Icoon mengt zich in overname: Vertrek van Vanden Stock zou jammer zijn

Icoon mengt zich in overname: "Vertrek van Vanden Stock zou jammer zijn"

woensdag 6 december 2017 om 16:48

RSC Anderlecht heeft het al bevestigd en mogelijk komt het er zelfs voor de jaarwisseling nog van: de club zoekt een overnemer. Zo zou er binnenkort een einde kunnen komen aan het tijdperk van Roger Vanden Stock. Voor Pär Zetterberg zou dat behoorlijk surrealistisch zijn.

De Zweedse publiekslieveling excelleerde bij Anderlecht toen Vanden Stock er aan het roer stond. Het verhaal over een op til zijnde overname doet hem dan ook pijn. "Het zou een grote verrassing zijn voor mij om een andere voorzitter dan Vanden Stock aan het hoofd van de club te zien zitten", laat hij optekenen bij RTBF.

"Maar jammer genoeg is dat vaak de realiteit in een heleboel clubs. Ik vind dat jammer. Ik had een speciale band met de hele familie. Ze zijn oprecht. Ze hebben mij heel wat zaken bijgebracht, in mijn carrière, maar ook in mijn leven", besluit Zetterberg. 

Poll

Vind jij de tijd gekomen voor Vanden Stock om te vertrekken?

(234 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 16:56
Ja maar dan alleen om een kapitaalinjectie te krijgen die de club terug moet verbeteren
Vind ik leuk
Drekovic +3973
woensdag 6 december 2017 om 16:59
Zolang ze hem maar niet behandelen zoals Wauters bij Antwerp
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:22
Das wel een ander verhaal ze. Wauters heeft de club proberen geld af te troggelen voor eigen belang terwijl hij beweert een echte Antwerp man te zijn. Ik zie vandenStock da nog niet doen, geld vragen aan Anderlecht. Geen appellen met peren beginnen vergelijken. Wauters moet zich niet meer op Deurne-Noord laten zien en daar het em zelf voor gezorgd.
Vind ik leuk
Toca +9639
woensdag 6 december 2017 om 18:13
Maar heeft wauters aan de andere kant Antwerp ook niet jaren in leven gehouden? Geef u zeker gelijk dat je vandenstock en wauters niet kan vergelijken.
Vind ik leuk
Drekovic +3973
woensdag 6 december 2017 om 18:19
Een kleine nuance , als je iemand geld LEENT en dat staat beschreven dan moet je dat teruggeven en dat heeft de rechtbank ook zo bepaald. Als Antwerp Wauters niet had gehad kon je misschien ook 20 jaar geleden in 1ste provinciale gestaan hebben.
Vandenstock verkoopt Anderlecht en Wauters moest dan Antwerp weggeven of wat .
Dus als ge eens goed kijkt denk ik dat ge niet weet waar ge over spreekt of ken je het verschil niet tussen appelen en peren
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:13
Volledig akkoord. En ik wil bij deze mr Wauters ook bedanken om ons niet te laten eindigen met een stamnummer van 16 cijfers en 4 verschillende namen zoals de ratjes. Maar als em daarna geld terugvraagd terwijl hij goed weet dat Antwerp toen op de rand van de afgrond stond, kan hij niet zeggen dat hij een Antwerp man is en zeker nie zagen dat em nie meer op de Bosuil mag komen. Conclusie Vandenstock is een appel, Wauters is nog geen peer waard. ik zie Vandenstock ook nie via de rechtbank geld terugvorderen van Anderlecht. Dus als gij eens goed kijkt denk ik dat gij spreekt met een gefrustreerd Rattenbrein.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 12:14]
Vind ik leuk
Drekovic +3973
donderdag 7 december 2017 om 13:05
13 !!!!! jaar 2é klasse laat toch een hoop frustraties achter blijkbaar , maar het komt allemaal wel goed als vriend Gheysens Anderlecht kan kopen en zijn centjes terugwil + de afbetaling van de mooie tribune eist, dan mogen jullie in ons nieuwe ultra moderne stadion komen spelen tegen Sint Job .
Wat Wauters betreft ,een hond die ge buiten stampt kan vals worden en dan ligt dat niet aan de hond ! Groeten van een gelukkige Rat
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:56
13 jaar 2de klasse als Royal Antwerp en liever als Royal Antwerp tegen sint job dan als Germinal Beerschot Ekeren Wilrijk Met stamnummer 1237697 tegen Anderlecht. DAT moet pas frustrerend zijn. En ge spreekt van mijn appelen en peren, gij vergelijkt een bejaarde man met een hond goe bezig
Vind ik leuk
Drekovic +3973
donderdag 7 december 2017 om 16:27
Als mr Botox Julie in de steek laat word het stmnr 1237698
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:50
Tot op heden blijven we stamnummer 1 ratje
Vind ik leuk
Julien +604
woensdag 6 december 2017 om 18:48
Roger VdS is een toffe, sympathieke en joviale gast. Een chique type en een echte gentleman. Maar van voetbal heeft hij, in tegenstelling tot zijn vader zaliger, spijtig genoeg niet veel kaas gegeten. En dat heeft zich de laatste twee decennia duidelijk afgespiegeld op het sportieve beleid van de club.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:07
Toch niet op de prestaties, want de cijfers zijn nooit zo goed geweest op vlak van vaderlandse competitie! Het gevoel zeg misschien idd iets anders...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Icoon mengt zich in overname: "Vertrek van Vanden Stock zou jammer zijn"