'Anderlecht krijgt verhoogd bod binnen, maar is nog steeds niet tevreden'

'Anderlecht krijgt verhoogd bod binnen, maar is nog steeds niet tevreden'

vrijdag 12 januari 2018 om 14:15

Sparta Praag heeft volgens Roemeense media zijn bod op Nicolae Stanciu verhoogd naar vijf miljoen euro. Dat is echter nog altijd niet genoeg voor RSC Anderlecht, dat destijds bijna tien miljoen euro betaalde voor zijn recordaankoop.

Het Roemeense Actualne maakt gewag van het bod van vijf miljoen euro, maar paars-wit heeft een vraagprijs van 6,7 miljoen euro op het hoofd van Stanciu geplakt. Dat is nog steeds een verlies van ongeveer drie miljoen euro voor de Brusselaars. 

Stanciu kan al voor de tweede keer in zijn nog jonge loopbaan de recordtransfer van een club worden. Sparta Praag, momenteel tweede in de Tsjechische competitie, heeft nog nooit zoveel betaald voor een speler.

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 14:19
En nog steeds blijven jullie over het bedrag van tien miljoen euro spreken.
Het is GEEN tien miljoen euro.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 14:45
Dat was wel de oorspronkelijke bedoeling met de bonussen erbij maar gezien z'n weinige optreden in de eerste elf...
Vind ik leuk
Brubru +187
vrijdag 12 januari 2018 om 18:55
53 keer is niet zo weinig toch ?
Vind ik leuk
Brubru +187
vrijdag 12 januari 2018 om 18:24
Volgens zijn manager betaalde Anderlecht ondertussen al zo een 12 miljoen Euro, loon inbegrepen. Op een miljoen steekt het dus niet. Blijft in elk geval als het zo blijft de grootste floptransfert ooit zelfs al kost hij maar de helft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:39
Als je zo gaat tellen dan moet je zijn loon dat niet meer betaald moet worden tot de laatste dag van zijn contract er ook bijtellen bij de transfersom van Sparta Praag. Dat doe je ook niet. Met vijf a zes miljoen en een percentage op doorverkoop kan je nog winst hebben op Stanciu. Dus zo erg is het allemaal niet.
Dus enkel in perceptie is dit grootste floptransfer ooit. Er zijn nog wel erger dingen geweest die meer geld gekost hebben en die geen prijs behaald hebben.
Want als je het nuchter bekijkt kan je je geld uit de transfer halen EN die speler heeft een kampioenschapsmedaille. Wat ook een hoop geld oplevert.

En bij de supporters zal hij nooit een flop zijn. Eerder een gemiste kans.
Vind ik leuk
Brubru +187
vrijdag 12 januari 2018 om 21:34
Mij gaat het niet om winst of verlies hoor. Zelfs als ze hem met winst verkopen blijft dit een flop. Hoe noem je anders de duurste speler ooit uit de clubgeschiedenis die er niet in slaagt een basisplaats te bemachtigen ? Niet bij Weiler, niet bij Hein.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:00
Er is een verschil tussen grootste flop en flop. In je originele bericht staat GROOTSTE flop. En dat is onzin.
Vind ik leuk
FL +38
vrijdag 12 januari 2018 om 18:40
Volledig juist , was het eigenlijk niet ongeveer 7 milj , met verschillende bonus clausules zou het tot max 10 kunnen gegaan zijn, maar the show must go on !
Vind ik leuk
SD +2589
vrijdag 12 januari 2018 om 14:37
Of als de aandeelhouders langs de kassa willen passeren voor de komst van Coucke ....
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6119
vrijdag 12 januari 2018 om 14:39
Houden en kansen geven is een betere optie!
Vind ik leuk
Toca +13187
vrijdag 12 januari 2018 om 15:04
wat dacht je? dat ga ik ook is schrijven?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6119
vrijdag 12 januari 2018 om 15:10
Hoezo? Komaan, elke dag wordt er over Stanciu vanalles geschreven. Ofwel laat je hem gaan voor een aanvaardbaar bod (5 miljoen is dat absoluut), anders houdt je hem beter.
Vind ik leuk
Toca +13187
vrijdag 12 januari 2018 om 15:14
Dat weet ik wel, heb gisteren nog tegen iemand gezegd hier dat dat ondertussen 750 keer gezegd en geschreven is.
Het is uiteraard waar, maar hij gaat geen kansen meer krijgen, anders had hij die al lang gehad, hoe jammer ik het ook vind, maar het haalt niks uit. Van Hanni geraken we voorlopig niet af, want die moet er dan eindelijk uit.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:28
Anders houden we hem en geven we hem meer kansen, wat denk je Toca? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:42
een revolutionair idee!
Vind ik leuk
Toca +13187
vrijdag 12 januari 2018 om 15:42
Was niet persoonlijk op VDV bedoeld maar toch waanzin hoeveel keer dat dat al gezegd is he ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:34
Kunnen we geen abortus meer plegen op Stanciu zodat hij nooit heeft bestaan?
Vind ik leuk
FL +38
vrijdag 12 januari 2018 om 18:41
Haha !
Vind ik leuk
azerty +538