Reviewcommissie doet zijn werk: ‘Elleboog komt Genkenaar mogelijk duur te staan’

Reviewcommissie doet zijn werk: ‘Elleboog komt Genkenaar mogelijk duur te staan’

maandag 20 november 2017 om 14:00

Racing Genk won zondag met 0-1 op het veld van Zulte Waregem. De Limburgers kwamen al vroeg op voorsprong en kregen nadien nog meerdere kansen op een ruimere score. Toch lijkt de gewonnen partij ook een minder fraai staartje te krijgen voor Marcus Ingvartsen.

In het begin van de tweede helft plantte de Deen bij een luchtduel zijn elleboog in het gezicht van Julien De Sart. De Genkse aanvaller kreeg prompt de gele kaart onder de neus geduwd, wat hem op zijn 5e gele kaart kwam te staan. Het weekje schorsing zou wel eens kunnen verlengd worden. De reviewcommissie besliste maandag namelijk om Ingvartsen te vervolgen.

De Deen moet dus een langdurige schorsing vrezen. Slecht nieuws voor Racing Genk, dat al niet dik in de spitsen zit. Het zag eerder Ally Samatta al uitvallen met een knieblessure, hij zal voor nieuwjaar niet meer in actie komen. Nikolaos Karelis is nog meer enkele weken terug beschikbaar. De Griek was eerder tien maanden buiten strijd door een kruisbandletsel.

Poll

Verdient Ingvartsen een schorsing?

(474 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 14:13
En vormer?
Ah nee hè want daar steekt de opperstrontboer Bart een stokje voor he!
Schandalig...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 14:31]
Vind ik leuk
JanB +1759
maandag 20 november 2017 om 14:18
Man toch, dringend tijd voor een psychiatrische check-up
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:25
JanB,
Leg mij dan eens uit waarom hij niet opgeroepen wordt?
Toen Hanni te laat was met zijn tackle toen was het paarse bond,maar nu niet hè...
Wesley mag iemand zijn kuitbeen breken en vormer mag er bovenop gaan staan,maar van revieuw geen sprake hè?
Schande....
Vind ik leuk
ElPimpi +177
maandag 20 november 2017 om 14:52
Leg mij dan eens uit waarom Harbaoui niet werd opgeroepen enkele weken terug?? Zo kunnen we bezig blijven hé?
Blablabla
Vind ik leuk
azerty +267
maandag 20 november 2017 om 15:08
En Kara.......en nog eens Harbaoui en Teo mag natrappen en blijven verder spelen (scheids had het gezien maar gaf slechts geel)........
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:05
Azerty,
daar gaat het over ,Theo wel revieuw....
Idioot
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 19:06]
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 20:03
kieken dat je bent

Teo raakte zelfs zijn tegenstander niet
maar werd opgeroepen door de reviewcommissie en kreeg 2 speeldagen

Vormer staat en stampt op de tegenstander en krijgt gewoon niets
arme voetbalbond
arm brughhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeee
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 12:31]
Vind ik leuk
Basil +197
woensdag 22 november 2017 om 11:39
De dwaze os verwijt een ander voor een kieken.... Dit terwijl hij zelf nog geen deftige zin kan neerpennen....Niveau 2° leerjaar , met moeite !
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 12:32
en jij hebt uw pamper nog aan
Vind ik leuk
CobraX +87
maandag 20 november 2017 om 16:09
Bij ons doet de reviewcommissie tenminste af en toe haar job (zie Teo). Bij Club Brugge wordt er nooit iemand opgeroepen. Zelfs de videoref knijpt een oogje dicht bij jullie.

Het begint allemaal een beetje te veel te worden. Ik geloof niet graag in complotten en dergelijke, maar ik begin me toch ook stilletjes aan vragen te stellen...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 16:15]
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:19
Jantje kan dat niet uitleggen, hij doet enkel wat irritant. Weet niets over voetbal.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:23
We zijn als blauwzwarte familie zo blij dat we je blijkbaar saaie leventje blauw en zwart kunnen kleuren .
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:27
Ja Stefaan ,
Gisteren heb ik je niet tegen gekomen ,
Maar toen waren er ook 2 penalty’s niet gefloten hè?
Loser
Vind ik leuk
Drekovic +3994
woensdag 22 november 2017 om 10:55
Is het zo moeilijk om op een deftige manier Uw ongenoegen te uiten ? Ge kunt gelijk hebben maar door dit op een normale manier te schrijven zult ge meer begrip krijgen
Vind ik leuk
Toca +9778
maandag 20 november 2017 om 14:42
Vormer komt er dus mee weg... tja blijkbaar mag je veel tegenwoordig...
Vind ik leuk
CobraX +87
maandag 20 november 2017 om 16:18
Enkel en alleen als je een blauw-zwart truitje aanhebt...
Vind ik leuk
SD +2155
maandag 20 november 2017 om 14:53
Er hebben precies veel Limburgers gestemd
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 15:38
Wordt Wim Smet ook opgeroepen door de review commissie?
Vind ik leuk
12a34b +201
dinsdag 21 november 2017 om 19:32
Ik mag het hopen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 15:42
Het is al langer geweten dat als je een bondsmannetje in je bestuur hebt het leven heel wat simpeler is! Over Schoofs wordt moord en brand geschreeuwd. Dat van Vormer was een identiek geval: mss niet express maar wel raak dus ROOD! Geen reviewcommissie: dat is toeval? Daar zitten hogere pieten tss met een blauw-zwarte sjaal!
En ik ben een KRC supporter: die elleboog hoort daar niet te zijn! Echt opzettelijk, dat denk ik niet! Straf ook niet net omwille dat er zwaardere zaken blijkbaar allemaal kunnen!
Vind ik leuk
koalaM +26
maandag 20 november 2017 om 15:50
Vormer wordt natuurlijk niet opgeroepen, wat had je nu verwacht ? Het was toch maar tegen Waasland-Beveren ?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:19
De meerderheid vindt dus dat een gele kaart voldoende was. Dan moeten Edmilson en Dtandard financieel vergoed worden voor de rode kaart na een licht tikje. Capon verdient dan ook geen bijkomende schorsing want rode kaart méér dan voldoende. Ik vraag me af wie die achterlijken zijn die achter de antwoorden zitten van “ gele kaart voldoende “. Kan toch niet alleen het cinemapubliek van dat provincieclubje in Limburg zijn neem ik aan.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:20
Vormer niet vervolgd ? Dat lijkt me niet terecht.
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 00:40
Toch wel erg hé , het bevat zich hier om een artiekel over een Genk speler en het gaat al gauw over naar CLB & RSCA , en ja Ingvartsen verdiend hier zeker een schorsing van 3 en meer speeldagen , zeker geen fan van die Ingvartsen . Wel van Genk
Vind ik leuk