35
    Die kan stinken!
    Vind ik leuk
    ROBSON +1423
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:02
    Dat het er stinkt bij Anderlecht is geweten. Bende maffe honden altijd geweest en coucke is geen haar beter.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +619
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:17
    Amai, erg dat VP hier over moet schrijven. Hier heeft toch niemand hieraan. Dit gebeurd zoveel. Maar omdat het nu bij Anderlecht gebeurd is het groot nieuws. Belachelijk.
    Vind ik leuk
    pateken +1553
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:16
    Enkele spreuken/gezegden die onze nieuwe voorzitter misschien eens in overweging kan nemen:
    - Bezint eer ge begint.
    - De gierigheid bedriegt de wijsheid
    - Als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan
    - Er zijn mensen die geld hebben en mensen die rijk zijn
    - Een Couckje van eigen deeg krijgen ( deze laatste werd ietsjes aangepast)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:55
    En misschien ook nog : Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding...Oei, ben ik nu racistisch geweest?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:29
    Die aap gaat daar in iedergeval ni mee gelachen hebben ..maar of gij een racist bent maakt ge voor u zelf uit en stel die vraag aan u zelf .. ook nog dit van wat gij zegt heeft dan ook niks met dit artikel te maken dus ja zoek het zelf uit eh
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke maakt geen Spaanse vrienden, dure grap voor Anderlecht dreigt