OPSTELLING: Foket krijgt basisplek bij Gent, Perbet niet tegen ex-ploeg

    OPSTELLING: Foket krijgt basisplek bij Gent, Perbet niet tegen ex-ploeg

    dinsdag 12 december 2017 om 19:27

    AA Gent is er weer helemaal bovenop gekomen na een miserabele start. De ploeg staat terug in de top zes én kan doorstoten naar de halve finales van de Beker. Dan moet het eerst voorbij Kortrijk. De volgende namen beginnen aan de wedstrijd.

    Bij Gent krijgt Thomas Foket nog eens een basisplek van yves Vanderhaeghe. Ook Noe Dussenne, Mamadou Sylla, Kenny Saief, Anderson Esiti, Danijel Milicevic en Deiver Machado mogen proeven van een basisplek. Damien Marcq is er nog eens bij, maar begint op de bank.

    Glen De Boeck voert toch wat minder wijzigingen door. Gary Kagelmacher en Sijn De Smet zijn de enige nieuwelingen. Jérémy Perbet krijgt geen basisplek tegen zijn ex-club.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +10619
    dinsdag 12 december 2017 om 19:33
    Nog steeds een schande dat het alweer nergens wordt uitgezonden.


    EDIT:

    VOOR DE MENSEN DIE DE MATCH WILLEN VOLGEN:

    http://www.hesgoal.com/news/23260/KV_Kortrijk_vs_KAA_Gent.html
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Reagens +1372
    dinsdag 12 december 2017 om 20:30
    Ben beginnen kijken, maar hoeft niet meer. Dat veld is nauwelijks bespeelbaar
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10619
    dinsdag 12 december 2017 om 20:38
    Klopt, dat veld is een verschrikking.. Kortrijk wel meer dan verdient op voorsprong. Dussenne en Machado, nee die hebben het niet..
    Vind ik leuk
    Reagens +1372
    dinsdag 12 december 2017 om 20:51
    Voordeel is wel dat we eens zien waar we tekort komen
    Vind ik leuk
    Reagens +1372
    dinsdag 12 december 2017 om 19:59
    We willen zelfs niet eens winnen.
    M.i. de enige reden waarom je met Mili en Machado zou spelen.
    Vind ik leuk
    vampire81 +798
    dinsdag 12 december 2017 om 22:07
    eerst was het normaal en de juiste keuze dat gekozen werd voor het uitzenden van oostende-standard en club brugge-charleroi omdat dat de 2 beste affiches zouden zijn en nu ineens is dat een zeer groot probleem

    jullie moeten weten wat jullie willen, belachelijk gewoon van ineens het tegenovergestelde te beweren dan voordien

    wees blij dat deze zware afgang niet algemeen vertoond werd, zou ik eerder denken
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10619
    dinsdag 12 december 2017 om 23:49
    Neen, want desbetreffende ploegen zijn al uitgezonden in de vorige ronde. Dus helemaal niet mee akkoord. Vanaf de kwartfinale moeten gewoon alle wedstrijden worden uitgezonden. Desnoods op verschillende zenders. Nergens in voorgaande topics heb ik gezegd dat ik akkoord was met de wedstrijden die worden uitgezonden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OPSTELLING: Foket krijgt basisplek bij Gent, Perbet niet tegen ex-ploeg