Beerschot-Wilrijk wil in zee met Saoedische prins: ''Onderhandelingen lopen''

Beerschot-Wilrijk wil in zee met Saoedische prins: ''Onderhandelingen lopen''

donderdag 2 november 2017 om 13:30

Beerschot-Wilrijk heeft de ambitie om dit seizoen naar de Jupiler Pro League te promoveren. Het grotere doel is om weer een stabiele factor op het hoogste niveau te worden. De club hoopt daarbij op de steun van een steenrijke investeerder.

Beerschot-Wilrijk bevestigt dat er gesproken wordt met een Saoedische prins. "Van een deal is nog geen sprake, maar het klopt dat er onderhandelingen worden gevoerd met de prins. Want we moeten de toekomst van onze club voor de langere termijn verzekeren. Er is een duidelijke timing en we willen graag snel naar buiten komen met nieuws", laat voorzitter Eric Roef weten aan Het Nieuwsblad.

De Manneskes doen alvast erg hun best om de prins over de streep te trekken. "Ik heb hem nu twee keer ontmoet. De tweede keer hebben we hem een shirt van de club overhandigd, een gebaar dat hij wel kon appreciëren. Het is trouwens niet de bedoeling dat hij voorzitter wordt, wel dat hij mee investeert", voegt Roef toe.

Lees hier meer over de mogelijke investeerder uit Saudi-Arabië.

Plaats een reactie

AzEz86 +2886
donderdag 2 november 2017 om 13:53
Zien we dan binnen 2 jaar Beerschot-Wilrijk tegen PSG?
Vind ik leuk
Drekovic +3994
donderdag 2 november 2017 om 16:16
Neen , want dan is dat ons opleidingscentrum ( we gaan de parking wat uitbreiden )
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 14:11
Die prinsen uit saudi Arabië... Ik hoop dat ze uit dat land geen geld aanvaarden. Meest conservatief moslimland ter wereld met meer onthoofdingen als ISIS.
1 van de grootste rotte plekken in de wereld.
Met alle moeite ze bij KV gedaan hebben zou ik dit ook spijtig vinden. Mijn sympathie voor de ploeg zou helemaal weg zijn.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 14:18
Eens de onderhandelingen klaar zijn veranderd de naam van Beerschot-Wilrijk naar Beerschot-Isrijk.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 14:39
Ok alleen al voor deze reactie vind ik dit een leuk artikel :-)
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 17:06
:)
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 15:27
Om hopelijk jaren later niet te moeten veranderen in Beerschot-Wasrijk...leuk van je gevonden!
Vind ik leuk
Drekovic +3994
donderdag 2 november 2017 om 16:19
We hebben nog altijd Hoboken en SK Wilrijk achter de hand
Vind ik leuk
AzEz86 +2886
donderdag 2 november 2017 om 16:43
En Berchem sport en Antwerp ;-)
Vind ik leuk
Drekovic +3994
donderdag 2 november 2017 om 17:40
Berchem zou gaan maar Antwerp niet , tegen wie zouden de hooligans dan moeten vechten ? grapje hé
Vind ik leuk
AzEz86 +2886
donderdag 2 november 2017 om 18:23
Een robbertje vechten onder elkaar? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 17:05
Laat ons hopen dat die supporters dat weer niet moeten meemaken!
Vind ik leuk
Drekovic +3994
donderdag 2 november 2017 om 17:42
Wij zijn dat gewoon en vier maal kampioen spelen is ook plezant
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Beerschot-Wilrijk wil in zee met Saoedische prins: ''Onderhandelingen lopen''