Verrassende taal bij Anderlecht: Teodorczyk wou de man niet raken

Verrassende taal bij Anderlecht: "Teodorczyk wou de man niet raken"

maandag 23 oktober 2017 om 08:02

Lukasz Teodorczyk liet zich in de wedstrijd tegen Genk (0-1) bijzonder negatief opmerken. De spits scoorde niet én trapte na. De Pool ontsnapte wonderbaarlijk aan een rode kaart. Bij Anderlecht kreeg hij toch nog bescherming.

Een misplaatste beweging van Teodorczyk die zonder twijfel rood verdiende. Al namen Frank Boeckx en Hein Vanhaezebrouck het na de wedstrijd nog op voor de Pool. "Teo mag die reactie niet hebben. De frustratie kwam in hem naar boven. Maar ik had niet de indruk dat hij de intentie had om de speler van Genk te raken", aldus Vanhaezebrouck tegenover Het Laatste Nieuws.

Ook kleedkamermaatje Boeckx nam het op voor zijn vriend. "Teo hield zich volgens mij net op tijd in", gaf de doelman aan. Slachtoffer Joseph Aidoo zag het dan toch anders. "Teodorczyk raakte mij wel degelijk achteraan de dij", zegt hij.

"Hard was het niet, maar wel ongepast. Of het rood verdiende? Daar moet de scheidsrechter over beslissen. Ik weet wel dat hij gefrustreerd raakte omdat hij weinig duels won en zich nooit kon doorzetten", aldus de verdediger.

Poll

Moet Teodorczyk geschorst worden door de Reviewcommissie?

(2468 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 23 oktober 2017 om 08:11
Enige juiste signaal zou een schorsing zijn...
Vind ik leuk
AzEz86 +2710
maandag 23 oktober 2017 om 08:24
En komt het niet van de bond moet het van Anderlecht komen.
Mss dat een andere spits dan zijn kans grijpt en we terug een scorende spits hebben?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:27
Los van de opportuniteit die sommige nu zien om Teo aan de kant te laten, zou een schorsing de enige juiste beslissing zijn. Azez86, een signaal van Anderlecht zelf zou idd krachtig en mooi zijn!
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:25
Hahaha tijd voor een bril hein, was trappen uit frustratie en kwam heel goed weg met geel
Vind ik leuk
Boerken +1712
maandag 23 oktober 2017 om 08:33
Hein ziet toch altijd alles! Flauw van hem.het zou hem sieren om daar een voorbeeld te stellen als trainer !
Vind ik leuk
freeman +2853
maandag 23 oktober 2017 om 09:33
" Hans Anders " wordt de nieuwe sponsor van Hein ! Zien we weldra op zijn brede col )
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:20
Vorig jaar heb ik jullie nooit gehoord na zulke flauwe reacties van MPH?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:42
Heilige Hein heeft iets te veel geluisterd naar het duiveltje op zijn schouder
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:59
Ha ja teo dat was zeker door de hand van god daar kunt gy niets aanverhelpen maar oppergod vertente vergaf u deze zonde
Vind ik leuk
Elise +214
maandag 23 oktober 2017 om 09:00
Tuurlijk is een schorsing het enige rechtmatige.
Ik herinner me nog een bekerfinale waarbij Diaby rood kreeg voor een mindere reactie in het begin van die wedstrijd, zo een beetje wat Oulare deed zondag bij Brugge-Antwerp maar waar men toen zei; de reactie al voldoende was voor rood.
Men moet bij de arbitrage of de commissie rechtvaardig zijn net als de spelers dat moeten ipv te zeggen, het was niks. Het is Theo zijn eerste x ook al niet
Vind ik leuk
dakcota +1643
maandag 23 oktober 2017 om 09:19
zijn eerste 'x' niet? waar heeft hij dan nog 'opzettelijk' nagetrapt?

Het was rood, evenveel rood als diaby toen. dat ontkennen we niet... dat teo gefrustreerd is is logisch, het lukt niet meer bij hem, opndanks zijn inzet. (wat het niet goed maakt natuurlijk)
Maar ga er geen 'vuile speler' van maken, want dat is hij niet
Vind ik leuk
Gimini +319
maandag 23 oktober 2017 om 14:51
Geen vuile speler??Naar welke wedstrijd kijk jij dan ....Het is de vuilste spits van de competitie, dat hij niet meer rood ziet is omdat hij bij Anderlecht speelt. Of hij geschorst moet worden laat ik in het midden . Vertenten anderzijds zou een flinke schorsing moeten krijgen. Het reglement zegt duidelijk , natrappen ROOD. Beweren dat hij het niet gezien heeft gaat niet op, dan had hij ook geel geel mogen geven.
Vind ik leuk
dakcota +1643
maandag 23 oktober 2017 om 15:23
2 feiten.

Niemand die zegt dat het geen rood was.
Teo is GEEN vuile speler.

Dank
Vind ik leuk
freeman +2853
maandag 23 oktober 2017 om 09:31
Naar het schijnt volgt Theo momenteel een cursus " luchtballet " ?
Vind ik leuk
SD +1924
maandag 23 oktober 2017 om 09:48
3 speeldagen effectief aub
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:58
Indien dan dit de maatstaf wordt voor heel het seizoen, ongeacht voor welke ploeg, akkoord. Maar de vorige jaren zijn er werkelijke doodschoppen gepasseerd met 2 of 3 speeldagen, dan moeten die vanaf nu ook bestraft worden met 6,7 of 8 speeldagen...in dat geval akkoord!
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:27
Raken of niet raken.. Natrappen is rood, zo simpel is dat.
Vind ik leuk
Boktor +284
maandag 23 oktober 2017 om 12:02
Deze commentaar gaat toch alle voetbalfatsoen voorbij. Maar bij Anderlecht zijn ze er natuurlijk niet aan gewoon dat er een speler van hen wordt bestraft. Theo en zeker Spajic moesen dit seizoen al meerdere keren een rode kaart hebben gekregen of opgeroepen door de reviewcommissie. Niet dus zoals al jaren gebeurd.
Vind ik leuk
dakcota +1643
maandag 23 oktober 2017 om 15:24
Wat ook al jaren gebeurt is dat de boeren het interessanter vinden over anderlecht te praten dan omgekeerd... saaie club daar in brugge.....
Vind ik leuk
Drekovic +3372