Transfer naar Anderlecht in stroomversnelling? We houden hem niet tegen

    Transfer naar Anderlecht in stroomversnelling? "We houden hem niet tegen"

    zaterdag 13 januari 2018 om 12:30

    RSC Anderlecht kaapte vorige week Kenneth Saief weg bij AA Gent. Hij past perfect in het systeem van Hein Vanhaezebrouck. Nog een Gent-speler die van pas zou komen, is Thomas Foket. De Rode Duivel werd al meermaals gelinkt aan paars-wit, ook Gent houdt de transfer voor mogelijk.

    Foket is een flankspeler die die zeker van pas zou komen in het Astridpark. "Anderlecht bevindt zich wat in het luchtledige, dat is niet makkelijk werken. Of binnen dat kader gedacht wordt aan Foket, weet ik niet. Hij past zeker wel binnen het denk- en speelkader van Hein Vanhaezebrouck", reageert Ivan De Witte zaterdag in Het Laatste Nieuws.

    De Buffalo’s willen Foket niks in de weg staan. "We moeten jongens als Foket niet blokkeren als we plots anders zouden gaan voetballen. Foket heeft ons heel wat diensten bewezen en is quasi-international", gaat De Witte verder.

    Intern debat
    Toch gaat de Gent-preses nog samenzitten met zijn coach Yves Vanderhaeghe. "De trainer heeft uiteraard een belangrijke stem in dat debat, dat we intern zullen voeren. Alles hangt af van hoe we onze ploeg gaan uitbouwen en met welke speelwijze", besluit De Witte

    Plaats een reactie

    Toca +30379
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:36
    Van mij mag foket direct komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:39
    Zou em ook graag zien komen
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13424
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:38
    Alweer een eerlijke reactie van De Witte, top!
    Btw: Foket zou volgens mij (nog) beter bij RSCA passen dan Saief. Tuimeloze inzet, snelheid, goede voorzet en geen vedettenstreken. Dat is dus wat ze nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8613
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:41
    Nu nog Neto, Depoitre en Franco Pirelli ;)
    Knipoogje naar Lord!
    Vind ik leuk
    freeman +10168
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:45
    Soms Kalenic vergeten ? :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13343
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:47
    Ik heb deze ochtend op een heel pijnlijke manier geleerd dat je je aan niks mag vasthouden in het leven. Dus ook niet aan het verleden. Ik heb er dus vrede mee. Zal Fokkie zelfs persoonlijk brengen en aan de poort in Neerpede afzetten, hem bedanken voor zijn inzet en de goal tegen Valencia, succes wensen en doorgaan.
    Vind ik leuk
    Toca +30379
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:59
    Oei toch niks te erg voor ?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13343
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:55
    Niks wat onherstelbaar is alleszins.

    Om het zacht uit te drukken. Soms zijn je toekomstplannen met iemand in een vingerknip weg en daar kan je niks aan doen.

    Voor de rest zal het niemand verder interesseren. Dit is hier niet echt het forum voor.

    Maar bedankt om ernaar te vragen, veel appreciatie! :)
    Vind ik leuk
    Toca +30379
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:18
    Begrijp u.. graag gedaan.
    Vind ik leuk
    BigShaq +267
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:46
    Wat ook belangrijk is, is dat het in het koppeke goed zit. Is destijds naar Gent gegaan omdat hij zo makkelijker aan zijn studies Rechten kon beginnen. Hij kent het huis ook al want toen hij nog in Dilbeek speelde trainde hij al met de U19 van RSCA bovenop zijn trainingen met de eerste ploeg van Dilbeek.
    Vind ik leuk
    Dirk H +2773
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:58
    Tijd dat die nieuwe redacteur gaat komen want dit heb ik gisteren en eergisteren ook al gelezen
    Vind ik leuk
    CM99 +69
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:28
    Ander interview, andere woorden. Dus wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    Capibara24 +151
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:27
    Kums, Sels, Saief, Foket...

    Het volgende dat Hein gaat vragen is de supporters die Buffalo Buffalo moeten zingen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transfer naar Anderlecht in stroomversnelling? "We houden hem niet tegen"